- (Обновлено: ) Александр Я.
- 7 минут
- Закривати однотипні сторінки від індексації
- Збільшення посилальної маси за рахунок скопійованого контенту
- Статейні посилання на сайти тематик, реклама яких заборонена
- Як просувати проект за наявності загрози блокування Роскомнаглядом
- Нестандартний підхід до залучення трафіку з пошукових підказок
- Нестандартна робота зі сніпету
- Креативні способи поліпшення користувальницьких показників
Щоб зайняти лідируючі позиції в конкурентних тематиках сьогодні, недостатньо просто створити хороший проект. Адже, швидше за все, аналогічні за якістю та зручністю проекти вже є у ТОПі. У таких ситуаціях, щоб обійти конкурентів, часто доводиться шукати нестандартні підходи, проявляти креативне мислення, відходячи від принципів класичного SEO.
Хочемо поділитися у цій статті саме такими методами, частину з яких ми підгледіли, аналізуючи видачу, а частину і самі використовуємо.
1. Закривати однотипні сторінки від індексації
Зазвичай під час просування оптимізатор прагне до збільшення посадкових сторінок. Це охоплення НЧ і мікро-НЧ фраз і потенційна вага для внутрішньої перелінковки. Але у великої кількості таких сторінок є і зворотна сторона. Найчастіше вони дуже схожі, відрізняються лише кількома фразами або цифрами. Крім цього, роботи ПС витрачають час на індексацію та переіндексацію таких сторінок, приділяючи при цьому менше уваги ключовим сторінкам, що просуваються. Як варіант вирішення – закрити весь пласт карток або подібних сторінок від індексації.
Саме так, наприклад, надійшов проект regmarkets.ru, картки товарів на якому закриті в <meta name=”robots” content=”noindex, nofollow” />.
Для вірності вся папка «product» на сайті ще й закрита в robots.txt.
Подібний метод ми використовували для поліпшення індексації сторінок лістингів на одному з проектів, що просуваються. Картки тут займали близько 80-90% усіх сторінок, а давали всього 5% трафіку. Але, правда, ми вирішили зберегти і ці п’ять відсотків і залишили відкритими сторінки, які приносили трафік. Те, що сайт втратив великий відсоток сторінок, не погіршило ранжування (спочатку побоювання були). А ось проблема з індексацією лістингів була вирішена та дала зростання трафіку.
2. Збільшення посилальної маси за рахунок скопійованого контенту
Думаю, багатьом відомий скрипт, який у разі копіювання частини тексту додає посилання, що веде на сторінку, звідки був скопійований текст. Такий скрипт не рідкість на новинних та інформаційних проектах. Приклад можна побачити, скопіювавши текст із сайтів vestifinance.ru чи fb.ru.
Такі посилання зазвичай відразу бачать і видаляють. На одному з сайтів, де ми зрозуміли, що боротися з копіюванням тексту конкурентами марно, було прийнято рішення доопрацювати скрипт. Посилання додається в скопійований контент, але ховається, наприклад, в прийменник або сполучник. Це звичайно, не ідеально в плані анкору, але зате, якщо контент-менеджер конкурента не особливо уважний, проект отримує дуже тематичне посилання від прямих конкурентів. Скрипт працює, і тепер злодюжки контенту приносять сайту користь.
3. Статейні посилання на сайти тематик, реклама яких заборонена
Посилальні біржі поважають закон і додавати в систему завдання для таких сайтів не дозволяють. Зіткнувшись з такою проблемою на Міралінкс, ми знайшли, як можна обійти це обмеження. Модератори не дозволяють розміщувати завдання для таких проектів. Але ви можете самі через інструменти сервісу пропонувати власникам сайтів підготувати й опублікувати статтю. У такому випадку це вже рішення не сервісу, а особисто власника сайту. На практиці виявилося, що близько 60% відсотків власників сайтів нічого не мають проти того, щоб послатися на сайт сумішей для паління, алкоголю чи харчових добавок. Трохи креативу, і цей канал отримання посилань став для проектів теж доступний.
4. Як просувати проект за наявності загрози блокування Роскомнаглядом
Продовжимо тему заборонених тематик. Незважаючи на те, що гайки закручуються все жорсткіше, варіанти просування все ж таки знаходяться. Наприклад, можна використовувати схему, коли пошуковим роботам та іншим користувачам видається різний контент. Опишемо трохи детальніше.
Пошуковим роботам видається повний контент сторінок основного сайту. Користувачі, що переходять з пошукової видачі, перенаправляються на домен або піддомен з аналогічним контентом, який закритий від індексації. Користувачам не з пошукової видачі можна просто видавати повідомлення, що такого сайту немає. Думаємо, що ми і так вже багато тут розповіли. Кому потрібна додаткова інформація, аналізуйте видачу за запитом «Повії Москва».
5. Нестандартний підхід до залучення трафіку з пошукових підказок
Як вам пошукові підказки ось такої довжини?!
Тепер давайте подивимося частоту за однією з таких фраз.
Якщо подивитися точне входження за фразою «ейвон каталог 2019», то воно виявиться в рази менше. Трафік у цій тематиці набагато ефективніше збирати за рахунок топів за такими довгими підказками. Якщо тема вас зацікавила, то ще кілька рекомендацій.
Простіше буде спочатку вивести сторінку в ТОП-1 за НЧ фразою, а вже потім докрутити таку підказку.
Важливо правильно підібрати фразу так, щоб користувач, побачивши її, розумів, що це саме те, про що подумав. Без природних кліків підтримувати підказку в ТОПі буде складно.
Сторінка повинна давати повну відповідь користувачам, вирішуючи їх завдання. Інакше утримати ТОП-1, як тільки конкуренти побачать вашу підказку, буде складно.
6. Нестандартна робота зі сніпетом
Використання у сніпетах онлайн-чатів, розмітка для товарних карток, рейтинги у сніпетах Google – такі методи оптимізації добре відомі та активно використовуються. Але для того щоб зробити ваш сніпет більш помітним, варто не тільки повторювати оптимізацію за лідерами, але і шукати свої нестандартні способи виділитися у видачі.
Можна спеціально скоротити заголовок сніпету, таким чином, щоб він більше виділявся на тлі довгих фраз.
Знайти спецсимволи, які можна впровадити в заголовок сторінки. Такі тематичні картинки можна підібрати як у Яндексі, так і в Google.
Про використання спецсимволів у сніпеті можна почитати у цій статті: /blog/internal-optimization/spezsimvoly-v-snippete/.
Якщо в тематиці проекту є фрази з швидкими відповідями у видачі, то чому б не спробувати потрапити в блок відповідей Google.
Про те, як це можна зробити, читайте у статті на нашому блозі: /blog/internal-optimization/blok-otvetov-google/.
Ну і, зрозуміло, не забувайте дивитися, що нового у видачі. Пошуковики регулярно щось вводять. І, щоб бути в тренді, необхідно ці зміни відстежувати та впроваджувати першими.
Наприклад, недавно в Яндексі у сайтів, які використовують турбо-сторінки, стали частіше з’являтися такі сніпети. Програмісти наших проектів уже отримали ТЗ за необхідними доопрацюваннями.
А у Ваших програмістів зараз є завдання 😉 !?
7. Креативні способи поліпшення користувальницьких показників
Для того щоб сайт закріпився в ТОПі, необхідні хороші ПФ показники. Безсумнівно, що потрібно загалом покращувати сайт, робити його більш зручним і корисним. Але тут також варто використовувати нестандартні підходи, які допоможуть швидше переконати пошуковики, що проект подобається користувачам і вирішує їх завдання.
Напевно ви вже зустрічали подібні прийоми. Це можуть бути лічильники часу до початку чи кінця акції. Бази знань з корисною уточнюючою інформацією, всілякі тести та конкурси. Такі прийоми активно використовують лідери тематики, і щоб виділитися серед них, також потрібно проявляти креатив, шукати нестандартні рішення.
Наприклад, візьмемо варіант з рулеткою, що пропонує випробувати удачу та спробувати отримати знижку.
А що, якщо тим, кому не пощастило, пропонувати повернутися та спробувати завтра. Пообіцяємо, що завтра кількість програшних полів буде вполовину менша та шанс на виграш збільшиться на 50%. Тут же пропонуючи додати сторінку в закладки, щоб повернутися завтра. Ви не лише будете збільшувати продажі іта збирати, як на прикладі зі скріншота, базу клієнтів. Але паралельно зможете збільшувати кількість користувачів, що повернулися, і Type-in переходів.
Відмінну ідею можна підглянути на сайті rozetka.com.ua. Магазин пропонує бонус за відео з розпакуванням товарів.
Тут, крім поліпшення ПФ показників, проект отримує призначений для користувача контент, який може використовувати на сайті.
На SiteClinic.ru ми теж кілька разів на рік викладаємо для відвідувачів «плюшки». На Хеллоуїн ми проводили конкурс в ігровій формі, запропонувавши безкоштовну консультацію тим, хто знайде, де на сторінці захований гарбуз: /blog/raznoe/akciya-helloween/. На початку року ми проводили запис на «Медогляд» сайтів: /blog/raznoe/anons-seo-medosmotr/.
Ну що, добірка сподобалася?
Еще по теме:
- Як працювати з SEO-каналом. Поради початківцям-маркетологам
- SEO просування нового сайту в Яндекс і Google
- Як оптимізувати сайт під Яндекс і Google одночасно
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.