- (Обновлено: ) Виктор К.
Скільки сайтів постраждало від Мінусинська, чи будуть і надалі приходити попередження від Яндексу, як довго сайти будуть виходити з-під Мінусинська, що таке SEO-посилання? На ці та інші питання Катерина Гладких із відділу антиспаму Яндексу відповіла під час секретної доповіді «Два вебмайстра» на Третій Вебмайстерні.
Її колега Дмитро Попов, керівник Яндекс.Вебмайстра, оголосив про запуск нової версії сервісу для веб-майстрів.
Тезово представляємо важливі думки та відповіді Катерини на питання про Мінусинськ. Ваші думки з приводу сказаного будемо раді побачити в коментарях.
– На 12,5% знизилася кількість покупців SEO-посилань у ТОП-10 за запитами, які Яндекс розглядає в якості своєї метрики
– У базі Яндексу кількість SEO-посилань знизилося на 21,7%
– Були розіслані листи щастя близько 9000 сайтів
– Отримано 470 звернень у службу підтримки
– 37% сайтів із розсилки значно скоротили кількість вхідних SEO-посилань
– Санкції були накладені на 488 сайтів (позиції в середньому були знижені на 20 пунктів)
– Наступні хвилі Мінусинська будуть проходити без розсилання повідомлень
Питання слухачів:
– Чи можна використовувати автоматичні способи просування для боротьби з конкурентами? Наприклад, здійснити прогін по базі каталогів?
– Не можна, в алгоритмі передбачено механізм захисту від дій недобросовісних конкурентів.
– Чому багато сайтів вилетіли в пошуку по вітальним запитам? Наприклад, по url. Це нормально чи баг?
– Чесно кажучи, у мене викликає таке ж здивування: про що думали власники цих сайтів, коли, отримавши попередження, вони не подбали про те, щоб їх користувачі, як і раніше, могли знаходити їх у пошуковій видачі, і не зробили абсолютно нічого.
– Чи будуть діяти дорогі покупні трастові посилання?
– Алгоритм Мінусинська не враховує вартість посилання. Він враховує SEO-посилання – створені, щоб вплинути на пошукову систему.
– Як швидко повертаються сайти після Мінусинська?
– Поки ще ніхто не повертався 🙂
– У мене інтернет-магазин. У минулому році зупинив закупівлю посилань. Але зараз бачу, що на сайт все ще посилається велика кількість посилань. Що робити?
– Впливайте на ті посилання, на які можете.
– Чи відрізняються сміттєві посилання і покупка статей на тематичних сайтах? Чи мають значення посилання з цільовим трафіком?
– Посилання, які корисні для користувачів, вважаються хорошими.
– Чи підтверджується Мінусинськ техпідтримкою?
– Так, Платон завжди дає однозначну відповідь, чи є ваш сайт жертвою Мінусинська чи ні. У запланованому розділі “Санкції” (новий Веб-майстер – прим. ред.) Інформація про Мінусинськ також буде.
– Інтернет-магазин працює з великою кількістю форумів і соціальними мережами. Посилань багато. Чи є сенс чогось боятися?
– Ні.
– Чи є критерієм SEO-посилання “купівля посилання на біржі”?
– Мені сказали відповідати на це питання так, що купівля не є критерієм, але це дуже вагомий фактор.
– Чи належить до SEO-посилань внутрішня перелінковка на сайті, посилання з соціальних мереж, з pdf файлів?
– Дані посилання, швидше за все, не будуть визнані нашим класифікатором як SEO-посилання.
– Чи лікується Мінусинськ переїздом на інший домен і повним перенаправленням?
– Ні, вони (санкції – ред.) Наздоженуть вас всюди.
– Чи працює Мінусинськ на нові сайти?
– Справа не в тому, що сайт новий. Справа в тому, що Мінусинськ застосовується послідовно до партій сайтів. Тобто дійде черга і до вашого нового сайту.
– Чи буде створено інструмент для відхилення посилань на зразок disavow-links від Google?
– На даний момент ні. Ми рекомендуємо вплинути на ті посилання, на які ви вплинути можете.
– Студія зробила сайт, за договором з нею вебмастер розмістив у футері сайту посилання на студію. Чи є воно SEO-посиланням?
– Ні.
– Як Мінусинськ ставиться до розкручування сайту посиланнями у Твіттері, на новинних сайтах?
– Подібні посилання оцінюються за загальними правилами.
Складно сказати, що представники Яндексу спалили якісь фішки. Ми продовжуємо стежити за позиціями сайтів і як тільки будемо готові ділитися якимись результатами чи практичними рекомендаціями, опублікуємо пост у блозі.
Всім удачі в протистоянні Мінусинську!
Еще по теме:
- Огляд фільтрів Google. Як діагностувати та що робити під час песимізації
- Аудит сайту на пошуковий спам. Чистимо сайт від переоптимізаціі
- Як провести аудит сайту, який песимізований через якість контенту
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.