- (Обновлено: ) Siteclinic
Поради сайтобудівника (якщо Ви тільки збираєтеся створити інтернет-ресурс)
Давайте поговоримо спочатку про ситуацію, коли Ви зрозуміли, що потрібен сайт, і намагаєтеся його створити. Звичайно, це дуже велика тема, але ми спробуємо розглянути її більш вузько та почнемо з тематики сайту.
У сайту повинна бути одна тема!
Якщо Ви, наприклад, власник піцерії та фабрики з виробництва меблів, Вам необхідно два сайти: один — що представляє піцерію, інший — меблеву фабрику. Логіка пошукової системи в даному випадку дуже проста і нічим не відрізняється від людської логіки.
Ви звернетеся до хірурга, який ще й займається лагодженням взуття? Скоріше за все ні. А чому?
Думаю, відповідь звучить приблизно так: «Тому що людина може бути справжнім профі в одній сфері. Так само і з сайтом — він може мати авторитет «в очах» пошукової системи тільки в одній сфері.
Спроба бути авторитетним у декількох різних сферах бізнесу призведе до провалу і там, і там.
Припустимо, Ви вже визначилися з тематикою сайту, але не поспішайте замовляти його створення, – давайте поговоримо про ще один важливий аспект – місії Вашого сайту.
Не буває місії «заробити гроші»!
Зрозуміло, це не означає, що слід відмовлятися від природного бажання заробити. Просто Ви повинні розуміти, що гроші – це результат виконання Вашої місії, а не сама місія.
Розглянемо на прикладі.
Припустимо, у Вас є сайт з продажу меблів.
Тоді місія може звучати так: «Надати людям якісні меблі за розумними цінами». Якщо Ви дійсно добре виконуєте свою місію, надаючи якісний і затребуваний продукт, Ви зможете багаторазово підвищити свій заробіток за допомогою інтернету.
Чому це так важливо?
Власник сайту, у якого місія дати якісний і корисний продукт людям, швидше за все, думає про зручність користувачів, намагається розвивати свій ресурс, що заохочується пошуковою системою.
Місія сайту — це своєрідний орієнтир у розвитку.
І навпаки — власник сайту, створеного тільки для заробітку, не замислюється, швидше за все, про якість свого ресурсу, не прагне зробити ресурс кращим і «дружелюбнішим» відносно клієнтів.
Визначивши для себе тематику і місію сайту, можна приступати до його створення. Тут важливо пам’ятати одну річ:
Оптимізація сайту починається ще на етапі його створення!
Під час просуванні сайту важливу роль відіграє його «гнучкість»: наскільки повно можна управляти URL, змінювати заголовки, метаописи, меню, тексти сторінок і т.д. Усі ці можливості повинні закладатися ще в процесі розробки.
Звичайно, можна заперечити, що Ви замовили сайт у професіоналів і на ньому має бути все, що необхідно. Ось тільки Ви замовляли сайт у професійних дизайнерів, а до SEO вони ніякого відношення не мають і не розбираються, які саме зміни потрібно буде вносити в процесі просування.
І ось ми підійшли до ще одного дуже важливого моменту: в складанні ТЗ для розробників сайту повинен брати участь seo-оптимізатор.
Набагато легше витратити гроші на консультацію грамотного фахівця відразу.
Потім, після того, як буде створено сайт і ви вирішите його просувати, все одно доведеться вносити всі ті ж самі зміни, але, швидше за все, це буде коштувати трохи дорожче, ніж на початковому етапі, і займе більше часу.
Про те, що саме має бути зазначено в ТЗ для розробників, ми поговоримо іншим разом — думаю, на цю тему можна написати окремий великий пост.
Проявивши трохи наполегливості та терпіння і заплативши гроші розробникам (якщо Ви тільки міркуєте про створення сайту, приготуйтеся до того, що за якісну роботу потрібно добре платити), Ви стаєте власником сайту.
Є сайт, але гроші чомусь з неба не падають!
Є два варіанти дій: почати турбуватися і більше не пробувати розвиватися в інтернеті або продовжити роботу в обраному напрямку.
Завжди пам’ятайте, що працювати над інтернет-ресурсом слід постійно, — тільки так можна досягти успіху!
Сайт постійно повинен розвиватися. Ставати зручнішим для користувачів, пропонувати нові можливості та актуальну інформацію. Тільки вкладаючи час, працю та гроші, можна очікувати потужної віддачі від сайту.
Все це були досить загальні, але дуже важливі тези, які кожен повинен чітко розуміти, вирішивши просувати свій сайт.
Хочу бути в ТОПі за усіма запитами в інтернеті
Займемося тепер безпосередньо просуванням.
Спочатку необхідно підібрати семантичне ядро.
Однією з найпоширеніших помилок цього етапу є спроба охопити всі запити, які тільки можливо: тематичні, околотематіческіе і, частенько, чи не тематичні, за якими власнику просто приємно знаходитися в ТОПі.
Запитуючи людей, за якими запитами вони вважають за доцільне просувати свій сайт, часто чую односкладові запити: «телевізор», «вентилятор», «ремонт» і т.д. і явно інформаційні запити: «як вибрати телевізор», «як зробити ремонт» і т.д.
Необхідно розрізняти транзакційні та інформаційні запити, високочастотні і низькочастотні.
Транзакційні запити – з назви зрозуміло, що дані запити призводять до транзакції (купівля товару, замовлення послуги). Іншими словами, людина, що зробила такий запит, готова зробити необхідну дію. Такі запити містять у собі «купити», «замовити», «ціна», «придбати» і т.д.
Транзакційні запити — найбільш важливі та цільові, їх необхідно просувати в першу чергу.
Інформаційні запити спрямовані на пошук потрібної інформації і, найчастіше, не призводять до транзакцій, тобто навіть якщо Ви вийдете в Топ за даними запитам, на продажах це практично ніяк не відіб’ється.
Односкладові запити найчастіше належать до інформаційних запитів і не мають яскраво вираженої транзакційності. Крім того, односкладові запити майже завжди високочастотні, а просування нових сайтів за високочастотними запитами не рекомендується.
Для нового сайту я б радив починати просування з транзакційних низько- та середньочастотних запитів. Це дозволить максимально швидко отримати віддачу у вигляді прибутку.
Еще по теме:
- Нестандартні методи SEO-просування. 7 креативних прийомів, про які ви могли не знати
- 10 помилок оптимізації інтернет-магазину: чим загрожують і як усунути
- Як працювати з SEO-каналом. Поради початківцям-маркетологам
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.