Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    До чого варто готуватися SEO-фахівцям у 2018 році

До чого варто готуватися SEO-фахівцям у 2018 році

like 76
58
5
13

 

За традицією в кінці року підводимо підсумки, на основі яких спробуємо спрогнозувати, на що робити акцент під час просування сайтів у 2018 році.

«Розумні» тексти у Яндекс

Яндекс давно веде боротьбу зі спамом, особливо успішно останні два роки. Так, у 2015 році був запущений фільтр за накрутку ПФ, у 2016 ПС почала знижувати сайти за SEO-посилання, ну а в цьому році дісталася і до SEO-текстів.

На початку цього року Яндекс випустив новий алгоритм «Баден-Баден», який покликаний відслідковувати порушення, пов’язані з переоптімізацією. Цей алгоритм нещадно знижує сторінки та сайти з текстами, основна мета яких – вплив на алгоритми з метою поліпшення позицій.

Сьогодні написання стандартних SEO-текстів стає не просто небезпечним і безглуздим, а дуже небезпечним. Я впевнений, що в 2018 році боротьба посилиться, а вимоги до текстів збільшаться. Детальніше про «Баден-Бадені» можна прочитати у статті «Як перемогти Баден-Баден: відповіді на найбільш поширені питання».

Що робити в 2018

Сайтам послуг рекомендуємо використовувати інформаційний стиль: описувати конкретну послугу, а не впадати в історичний лікнеп; писати правду та конкретні факти, а не розмиті формулювання про те, що компанія найкраща в своїй справі. Якщо у вас немає жожних переваг, і ви робите все так само, як і всі, – чому ви повинні бути в ТОП-10?

Детальніше ознайомитися з інформаційним стилем вам допоможе стаття «Знайомство з інформаційним стилем».

Чи потрібні входження основних ключових фраз? Звичайно. Зрозуміти, в якій кількості їх потрібно використовувати, допоможуть текстові аналізатори типу Rush Analytics i JustMagic.

Потрібно пам’ятати, що дані текстові аналізатори – це всього лише карта, а не територія. Керуйтеся здоровим глуздом.

Інтернет-магазинам варто задуматися про необхідність текстів. Якщо товар складний і текст дійсно буде корисний – є сенс його розмістити.

Якщо текст додається тільки заради входжень – чекайте зниження позицій. Як визначити, чи потрібен текст, написаний у статті «Як писати SEO-тексти для людей, які полюбить Яндекс?».

Власникам інформаційних сайтів у 2018 році варто чесно відповісти собі на питання: чи дійсно мій сайт має користь, а не є черговим ГС для монетизації? Якщо ви пишете цікаві статті з унікальною інформацією – користувачі  Яндексу це оцінять. Писати на теми, які розкриті на тисячах інших сайтів, немає сенсу!

SEO-агенціям рекомендуємо найняти окремого редактора, який буде відповідати за якість текстів. Якщо ви фрілансер або SEOшник в інхаус, покращуйте свою російську.

Продовження боротьби за якість

У Яндексі ера статейників під рекламу добігає кінця. Так, восени 2017 року Яндекс почав знижувати інформаційні сайти та надсилати повідомлення такого змісту:

«Сайт не відповідає основним принципам, за якими наші алгоритми оцінюють його якість: містить даремний контент, надмірну кількість реклами, пошуковий спам і т.д.»

Фільтр дуже схожий на забутий АГС, який також знижував за низьку якість сайту.

За нашими спостереженнями, цей фільтр є інтегральним і знижує за сукупність факторів:

– Велика щільність реклами.

– Шокуюча реклама.

– Низькоякісний контент.

– Спам (у тому чи іншому вигляді.)

По суті, якщо у сайту немає додаткової цінності, з великою часткою ймовірності він буде знижений, навіть якщо формально досить якісний.

Google у цьому році теж продовжив боротьбу за якість і в березні порадував оновленням алгоритму, який веб-майстри назвали «Фредом». В останні кілька тижнів вересня була помічена тряска видачі, яку пов’язують із цим алгоритмом. Він зачепив усі типи сайтів.

Як показує практика, основною причиною зниження сайту є співвідношення кількості “поганих” сторінок до «якісним», з точки зору Google.

Поняття «погані» – неоднозначне, у кожному окремому випадку має на увазі різні аспекти.

Що робити в 2018

Статейним сайтам, основна мета яких – заробіток на AdSense, варто задуматися про зміну парадигми та почати робити щось із додатковою цінністю. Я впевнений, що боротьба буде посилюватися і Яндекс викорінить безглузді, може, формально і якісні, сайти.

Якщо говорити про Google і конкретно про «Фреде» – рекомендую раз на півроку робити аудит, відловлювати сторінки без трафіку та з поганими поведінковими показниками. Відмінну інструкцію по роботі з «Фредом» написав Олексій Трудов, скачати посібник можна на його блозі.

Майнінг посилань у Рунеті

Ефект від покупки SEO-посилань у 2017 почав іти до нуля, більш того, їх розташування може загрожувати накладанням санкцій «Минусинськ». Тут я кажу саме про SEO-посилання, які купуються на біржах у спамних донорів.

Посилання, які розміщуються на хороших майданчиках, які не беруть участь у біржах, можуть давати плюс у ранжуванні запитів і сайту загалом. Особливо це помітно в Google.

Що робити в 2018 році

У 2018 року потрібно повністю переосмислити способи отримання посилань. Їх слід саме нарощувати, добувати, якщо завгодно, але не проставляти.

Основні напрямки, з якими потрібно вчитися працювати:

– Аутріч – пошук авторитетних видань і особисті домовленості з власником.

– Крауд-маркетинг – постійна робота з аудиторією: пошук людей із релевантною потребою та її задоволення. Шукати слід на форумах, у коментарях, на сайтах відгуків і т.д. Головне, не перетворювати простановку посилань на банальний спам на формах.

– Побудова сателітів – якщо тематика досить конкурентна, є сенс починати будувати мережу сателітів. Один із способів – підняття сайтів на дроп. Детально про цей метод можна прочитати в статті «Як використовувати дроп у посилальній стратегії? Інструкція щодо створення сайтів на дроп-доменах».

– Посилання у гостьових публікаціях та ЗМІ.

Мобільний трафік

Тренд останніх кількох років – збільшення мобільного трафіку. За перші дев’ять місяців 2017 року мобільний трафік у Росії виріс на 90%. Також зросли продажі смартфонів: у першому півріччі року, що минає, продажі смартфонів зросли на 10% – до 12,4 млн. пристроїв. Більш детальну статистику можна подивитися у статті на searchengines.ru.

Що робити в 2018 році

Потрібно перебудувати свою роботу та змістити акценти з десктопного трафіку на мобільний. Якщо зараз ви аналізуйте поведінкові, сніппети, подачу контенту з акцентом на десктоп, то у 2018 році починайте зміщуватися на аналіз мобільних версій.

Для успішного ранжування та зростання конверсій потрібно:

– Адаптувати сайти під мобільний. Варіанти, як зробити це швидко, описані в статті «3 способи швидко адаптувати сайт під мобільні пристрої».

– Зменшити час завантаження сайту.

– Запровадити технологію прискорення сторінки для інформаційних сайтів: у Google — AMP, у Яндексі — Турбо-сторінки.

Монополізація видачі пошуковими системами і агрегаторами

У 2017 році Яндекс інтегрував четверте спецрозміщення, також у результатах пошуку були помічені блоки реклами, спостерігається домінування проектів Яндекс.Маркету, Яндекс.Здоров”я і т.д.

Google прагне віддавати відповідь прямо у результатах пошуку:

Приклад за запитом «авіаквитки»

Авиабилеты в Google

Приклад за запитом «пам’ятки Чорногорії»

Граф знаний в Google

Крім пошукових систем, видачу монополізують агрегатори, великі рітейлери та дошки оголошень.

Приклад за запитом «купити колонку jbl»

Агрегаторы в выдаче Google

Тенденція точно буде тривати. Основна мета пошуку – щастя користувача, а користувач щасливий. Страждають тільки SEOшникі.

Що робити у 2018

Якщо у вашій тематиці засилля агрегаторів і сервісів пошуку:

– Збирайте повне семантичне ядро ​​та шукайте запити, за якими найменше монополізації. Просувайтеся у першу чергу за ними.

– Додавайтеся на сторінки агрегаторів і просувайте їх.

– Додавайте сайти у Яндекс.Довідник і Google Мій бізнес. Для локальних організацій Google Мій бізнес може бути дуже ефективний.

– Оптимізуйте сніппети, використовуйте мікророзмітку.

– Не зациклюйтеся на пошуку, використовуйте усі джерела трафіку: соціальні мережі, крауд-маркетинг, контекст і т.д.

Вимоги до сайтів постійно зростають. Потрапити у Топ сайту, зробленому на коліні, стає все складніше.

У 2018 року потрібно тримати основний курс на підвищення якості сайту та продукту загалом. Ставтеся критично до свого сайту, постійно покращуйте всі фактори. Питання, яке потрібно собі ставити: чому я повинен бути в ТОП?

Також важливо приділяти увагу мобільній версії сайту – мобільний трафік буде лише рости.

Успіхів вам у Новому році!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Евгений Аралов

SEO-аналитик SiteClinic.ru

Продвигаю сайты с 2009 года.

Выступал на конференциях AllInTop, Optimization

Публикую полезные статьи на различных блогах: siteclinic.ru, optimizatorsha.ru, searchengines.ru и веду Telegram-канал.

Сейчас руковожу SEO-отделом в компании SiteClinic: строю и координирую команду, обучаю специалистов.

Девиз: вперёд!

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (14 оценок, среднее: 4,14 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх