Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Чому Google ненавидить ваш сайт (підказка: варто звернути увагу на TrustRank *)

Чому Google ненавидить ваш сайт (підказка: варто звернути увагу на TrustRank *)

like 66
26
28
12

*Рівень довіри пошукової системи до ресурсу.

Тема любові Google до сайту часто обговорюється на тематичних форумах. Хоча кореляція з трастом не надто очевидна, під час більш детального аналізу виявляється, що саме траст є істотним чинником ранжування. Брайан Дін виділяє TrustRank-фактор як ключовий і рекомендує подбати про довіру до сайту. Власне, про це він і пише в своїй статті.

 

Змушений сказати вам: Google ненавидить ваш сайт…1_google_trustrank_blog_banner_ru

Звичайно, ви можете зараз непогано ранжуватися, але як тільки Google вдарить новим апдейтом, у вас почнуться неприємності.

Можна нескінченно додавати різноманітні анкори, писати якісний контент і будувати релевантні посилання, але все це не матиме ніякого значення, якщо Google вам не довіряє.

У цьому пості я покажу, як змусити Google довіряти вам. Вам більше не доведеться страждати від безсоння через переживання щодо чергового жахливого апдейту Великого G.

TrustRank має значення… І як його отримати

Все, що ви знаєте про Google Penguin, невірно.

І ось чому:

Якщо ви запитаєте 10 провідних SEO-фахівців, на що спрямований алгоритм Google Penguin, 9 з 10 автоматично випалять:

«переоптімізацію анкорного тексту».

Невірно.

Погляньте на це:

2_exact_match_anchor_text

На цій картинці ви бачите анкор-лист сайту cabbage-soup-diet.com, який служить контрприкладом.

Зараз сайт знаходиться на перших позиціях за запитом «cabbage soup diet».

За моїми підрахунками, 65% їх анкор-листа – всілякі форми запиту «cabbage soup diet», з яких 30% – точний збіг.

Як таке можливо? Хіба для Penguin анкор-лист не є найважливішим фактором?

Ні, найважливішим є траст.

SEO-спільноти промили мізки щодо того, що анкорний текст є основою для Google Penguin. І все через один пост на MicroSiteMasters.com.

Після порівняння сайтів, які постраждали від Penguin, і тих, що вціліли, вони дійшли висновку:

«… кожен знижений Penguin сайт з тих, що ми бачили, мав комерційний запит в анкор-листі розміром понад 60% від усіх вхідних посилань»

Іншими словами, якщо ви були знижені Penguin, мабуть, у вас переоптімізірований анкор-лист.

І всі SEO-спільноти погодилися з тим, що Penguin спрямований на анкорний текст. На цій підставі були змінені SEO-стратегії , куди був включений пункт «урізноманітнити анкор-лист».

Але вони чомусь проігнорували таку фразу з тієї ж статті, яка мене дуже здивувала:

«Наявність понад 60% комерційних запитів у анкор-листі не гарантує, що ваш сайт буде знижений (багато сайтів з такими ж поганими показниками не постраждали)»

Так у чому ж справа? У анкор-листі чи ні?

І коли я самостійно проводив порівняльний аналіз сайтів, які постраждали від Penguin, і тих, яким пощастило, я спостерігав лише одну відмінність між ними. Вгадайте, яку? Траст.

Я не самотній у своїй одержимості трастом.

У Moz є своя метрика для трасту (називається MozTrust), і я виявив наступне:

«Сторінка з високим MozRank, але великим MozRank-MozTrust розривом, як правило, погано сприймається пошуковою системою в порівнянні зі сторінкою з більш низьким MozRank і меншим розривом MozRank-MozTrust»

Я виявив, що MozTrust (і Majestic SEO’s TrustFlow) сильно корелює з позиціями.

Іншими словами, траст допомагає не тільки бути більш стійким щодо апдейту Google, але і, перш за все, краще ранжувати

Негативний SEO = LOL

Без сумнівів, траст є X-фактором, який служить вашому сайту куленепробивною бронею від ляпасів Google і оновлень алгоритмів.

Але є ще одна причина, через яку вам варто попрацювати над трастом, – негативний SEO.

Сьогодні ходить багато чуток про негативний SEO, але всі вони перебільшені.

Чому?

Тому що, як я сказав раніше (і ви можете витатуювати це у себе на лобі):

«Google не знижує сайти, яким довіряє».

Мій конкурент недавно підірвав один з моїх сайтів більш ніж 250 тисячами коментарів (Це я точно знаю).

Знаєте, що сталося?

Нічого. Мої позиції ніяк не змінилися.

Чому?

Тому що Google довіряє моєму сайту і знає, що я б ніколи не зробив нічого подібного.

Але якщо ваш сайт має низький рівень довіри, ви беззахисні, як немовля, проти спроб ваших конкурентів викинути вас з ТОП-10 за допомогою спамних посилань.

Отже, прийшов час заробити трохи довіри.

Крок # 1: Внутрішня оптимізація і траст

Як згенерувати траст за рахунок внутрішньої оптимізації?

1. Посилайтеся на авторитетні сайти. Я знаю, вам зустрічалися убогі малосторінкові аффіліати в Google.

Ви помічали, що вони ніколи не посилаються на інші сайти?

Сигнал для тривоги?

Але погляньте на будь-який реальний сайт, як, наприклад, The Huffington Post або NYTimes.com — вони посилаються наліво і направо! Що і вам слід робити. Посилання на інші ресурси – це фундаментальна стратегія внутрішньої SEO-оптимізації.

І пам’ятайте: те, на які сайти ви посилаєтеся, відбивається на вашому сайті.

…тому посилайтеся на .edu, .gov і авторитетні новинні сайти.

2. Умови політики конфіденційності. Переконайтеся в тому, що ваш сайт дотримується політики конфіденційності, умов використання і/або містить повідомлення про партнерство. На ці нудні сторінки Google звертає увагу.

Зрештою, всі, хто використовує Adsense, зобов’язані мати цю інформацію на своєму сайті. Це наводить мене на думку, що Великий G вважає її важливою.

3. Відмови і заблоковані сайти. Google підтвердив, що подібна взаємодія з користувачем є фактором ранжування. Більш того, вони враховують, скільки користувачів Chrome блокують ваш сайт.

Уявіть собі, наскільки сумнівним повинен бути сайт, щоб людина його заблокував під три чорти.

Те ж саме стосується і сайтів з високими показниками відмови: якщо ваш сайт надає достовірну інформацію, то чому ж люди так поспішно покидають його ?!

Тому стежте за показником відмов і часом на сторінці в Google Analytics.

3_time-on-site-and-bounce-rate_ru

Робіть все, що у ваших силах, щоб люди «приклеювалися» до вашого сайту ніби суперклеєм.

4. Посилання та джерела. Подумайте над списком джерел і посилань у кінці вашої статті. Це показує Google, що ваш контент є результатом хорошого дослідження (і тому законний).

Крок # 2: Розмір має значення: Як стати схожим на великий бренд?

Останнім часом Google дуже полюбив бренди.

Як ти, хлопець у спідньому, який строчить сайти на WordPress, можеш виглядати як великий бренд, продовжуючи у спідньому строчити сайти на WordPress?

Легко. Будуй сигнали брендовості.

Пам’ятай: Google – всього лише машина ранжування сайтів (також відома, як алгоритм).

Він знає, що Pepsi – це бренд, але не тому що бачив рекламу на Super Bowl у минулому році, а тому що визначив це за допомогою онлайн-сигналів брендовості.

І він сприймає бренди дуже серйозно, тому що довіряє їм.

Ось що сказав CEO Google Ерік Шмідт про бренди:

«Бренди – це рішення, а не проблема… бренди – це спосіб розсортувати купу сміття»

Отже, що потрібно робити, щоб вибратися зі смітника і почати виглядати як великий бренд:

1. Брендовий домен/Ім’я сайту: Забудьте про точне або часткове входження ключового запиту в ім’я домену. Оновлення EMD дуже чітко дає зрозуміти, що точне включення не працює. Замість MostComfortableMaleThongsX.com краще вибрати ComfyThongs.com.

Брендовий домен шле меседж про те, що ви унікальний бренд, а не якийсь невдаха, одержимий SEO і котрий намагається ранжуватися за одним ключем.

2. Ретельно оформлена сторінка «Про нас». Не скупіться на сторінку «Про нас».

У справжніх брендів ціла купа сторінок, які розповідають про компанії, місії та ін. Напишіть епічний текст про історію свого бренду.

3. Активні акаунти в соц.мережах: Усі великі бренди виявляють суперактивність у соціальних мережах: Facebook, LinkedIn, Pinterest і т.д. Навіть якщо у вас крихітний сайт, використовуйте щосили свої акаунти (і особливо LinkedIn).

4. Ім’я сайту=Ключ: Люди шукають бренди, чи то Ikea, YouTube, чи John Deer. Знайте, Google приймає вас за бренд, коли ви отримуєте подібні посилання:

4_google-sitelinks

Але ви не повинні входити в Fortune 500, щоб вважатися брендом.

Посилання з ім’ям сайту з’являються тоді, коли ви будуєте вбивчі зворотні посилання і спонукаєте людей шукати ваш бренд у Google.

Ви запитаєте, як я це роблю?

Відповідь проста: створюю відмінний сайт. 🙂

5. Назва бренду в анкор-листі. Люди природним чином посилаються на бренди з назвою бренду в анкорі. Тому якщо ваш сайт має ім’я Thongs4Less.com, то ви, швидше за все, отримаєте пару посилань з анкором «Thongs 4 Less».

Крок # 3: Достовірна інформація про домен

Ви знали, що Google є доменним реєстратором?

Але він не продає доменів.

Дивно, правда?

Причина, по якій Google пішов на усі ці неприємності, в можливості шпигувати за вашою інформацією в Whois. Річ у тім, коли ви є схваленим ICANN реєстратором, ви можете користуватися інформацією Whois скільки завгодно, на відміну від нас, простих смертних.

Отже, що ж потрібно робити, щоб отримати більше трасту від інформації про ваш домен:

  • Реєструйте свій домен на два роки і більше. Google хоче бачити, що ви тут надовго. Хоча вплив реєстрації домену в SEO – це замусолена тема,це точно не зашкодить, а, може, і допоможе, так що спробувати варто.
  • Зробіть Whois публічним. У жодної реальної компанії немає приватного Whois (перевірте, якщо не вірите). І переконайтеся в тому, що посилання правильні, інакше можуть бути неприємні наслідки.
  • Додайте на сторінку контактів посилання на інформацію про вас в Whois. Цим ви покажете Google, що ви дійсно відкриті та прозорі. Я зазвичай додаю свою Whois-адресу і номер телефону на сторінку контактів або сторінку правил політики конфіденційності. Це ще один сигнал брендовості. Якщо ви розмістите свою адресу, Google зрозуміє, що у вас десь є офіс (навіть якщо цей офіс знаходиться в маминому підвалі).

Окремо всі ці дії здаються незначними, але погляньте на них з іншого боку:

Яке джерело вам здається більш достовірним?

Сайт #1: Приватний Whois, ніякої контактної інформації та термін реєстрації домену закінчується через 3 місяці.

Сайт #2: Реальні адреси і номер телефону, домен дійсний ще 5 років?

Відповідь очевидна.

Крок # 4: Трастові посилання

Як і все у всесвіті Google, траст обертається навколо посилань.

І будується це на SEO з розряду «Шість кроків до Кевіна Бейкона».

Траст, який ви отримуєте з інших сайтів, часто приймають за TrustRank.

Працює воно наступним чином:

5_trusted_links_ru

По суті, є група сайтів з високим трастом, такі як .govs, .edus, CNN.com, DMOZ та інші.

Самі трастові в інтернеті сайти отримують посилання з таких сайтів безпосередньо.

Однак ви можете отримати трохи трасту, отримавши посилання з сайту, на який посилається той самий супер-трастовий сайт.

Або по-іншому:

Harvard.edu -> ваш сайт = кращий сценарій

Harvard.edu -> якийсь сайт -> ваш сайт = зійде

Harvard.edu -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт- > -> якийсь сайт-> ваш сайт = недобре

Ось чому варто ЗАВЖДИ перевіряти контрольний профіль іншого сайту, перш ніж витрачати час на отримання посилання з нього.

PR не відображає всієї картини.

Припустимо, є два сайти, з яких ви хотіли б отримати посилання:

Сайт A: PR3, 1 посилання з MIT.edu і 1 посилання з CNN.com

Сайт B: PR5, багато блог-коментарів і посилань мережевих блогів

Я б особисто віддав перевагу посиланню з сайту А, незважаючи на те, що PR у нього нижче.

Сайти з мого портфоліо, які хизуються великою кількістю прямих посилань з супертрастових ресурсів, ранжуються краще і набагато більш стійкі до апдейтів.

Іншими словами, вам потрібно, щоб сайти, що на вас посилаються,  були високотрастовими.

Крок № 5: Посилання з GoogleNews

В очах Великого G схвалені Google News сайти є одними з найбільш трастових в інтернеті.

Подумайте про це: новинні сайти повинні бути достовірними.

Якщо ви вас цікавить запит «кращі репери всіх часів», ймовірно, в чиємусь списку ви знайдете Ванілла Айс.

Але новинні сайти підтримують більш високі стандарти, тому що їх контент повинен потрапляти в саму ціль.

Якщо вони опублікують статтю «Джастін Бібер обраний президентом Еквадору», значить, швидше за все, це правда.

Щоб сайт включили в Google News, він повинен пройти сувору ручну перевірку (цікавий факт: одного разу я додав сайт в Google News, але його відхилили).

Така вибірковість надає сайту велике довіру в очах Великого G.

Справа в тому, що отримати справжнє посилання з сайту, схваленого Google News, не так вже й просто. Вам доведеться пару тижнів попрацювати в якості журналіста чи помічника репортера, щоб отримати таке посилання. Але це посилання може змінити ваше життя.

Повірте мені : )

Якщо ви коли-небудь задавалися питанням, як сайти з більш низьким PR можуть ранжуватися вище «важковаговиків», ось вам відповідь.

І якщо ваш вибір посилань грунтувався на PR або віці сайту, то ви упускали дещо, що могло дати позиції вашого сайту на роки вперед.

Першоджерело: Why Google Hates Your Site (Hint: It Has Something to Do With TrustRank) by Brian Dean.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Алина Крутоголова

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх