Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    Підбірка найкращих статей із SEO та маркетингу весна-літо 2016 року

Підбірка найкращих статей із SEO та маркетингу весна-літо 2016 року

like 54
19
11
24

Для кого: фахівцям SEO та інтернет-маркетингу

Рівень підготовки: початковий, просунутий

Цього тижня ми звернулися до теми кращих статей із маркетингу та SEO періоду весна-літо 2016 року. Незважаючи на те, що попереду ще один місяць літа, добірка вийшла значною. Критеріями відбору статей були: тема, структура, наявність ілюстрацій і прикладів, інформативність, а також популярність як у блогах, де вони були опубліковані, так і в соц. мережах. Пропонуємо вашій увазі підбірку статей:

 

analitika3

 

«Основи SEO – швидкий старт для початківців-сеошників» у блозі Chuvyr.Ru. «Займаючись пошуковою оптимізацією, вчіться використовувати природну мову, подібну до тієї, що ми використовуємо в повсякденному мовленні. Робіть так, щоб вона була цікавою користувачам і зрозумілою пошуковим роботам – це і є основи SEO».

«Кулак богомола – моя схема просування сайтів. Частина 2» (блог Shakin.ru). Михайло Шакін переконаний у тому, що просування сайту має проводитися згідно впорядкованої системи. Така схема була розроблена автором у результаті особистої практичної діяльності та включає в себе останні нововведення в алгоритмах Яндексу та Google.

«KPI у SEO: Як перевірити роботу SEO-фахівця» стаття 1ps.ru. Знаючи ключові показники ефективності в SEO, ви зможете контролювати процес оптимізації сайту шляхом відстеження та систематизації даних.

Блог Баблоруб: «Технології швидкого нарощування пошукового трафіку». «Існують, звичайно, технології, як запхати десятки та навіть сотні ключів на одну сторінку, але досвід підказує, що чим менше, тим точніша відповідь конкретної посадкової на окремо взятий запит, а значить, вище ранжування за ним» – Дмитро Шахов.

«Що робити, якщо різко просів трафік із Яндексу? Покрокова інструкція з діагностики причин» —назва статті аналітика Микити Простякова (блог SiteClinic) говорить сама за себе. Керуйтеся та дійте!

«Використовуємо Google Analytics для збільшення пошукового трафіку» — ця стаття у блозі LivePage про те, як за допомогою аналізу даних у Google Analytics скласти стратегію збільшення пошукового трафіку.

«13 найчастіших помилок у налаштуванні Google Analytics» — SEOnews. «Перед тим як розвивати та просувати ваш інтернет-проект, вкрай важливо спочатку налаштувати коректний і повний збір даних для вашого сайту. Ми зібрали для вас найчастіші помилки у відстеженні та налаштуваннях Google Analytics».

«Важливо, щоб усі члени вашої команди, які займаються розробкою сайту, знали, що лічильник Google Analytics повинен стояти на всіх сторінках сайту. І звичайно ж, як тільки зміни на сайті переносяться з тестового середовища в робоче, необхідно перевіряти коректне встановлення лічильника на всіх нових чи оновлених сторінках»

 

«Зняття ручних санкцій від Google: основні помилки + успішний кейс» — цього разу на LivePage діляться цінною інформацією про те, як уникнути помилок, які приводять сайт під санкції Google або ускладнюють вихід з-під них.

«Title: оптимальна довжина в цифрах» — стаття Semantica. Скільки символів має бути у <title>, виходячи із заголовку сніппету? Які існують думки і як чинити правильно? З’ясовуємо на прикладі пошукової системи Yandex.

«Семантичне ядро для e-commerce проектів. Практичний посібник щодо складання та застосування» — на WebPromoExperts представлено відмінну доповідь Леоніда Гроховського про створення семантичного ядра й оптимізованих сторінок за 10 кроків.

«Як контролювати та моніторити лінкбілдинг – На Дошці – випуск № 193» — від SeoProfy буде корисна всім, хто займається отриманням зворотних посилань на сайти під англомовний або західний сегменти.

«Урок 413. Як поліпшити якість статті у SEO-копірайтингу» від WPnew.ru. Тут ви знайдете рекомендації щодо збільшення кількості відгуків шляхом підвищення якості матеріалу статті. Дізнаєтеся, як уникнути проблем, з якими стикається SEO-копірайтер у процесі написання релевантного тексту.

«14 корисних SEO звітів у Яндекс.Метриці» — блогер Решад (rashad.su) пропонує озброїтися простими та складними звітами у Яндекс.Метриці для більш ефективного SEO-аналізу.

«8 обов’язкових правил грамотного SEO-звіту» — Вікторія Раневська у статті, опублікованій на CMS Magazine, рекомендує занурювати замовника у роботу над проектом, щоб він чітко міг зрозуміти, які саме проводяться роботи і який вони дають ефект.

«Як не втрачати трафік із товарних карток, якщо товару немає в наявності?» —  стаття аналітика SiteClinic Олександра Явтушенко. Оптимізуючи товарні картки інтернет-магазину, пам’ятайте про цілі: зберегти трафік, не захаращувати сайт, утримати потенційного покупця.

«Аналіз продажів інтернет-магазину» —  стаття блогера Сергія Кудрявцева (skudryavtsev.ru). «Сьогодні як раз і поговоримо про те, як отримувати прості, але дуже корисні звіти з Електронної комерції Яндекс Метрики. Причому ми не будемо акцентувати увагу на окремих товарах, а будемо дивитися широко, щоб мати можливість знаходити діри у нашій стратегії».

«Кейс: як провести аналіз конкурентів за допомогою SimilarWeb» від Netpeak. Користуючись послугами сервісу, ви зможете вивчити географію конкурентів та їх канали залучення користувачів, а також навчитися грамотно розпоряджатися своїми ресурсами.

«Кейс: як без зміни сайту, використовуючи правильну інтернет-рекламу й аналітику, заробити 15 000 000 для клієнт» у блозі Сompleto. Автор статті Володимир Давидов: «У цьому кейсі ми розповімо, як нам вдалося поетапно розробити та запровадити стратегію інтернет-маркетингу, при цьому заощадити на веб-розробниках і редизайні сайту: ми розробили свою CMS і відмовилися від запуску нового дизайну сайту. У підсумку ми збільшили позиції сайту у видачі вдвічі, розширили семантичне ядро у 20 разів, а також заробили для клієнта 15 000 000 рублів».

Повна версія тут

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Елизавета Сопруненко

Редактор

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх