Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Санкції пошукових систем    Як вийти з-під фільтру за переоптімізацію? Два реальних кейси

Як вийти з-під фільтру за переоптімізацію? Два реальних кейси

like 72
46
10
16

Привіт, шановні читачі нашого блогу. Сьогодні я хочу підтвердити практикою ту теорію, яка була викладена в статтях, присвячених песимізації сайту (зі статтями можна ознайомитися тут и тут). А саме – розповісти про два сайти, які з моєю допомогою вийшли з-під санкцій пошукової системи Яндекс.

Кейс № 1 – «песимізація за пошуковий спам»

Отже, перший сайт є медичною енциклопедією хвороб і був песимізований через переспамам текстів пошуковими запитами. Але почнемо з історії звернення клієнта у нашу компанію:
– перед тим як відправити заявку нам, клієнт написав у техпідтримку Яндексу питання про причини просідання сайту та падіння трафіку. На його запит техпідтримка відповіла таким листом:

– проте сам клієнт думав, що причина криється в неунікальності контенту, і написав про це в Яндекс, на що було отримано таку відповідь техпідтримки:

Після цього клієнт звернувся до нас за допомогою, і ми приступили до аналізу сайту.

Навіть під час першого погляду на сторінки я розуміла, що Яндекс правий – неунікальність сторінок не стосується до накладених санкцій, запити вжиті надто часто, а провівши аналіз, остаточно в цьому переконалася.

Наприклад, сторінка захворювання “Мікроспорія”:

Сторінка була перевантажена пошуковими запитами, які, крім великої кількості входження в текст, перебували у заголовку title, хлібних крихтах, заголовку h1 і у всіх інших підзаголовках на сторінці:

Усього на сторінці було 41 вживання слова “мікроспорія” (включаючи входження в title і хлібні крихти).
Решта сторінок описів захворювань, які становлять основну частину сайту, були виконані за таким самим принципом, як сторінка «мікроспорії». Таким чином, практично всі сторінки сайту були виконані за єдиним шаблоном. Плюс до цього, на 583 сторінках були некоректно прописані заголовки title (вони дублювали один одного у фразі “симптоми, діагностика, лікування – Site.ru”) і мета-теги description і keywords (вони відрізнялися один від одного тільки назвою захворювання).

Провівши аналіз, я розписала і навела приклад, як потрібно почистити тексти та заголовки h1, а також розписала алгоритм змін для title і мета-тегів.
Для прикладу наведу цитату з технічного завдання з чищення текстів:

  • скоротити входження пошукового запиту в текст сторінки мінімум вдвічі. Намагайтеся запити розподіляти рівномірно по всьому тексту.

Для прикладу візьмемо шматок тексту зі сторінки “Алопеція” і приберемо з нього зайві входження запиту “алопеція” (усі зміни виділені червоним шрифтом):

і заголовків h1:

Коригуємо текст у заголовках на прикладі сторінки “Аденома гіпофізу”
(всі зміни виділені червоним шрифтом, щоб не перевантажувати аналіз, зі сторінки взяті тільки заголовки):

Таким чином, в аналізі були розписані зміни для тих чи інших груп сторінок.

Після аналізу клієнт під моїм керівництвом приступив до коректування сторінок, згідно розписаних рекомендацій.

І, коли зміни були внесені, клієнт написав повторний лист у техпідтримку Яндексу і отримав відповідь про зняття фільтру.

Кейс № 2 – «песимізація за спам і якість контенту»

Другий клієнт, який звернувся до нас з проблемою песимізації, – власник сайту туристичної тематики, що надає інформацію (фото, опис, контакти власників) про оренду та бронювання житла для відпочинку в Анапі. Ресурс був песимізований, оскільки пошукові запити були вписані таким чином, що порушували читабельність тексту та були вжиті явно не для користувача, а для просування сайту.

Що і підтвердила техпідтримка Яндексу в своїй відповіді клієнту:

У результаті пессимізації позиції сайту знизилися на 20-30 позицій, що, відповідно, спричинило за собою зниження трафіку з Яндексу.

Отже, в результаті аналізу на сайті були виявлені наступні помилки:

1. переспам за фразами «відпочинок в анапі», «анапа» (причому деякі входження не виправдані за змістом, як, наприклад, повторення у двох заголовках поспіль) і виділення тегом <strong>:

2. абзаци та пропозиції, в тій чи іншій мірі дублюють один одного за змістом:

3. безглузді фрази або такі, що не відповідають дійсності:

заздалегідь вибрати програму неможливо?

 

не знайшла контактної інформації служби підтримки

 

4. нечитабельність тексту через некоректно вписані запити:

У деяких випадках тексти були розмиті настільки, що складалося враження, ніби вони створені тільки з метою вписати велику кількість пошукових фраз, що зменшувало їх цінність для користувача.

Крім текстів, пошукові запити вживалися і в підписах до картинок, наприклад:
картинки на сторінці «Високий берег» містять переспам за ключовими запитами в тегах alt і title:

 

Як видно з наведеного прикладу, запит «приватний сектор в анапі» взагалі ніяк не стосується змісту картинки і явно вписаний для просування ресурсу.

Адреси деяких сторінок були також заточені під пошукові запити, наприклад, це наочно представлено на наступному прикладі – сторінка «Анапа приватний сектор»:

 

Крім того, адреса сторінки, хлібні крихти та заголовок h1 повністю дублювали один одного.

Таким чином, наші рекомендації були спрямовані на чистку практично всіх сторінок сайту (виняток склали картки конкретних об’єктів, оскільки до них претензій не було), починаючи від URL сторінок і закінчуючи текстами.

Метою змін на сайті було позбутися від спаму пошукових запитів у текстах, мета-тегах, URL, title та спамових конструкцій, підвищити читабельність тексту.

Крім чистки я також рекомендувала зміну адрес сторінок з https://www.site.ru/gostinitsy-anapa на https://www.site.ru/gostinitsy з пропискою 301-го редиректу зі старих адрес на нові.

По завершенню робіт над удосконаленням сайту клієнт надіслав лист у Яндекс на перегляд сайту, проте від техпідтримки була отримана відповідь:

 

Після чого сторінки сайту були ще раз переглянуті та з текстів прибрані запити такого виду:

 

 

Після завершенні повторної чистки клієнт відправив запит на перегляд сайту й отримав довгоочікувану відповідь:

І на закінчення хочу порекомендувати наступне: ми часто чуємо від наших клієнтів, що сайти конкурентів із таким самим переспамом на сторінках, заголовках і т.д., прекрасно себе почувають у ТОП-10. По-перше, те, що сьогодні конкуренти знаходяться в ТОПі, не означає, що завтра вони не будуть песимізовані. А по-друге, саме ваш ресурс уже знаходиться під санкціями, і зняти їх можна, тільки привівши сайт до ладу.

Для нових же ресурсів рекомендую спочатку робити сайт цікавим і корисним у першу чергу для відвідувача, а ми вам у цьому допоможемо, публікуючи матеріали на сторінках нашого блогу.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Коллегия Редакторов SiteClinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх