+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Замовити SEO-послуги
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Наша команда    Наша команда

Від SEO-інтерну до SEO-лікаря. Структура компанії SiteClinic

 

SiteClinic – це SEO-клініка, пацієнтами якої є інтернет-сайти, а лікарями – SEO-оптимізатори різної специфікації.

Головний Лікар
Очолює компанію головний лікар. Його ціль– розвивати клініку, підтримувати комфорт для пацієнтів та співробітників. Крім питань, пов’язаних з управлінням, він бере участь у консиліумах щодо вибору лікування для особливо тяжких пацієнтів, які постраждали від фільтрів та санкцій.

Ординатор (SEO Team Lead)
Основна частина компанії – це команда SEO-експертів та спеціалістів, яку очолює ординатор (SEO Team Lead). Коло його завдань надзвичайно широке. Він допомагає спеціалістам підібрати правильну стратегію роботи з кожним пацієнтом та контролює одужання кожного сайту, проводить дослідження та експерименти, розробляє нові методи лікування. Навчання інтернів – також його обов’язок.

Доктор (SEO-експерт)
Лікарем у SiteClinic може стати спеціаліст, який має успішні кейси просування в ТОП у дуже конкурентних тематиках. Лікарям дістаються найважчі пацієнти, з якими не впоралися інші компанії. Вони займаються просуванням складних проектів, роблять аудити, керють роботою помічників та стажистів.

Медбрат/Медсестра (помічник SEO-експерта)
Добре знають теорію та практику SEO. Просувають сайти у тематиках високої та середньої конкуренції, роблять аудити, складають звіти для пацієнтів.

Інтерн (SEO-стажер)
Потрапити до SEO-команди SiteClinic можна з посади інтерна. Термін навчання в інтернатурі залежить від вихідних SEO-знань та навичок спеціаліста і може тривати від 2-3 тижнів до кількох місяців. Інтерни вивчають SEO-теорію та виконують навчальні практичні завдання. Щоб перейти на рівень помічника, інтерн повинен скласти SEO-іспит (на жаль, не всім це вдається з першого разу).

Інші спеціалісти
Це важлива частина команди, яка допомагає в лікуванні сайтів, хоч і не бере участі в SEO-завданнях безпосередньо. Акаунт-менеджер слідкує за тим, щоб пацієнтам у нас було максимально комфортно. Програмісти-хірурги проводять складні операції над інтерфейсами та кодом. Редактор та контентник забезпечують харчування сайтів здоровими текстами. Юрист і бухгалтер стежать за витратами та документами.