Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Різне    ТОП кращих запитань до SEO-лікаря стосовно технічної оптимізації

ТОП кращих запитань до SEO-лікаря стосовно технічної оптимізації

like 67
17
20
30

Вкладеність сторінок

Питання 11: Чи важлива вкладеність в URL? Тобто, наприклад, є розділ «KIA Rio», шлях до якого виглядає наступним чином: Головна – KIA – KIA Rio. Даний розділ має наступний URL: site.ru/rio. Хоча щодо дотримання вкладеності повинен мати URL: site.ru/kia/rio. Це критично чи особливо не впливає на ранжування?

Відповідь: Вкладеність у структурі адреси не має значного впливу на ранжування. Більш важливу роль має вкладеність за переходами, тобто кількість кліків, які потрібно зробити користувачеві, щоб з головної сторінки дістатися до тієї, що шукають.

Але для зручності користувачів, структуру URL краще будувати таким чином, щоб вона відповідала вкладеності сторінок.

 

Питання 12: Інформаційний сайт. Наскільки важливий рівень вкладеності сторінок? Коли на сайті близько 10000 сторінок, складно зробити їх всі за 1-2 кліки від головної. Багато сторінок знаходиться за 3-4 кліки. Складно зменшити УВ, не нагородивши безглуздих блоків посилань. Що можна придумати? Чи можна очікувати поліпшення позицій за умови зменшення УВ?

Відповідь: Сторінки з великим рівнем вкладеності, на думку пошукової системи, можуть мати менший пріоритет, і просувати такі сторінки складніше. Крім цього, великий рівень вкладеності сторінки говорить про заплутану структуру сайту, і відвідувачеві буде складно на ньому орієнтуватися.

Щоб зменшити рівень вкладеності сторінки, використовуйте HTML-карту сайту у футері. Таким чином можна розмістити всі потрібні сторінки за декілька кліків від головної. Крім цього, можна зменшити рівень вкладеності сторінок через перелінковку: використовуйте хлібні крихти, посилання на схожі статті. У самих статтях розміщуйте посилання на інші тексти.

Зі зменшенням рівня вкладеності сторінки її пріоритет в очах пошукової системи підвищиться, що може вплинути на позиції. Також відвідувачі будуть простіше знаходити сторінки сайту, і це може позитивно позначитися на поведінкових показниках.

 

Турбо-сторінки

Питання 13: Підключили турбо-сторінки до інформаційного ресурсу. Трафік за місяць просів на 50%. Відключили Турбо-сторінки – зростання. З чим пов’язане таке просідання трафіку?

Відповідь: Користувачі, швидше за все, йшли на турбо-сторінки і не враховувалися лічильниками.

Про підключення лічильника.

Можливо, були проблеми зі сніппетом.

Варто написати у підтримку Яндексу, хоча мала ймовірність, що це допоможе.

Врахуйте також, що Яндекс сам може почати формування турбо-сторінок для сайту, навіть якщо ви їх не підключали. Як виключити формування турбо-сторінок, написано тут: «Відключення турбо-сторінок».

 

Питання 14: Чи впливає на ранжування наявність турбо-сторінок на сайті?

Відповідь: Турбо-сторінки – не є фактором ранжування. Вони значно покращують показники сайту, знижуючи відсоток відмов користувачів і покращуючи досвід користувача на мобільних пристроях.

У будь-якому випадку, ми рекомендуємо впроваджувати турбо-сторінки, спостерігати за динамікою трафіку та позицій вашого сайту. Досвід повинен бути позитивним.

Детальніше про турбо-сторінки: «Турбо-сторінки Яндексу: навіщо потрібні, як створити та підключити».

 

Інші питання стосовно технічної оптимізації сайту

Питання 15: Дізнався про те, що для просування сайту корисно використовувати дзеркала. Як правильно їх підключити? Спочатку додати їх у панелі вебмайстра Гугл та Яндекс, а після склеювання включити 301 чи 301 не потрібен?

Відповідь: Дзеркалами називають сайти з однаковим контентом, доступні за різними адресами. Їх слід склеювати, щоб виключити дублювання під час зміни домену.

Детальніше – в офіційній довідці: «Що таке дзеркало сайту».

Якщо мова про використання для просування дроп-доменів, ознайомтеся з нашою статтею: «Як використовувати дроп у посилальній стратегії? Інструкція для створення сайтів на дроп-доменах».

 

Питання 16: Наскільки важливо для seo використання last modified? Не всі хостинги коректно віддають цей заголовок, чи варто морочитися і чи є ще якісь переваги в цьому, крім економії краулінгового бюджету?

Відповідь: Якщо є проблеми з індексацією, які виникають через величезну кількість сторінок, рекомендуємо використовувати заголовок If-Modified-Since.

Якщо у сайту невелика кількість сторінок, і пошукові роботи справно відвідують усі потрібні сторінки, використання необов’язкове.

З технічних переваг – зменшується навантаження на сайт.

Що говорить Яндекс: ркомендації у Яндекс.Допомозі.

 

Питання 17: Що краще робити зі сторінками пагінації на інформаційному сайті? Чи закривати в noindex, follow? Чи мають вони негативний вплив, якщо озиратися на google fred?

Відповідь: Якщо говорити про Google, то сторінки пагінації не мають негативного впливу. Google пропонує стандартне рішення для сторінок пагінації через атрибути «next» і «prev».

Якщо у вас є сторінка з усіма статтями певного розділу, можна вказати її як канонічну на сторінках пагінації. Сторінки, на яких довгий час зазначений «noindex, follow», Google розглядає як сторінки з «noindex, nofollow». Таким чином, через деякий час googlebot не зможе обходити статті через сторінки пагінації.

Google про сторінки пагінації.

 

Питання 18: Ситуація: потрібно переїхати на новий домен (змінюється доменна зона з .com на .ru). Переїзд буде здійснюватися за всіма канонами seo (налаштування вебмайстра Яндексу, коригування xml-карти сайту, налаштування 301 редиректу). Сторінок у сайту близько 5000, тематика – вантажоперевезення.

Чи буде гугл тримати новий домен в пісочниці, чи  можна очікувати трафіку протягом кількох місяців?

Відповідь: Під час переїзду на іншу доменну зону, трафік і позиції можуть тимчасово знизитися. Під час перенесення сайту на новий домен, робот Google заново сканує та індексує сторінки. На цьому етапі й може відбуватися основна просадка.

Одночасно з переіндексацією за рахунок налаштованого редиректу (301 або 302) контрольна вага зі старого домену передається новому. Після повного склеювання двох сайтів позиції та трафік часто повертаються.

Сайти середнього розміру склеюються від декількох тижнів до декількох місяців.

Дотримуйтесь рекомендацій Google стосовно перенесення сайту, щоб мінімізувати втрати. У цьому випадку дивіться довідку про переїзд зі зміною URL.

 

Питання 19: Новинний ресурс, 1 000 000 сторінок. Чи є сенс видаляти/закривати від індексації сторінки, на яких не було трафіку за останній рік? У теорії, з переваг: роботи легше/швидше будуть бігати сайтом, вага не буде йти на неактуальні новини.

Відповідь: Давати в цій ситуації одну загальну відповідь – неправильно. Рішення залежить від ряду нюансів. Наприклад, чи є зовнішні посилання на такі сторінки новин, чи є внутрішні переходи.

Загалом ситуація, коли у великого новинного проекту велика кількість сторінок – норма. І якщо зі сторінками немає проблем (наприклад, вони видаляються з індексу Яндексу як недостатньо якісні), то прибирати їх з сайту не варто. А ось знизити акцент на них дійсно можна. Для цього можна зменшити кількість внутрішніх посилань на такі сторінки. А на самих сторінках без трафіку – навпаки, розміщувати посилання на нові розділи, що відвідуються. Як варіант, можна продумати переміщення таких сторінок у розділ архіву.

 

Питання 20: Чи потрібно закривати папки /feed/ і /wp-json/ від індексації в robotx.txt?

Відповідь: Імовірно, мова про wordpress, і ці папки, швидше за все, вже закриті в robots.txt.

Перевірте вкладку «Заблоковані ресурси» у панелі Google Search Console. Якщо немає попереджень, пов’язаних з цими папками, заборону на індексацію краще залишити.

Якщо попередження є, дивіться по ситуації.

Загалом robots.txt – НЕ універсальний інструмент для усунення зайвих сторінок з індексу. Для Google директиви в robots – тільки рекомендації. Для боротьби зі сміттям у індексі краще використовувати: 301 редирект, канонічні адреси, метатег noindex.

 

Питання 21: Чи варто використовувати html-карти сайтів? Чи є від них користь?

Відповідь: HTML-карту потрібно використовувати – за допомогою неї можна поліпшити індексацію сайту, знизити рівень вкладеності сторінок.

Крім цього, HTML-карта містить інформацію та сторінки, які потрібно бачити користувачам. Якщо ви перебуваєте на сайті та шукаєте певний розділ, при переході на Sitemap HTML легко його знайдете. Незважаючи на те, що такий тип карт сайту орієнтований на користувача, він також може давати сигнал пошуковій системі, що ваш сайт піклується про зручність користувача. Це також може допомогти ранжуванню вашого сайту в пошукових системах.

Рекомендуємо до ознайомлення статтю «Детальний посібник по файлу Sitemap». У ній ми розібрали особливості HTML-карт, на що слід звернути увагу під час їх створення.

 

Питання 22: Наскільки важливо співвідношення кількості HTML-коду до корисного контенту (тексту) на сторінці для пошукового робота? Які повинні бути мінімальні показники?

Відповідь: Не варто дивитися саме на співвідношення HTML-коду до тексту, як і не потрібно шукати якісь «чарівні» співвідношення.

Замість цього, рекомендуємо стежити за чистотою коду, прибирати зайві скрипти, стежити за швидкістю завантаження сайту, а також за тим, щоб пошуковий робот міг без труднощів дістатися до будь-якої інформації на сторінці і т.д. Це позитивно вплине на подальше ранжування.

Рекомендації від пошукових систем:

Google

Яндекс

Повна версiя статтi тут.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Siteclinic

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 оценок, среднее: 4,50 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх