- (Обновлено: ) Никита П.
Title – важливий елемент сторінки, що впливає як на формування сніппету, так і на ранжування сторінки. Для тих, хто не розібрався, як правильно складати його, ми викладемо основні правила, яких слід дотримуватися, і наведемо приклади правильно та неправильно складених Title.
1. Title повинен бути унікальним
У Title повинна міститися унікальна інформація, яка не зустрічається більше ніде на сайті. Це правило слід використовуватися для всіх, без винятку, сторінок. Звичайно, бувають випадки, коли важко підібрати унікальний Title.
Наприклад:
– Якщо у вас є категорії з безліччю сторінок пагінації, то такі сторінки можна визначити таким чином:
Title: назва категорії стор. 1
Title: назва категорії стор. 2
Title: назва категорії стор. 3
Title: назва категорії стор. 4
– Якщо у вас є товари з однаковими назвами (для комерційних сайтів), Title також можна уникалізувати, використовуючи якісь характеристики товару (маса, колір, країна-виробник, потужність і т.д.):
Title: назва товару 500 г
Title: назва товару зелений
Title: назва товару Китай
Title: назва товару 15 кВт
– Або, якщо зовсім немає інформації, можна використовувати артикул:
Title: назва товару арт. 234355
Title: назва товару арт. 234252
Title: назва товару арт. 244687
Title: назва товару арт. 233421
2. Title повинен містити ключові слова
Якщо сторінка просувається за певними ключовими словами, вони в обов’язковому порядку повинні знаходитися в Title:
– Кожне ключове слово (фраза) не повинно зустрічатися більше 2 разів.
Неправильно:
Title: Купити мобільні телефони Samsung за низькими цінами, мобільні телефони Samsung недорого телефони Samsung купити в нашому магазині «Samsung» в Москве
Правильно:
Title: Купити мобільні телефони Samsung за низькими цінами від офіційного виробника «Samsung»
– На початку Title має обов’язково знаходитися головне ключове слово, за яким просувається сторінка.
Неправильно:
Title: У нашому чудовому магазині «Віконне вікно» ви зможете за низькими цінами купити пластикові вікна
Правильно:
Title: Купити пластикові вікна ПВХ за низькими цінами від компанії «Віконне вікно»
3. Title повинен відображати зміст сторінки
Крім ключових слів, Title повинен відображати зміст сторінки і не перетинатися за змістом з іншими сторінками.
Наприклад, є сторінка, на якій продаються виключно касетні кондиціонери.
Неправильно:
Title: Купити кондиціонери в магазині «Кондиціонери»
Або:
Title: Купити за низькими цінами в магазині «Кондиціонери»: кондиціонери касетні, спліт-системи, мульти спліт системи.
У цих прикладах ми бачимо, що Title складений неправильно, тому що або немає основного ключового слова (1 приклад), або немає акценту на основному ключовому слові (2 приклад).
Правильно:
Title: Купити касетні кондиціонери в магазині «Кондиціонери»
4. Дотримуйтесь правильність написання
– Дотримуйтесь стилістики написання та складайте правильні пасажі.
Іноді Title не виглядає спамним, але при цьому він досить громіздкий. У цьому випадку необхідно грамотно скоротити Title, залишивши необхідні ключові слова.
Неправильно:
Title: Допоможемо вивезти сміття за низькими цінами, зробимо прибирання сміття, вивеземо сміття контейнерами: компанія «Сміття»
Правильно:
Title: Прибирання і вивезення сміття контейнерами за низькими цінами від компанії «Сміття»
Title: Допоможемо прибрати і вивезти сміття: кращі пропозиції від компанії «Сміття»
– Не допускайте спаму та спамних форм.
Неправильно:
Title: Замовити текстиль оптом москва недорого…
Правильно:
Title: Замовити текстиль оптом в Москві…
– Title обов’язково повинен виглядати як закінчена фраза.
Іноді зустрічаються заголовки, які виглядають як незавершена пропозиція/думка. Цього також слід уникати.
Неправильно:
Title: Піцу замовити з доставкою у нас
Правильно:
Title: Замовити піцу з доставкою додому – у нас найкращі умови!
Правильно використовуйте абревіатури, розділові знаки та великі літери.
Неправильно:
Title: оренда квартири в жк «сонце» в Москві від агенції «квартири від Іванова»
Правильно:
Title: Оренда квартири в ЖК «Сонце» у Москві від агенції «Квартири від Іванова»
– Не використовуйте занадто часто малокорисні знаки пунктуації та спецсимволи.
Неправильно:
Title: !!!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Найкращі телефони Samsung у нас 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 !!!!!!!!!!!
Правильно:
Title: Купіть телефони Samsung за вигідними цінами. Поспішайте, щоб отримати знижки!
5. Title повинен мати оптимальну довжину
Оптимальна довжина Title – близько 70 (для Google) – 80 (для Яндексу) символів, це приблизно 8 слів. Однак ваш Title може виходити за ці рамки, якщо це буде обґрунтовано.
Краще довгий, але точний і добре сформульований Title, ніж короткий, але розмитий Title без акцентів.
Ось 2 приклади Title – короткий і довгий:
Title: Смачна піца з піцерії в будь-яку точку столиці кур’єром!
Title: Цілодобова безкоштовна доставка піци додому та в офіс Москвою, великий вибір від піцерії “Піца” – швидко та недорого!
У першому випадку Title містить оптимальну кількість слів, однак навряд чи він виявиться набагато більш ефективним, ніж другий, більш докладний, приклад.
Ми перерахували найбільш важливі правила, які допоможуть скласти оптимальні title для сторінок вашого сайту. Якщо в роботі у вас виникнуть або вже виникли будь-які питання, складності, спірні моменти – пишіть у коментарях, ми намагатимемося вам допомогти.
Еще по теме:
- «Канібалізація» ключових слів: як не втратити трафік через помилки у визначенні релевантної сторінки
- 20 банальних помилок внутрішньої оптимізації, які заважають сайту вийти у ТОП
- Автогенерація title та description
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.