- (Обновлено: ) Виктор К.
- 15 минут
- Що таке web 2.0
- Створення та оформлення блогу
- Наповнення блогу
- Створення сітки блогів Web 2.0
- Розміщення посилань із Web 2.0
- Список безкоштовних блогів
- Висновок
Для зовнішнього просування свого проекту, можна використовувати різні стратегії, але у всіх них є мінус – вони дорого обходяться. Але і тут є рішення, яке здатне заощадити контрольний бюджет, і до того ж, за умови правильного підходу, зробить ваш контрольний профіль більш природним.
Сьогодні мова піде про побудову сітки web 2.0. Вона віддалено схожа з побудовою PBN-сітки, але є ряд відмінностей, про які поговоримо нижче.
Що таке web 2.0
Web 2.0 – це, за своєю суттю блоги, які розміщені на безкоштовних поддоменах із деякою кількістю контенту.
Їх суть полягає в тому, що ви можете розбавити свій посилальний профіль посиланнями з безкоштовних блогів, якими є можливість маніпулювати. Або прокачати сторінки, на яких розміщені посилання на ваш сайт.
Є ряд переваг:
- Не потрібно платити за хостинг і домен, винятком буде тільки текст для статей у разі, якщо ви їх замовляєте у копірайтера.
- Просте створення самого блогу. У мережі маса уроків про створення безкоштовних блогів на будь-який із платформ
- Повний контроль над блогом. Ви зможете в будь-який момент змінити посилання і його анкор, дописати чи переписати статтю. Ну і, само собою, усі статті будуть виходити виключно під вашим контролем. І не буде ситуації, коли на сайті розміщуються різно-тематичні статті, наприклад, одного дня про ремонт мотоциклів, а іншого вже виходить стаття про польоти в космос.
Із недоліків можна виділити той факт, що, при всій простоті, це все одно займає багато часу та зусиль. До того ж використання сітки web 2.0 – це сіра техніка просування, тому «як-небудь» тут робити не можна.
Нижче представлений приклад web 2.0 сайту, щоб ви могли побачити, як виглядає більшість таких блогів.
Приклад web 2.0 блогу (збільшити)
Посилання на блог: http://rl-803blogspotcom.blogspot.com/.
Створення та оформлення блогу
Зараз розберемо, як поетапно створити свій блог і що в ньому має бути.
Основні критерії до блогу:
- Повинен бути тематично схожим із сайтом, що просуваються .
- Мати унікальний дизайн та оформлення.
- Заповнений профіль автора.
- Повинні бути відсутні дефолтні записи та коментарі.
По суті, ви повинні створювати блог так, ніби це ваш основний сайт, і ви займаєтеся лише ним.
Отже, для створення блогу необхідно пройти ряд етапів:
- Вибираємо будь-яку платформу, що дозволяє створити безкоштовний блог (список представлений у кінці статті). Проходимо реєстрацію.
- Створюємо та заповнюємо сторінки «Про нас» і «Контакти». На сторінках пишемо трохи інформації: про що цей блог, хто автор і як можна зв’язатися з автором. За можливості не зайвим буде додати посилання на соціальні мережі.
- Далі необхідно розміщувати статті на нашому блозі. Першим записом може бути стаття, яка детально розповідає, про що даний блог, чому його створили і т. д.
Нижче детальніше розберемо питання наповнення блогу контентом.
Наповнення блогу
Інші статті, які призначені для отримання трафіку, повинні готуватися за наступними критеріями:
- За можливості всі статті повинні бути максимально унікальними.
- У статтях слід розміщувати картинки, відео (наприклад, з YouTube), таблиці, списки. Не обов’язково в кожну статтю пхати все, досить комбінувати кілька варіантів (наприклад: картинки та відео чи картинки і таблиці) або розміщувати лише щось одне. Статті повинні відрізнятися та не бути однотипними.
- Розмір статей повинен бути не менше 3000 символів. Але знову ж таки, писати статті тільки довжиною 3000 символів не слід. Необхідно відштовхуватися від теми статті і того, що ви плануєте в ній написати. Таким чином, в одній статті може бути 3000 символів, а в іншій 8000.
- У статті також повинні бути додані ключові слова.
Тематика
Переходячи до підготовки статті, слід визначити її тему.
Для цього можна скористатися сервісом Яндекс.Вордстат.
Перейшовши в сервіс, у текстове поле впишіть ключовий запит, який стосується вашого сайту, та за допомогою операторiв додайте додаткові фрази, які будуть вказувати на інформаційний тип запитів, наприклад: як, який, навіщо, чому і т.д.
Скріншот сервісу Вордстат (збільшити)
У вас з’явиться список запитів, вибравши які, можна сформулювати тему статті. Наприклад, можна вибрати тему «Які є мотоцикли» або «Який купити мотоцикл».
Після вибору теми переходимо до наступного пункту. І тут важливо врахувати, статті повинні бути написані так, щоб вони могли потрапити в ТОП. Для цього варто провести текстовий аналіз ТОПу. Тим самим підготувавши ТЗ для майбутньої статті.
Текстовий аналіз
Для проведення текстового аналізу, необхідно взяти список ключових запитів, за якими буде написана стаття. Досить 3-5 запитів. Після чого переходимо у видачу та збираємо список інформаційних сторінок, які знаходяться в ТОПі за кожним із запитів.
Після підготовки списку інформаційних сторінок слід дивитися на такі показники на сторінках:
- Кількість символів.
- Зміст статей.
- Наявність зображень, відео, таблиць.
- Кількість входжень ключових запитів (також варто звертати увагу на словоформи).
Значно спростити текстовий аналіз допоможуть спеціальні сервіси, і вам залишиться лише переглянути сайти, для того щоб визначити їх зміст. Одним із хороших інструментів буде сервіс Seolib.ru.
Після аналізу залишається скласти ТЗ.
У ТЗ слід вказати:
- Мету статті – необхідно дати коротку інформацію копірайтеру, про що буде майбутня стаття, що має бути розкрито, від якої особи написано і т.д.
- Зміст (план) – необхідно вказати структуру статті та описати в кожному пункті, що конкретно у ньому варто написати.
- Обсяг статті.
- Наявність фотографії та іншого медіаконтенту – необхідно вказати, чи повинні бути зображення, відео і т.д. в тексті. Потрібно вказати не тільки їх кількість, але й позначити, що на них має бути зображено та де кожна картинка повинна бути розміщена.
Далі готове ТЗ слід передати копірайтеру.
Пошук копірайтера
Зазвичай пошук копірайтера зводиться до того, що ви викладаєте завдання на біржі, а всі зацікавлені залишають свої заявки. Тут і починається вибір «того самого»: за рейтингом, портфоліо, коментарями, статистикою виконання та тематикою замовлень та інше. Наприклад, на біржі etxt.ru можна побачити всі ці показники.
Я вважаю за краще у першу чергу дивитися на відгуки та портфоліо. Досвід показує, що рейтинг часто не відповідає реальним навичкам автора. Буває, що в «мінус» ідуть дуже гідні письменники. А писаки з величезним «плюсом» здають переспамлену воду. А ось своїми очима подивитися на приклад готового тексту та прочитати думку попередніх замовників – інша справа.
Далі дивлюся на графу автора «Про себе», якщо немає прикладів робіт, це стане зразковим показником стилю та помилок. Ну, і головне – тестове завдання. Я намагаюся не ризикувати: новим авторам даю одне невелике замовлення – на пробу. Перевіряючи готову роботу, ви вже розумієте – можна довірити людині щось складніше чи ні. Про адекватність виконавця може свідчити і спілкуванню у листуванні, якщо таке виникає.
Ще зазначу, що і постійні автори іноді виявляються повні сюрпризів – приємних і не дуже. Хтось розкривається та росте за якістю, а хтось користується вашою довірою та халтурить. В ідеалі – з біржею повинна працювати одна людина, яка буде знати «в обличчя» хороших авторів, підбере «штат» під кожне тематичне спрямування та контролюватиме постановку та перевірку завдань.
Після чекаємо написання статті та розміщуємо її згідно з планом.
Розміщувати статті слід планомірно, щоб все було природно. Тобто розміщувати 10 статей за раз – погана ідея. Тому варто підготувати план публікації статей. На місяць можна публікувати 3-5 статей у блог. Усього можна написати приблизно 30-50 статей. Це необхідно для додавання блогу природності.
Створення сітки блогів Web 2.0
Є ряд правил, яких слід дотримуватися під час створенні сітки:
- Не створювати блоги за один день.
- Використовувати різні платформи.
- Повинно бути унікальне оформлення, контакти та автор блогу.
- Не можна публікувати статті в один день на різних ресурсах.
- Кожен із блогів повинен виглядати максимально природно.
Є кілька варіантів, як ви будете використовувати сітки:
- Перший – для прокачування основного ресурсу.
- Другий – для прокачування зовнішніх посилань, що ведуть на ваш сайт. Наприклад, під час розміщенні статті на чужому сайті з посиланням на себе за допомогою аутрiч.
Для прокачування основного ресурсу доцільніше використовувати сітки, які складаються з декількох рівнів:
- Блоги 1-го рівня призначені для того, щоб зібрати на себе всю контрольний вагу з блогів другого рівня та стати буфером між цільовим сайтом і самою мережею блогів. Таким чином ви зможете себе убезпечити, тому що не буде великого приросту посилань із безкоштовних блогів, і ви зможете краще контролювати свою кількість посилань.
- Блоги 2-го рівня – це ті ж самі блоги, які побудовані за принципом блогів 1-го рівня, але їх завдання – прокачувати блог першого рівня.
Схема побудови мережі web 2.0
Так, у нас є блог першого рівня, з якого ми посилаємося на свій сайт.
І є блоги другого рівня, які призначені для того, щоб посилатися на блоги першого рівня, тим самим надаючи їм більше ваги.
Додатково можна використовувати блоги 3-го рівня, які будуть посилатися на блоги 2-го. Плюс до всього, такі блоги можна додатково прокачувати крауд-посиланнями.
Для прокачування зовнішніх посилань можна не робити буферний блог 1-го рівня, а відразу посилатися на необхідну сторінку з різних блогів. Але є нюанс: фактично, це будуть такі ж посилання, як з бірж типу Міралінкс – їх сторінки не мають ніякої ваги з огляду на те, що тільки що створені.
Розміщення посилань із Web 2.0
Отже, у вас вже є свій перший блог, і ви підготували якісну статтю, яку маєте намір просунути в ТОП (це ідеальний варіант, до якого слід прагнути).
У таку статтю слід помістити посилання на цільову сторінку сайту, який просувається.
Але є нюанси. Найголовніший – розміщувати у кожній статті блогу посилання на свій сайт не можна. Це буде явним сигналом для ПС, що ви задумали щось недобре, і всі намагання побудувати сітки будуть марними.
Тому допускається посилатися з одного блогу не більше 1-3 разів на сайт, що просувається. У інших статтях необхідно посилатися на ресурси типу вікіпедії чи подібних трастових ресурсів, популярних у вашій тематиці. Знову ж таки, це потрібно для того, щоб блог здавався максимально природним. До речі, так само можна робити і в статті, у якій розміщено посилання на ресурс, що просувається. Наприклад, сайт, що просувається, займається продажем мотоекіпіровки. Ви написали статтю на безкоштовний блог про огляд мотошоломів. У ній можна розмістити 3 посилання:
- На сторінку категорії чи товарної картки, що просувається.
- На сторінку вікіпедії про мотошоломи.
- Також можна розмістити посилання на сайт виробника мотошоломів, наприклад, офіційний сайт фірми Held. Таким чином посилання на сайт, що просувається, буде виглядати максимально природно за рахунок того, що ми посилаємося в статті на трастові ресурси.
Чи не на всіх блогах посилання стоятимуть з атрибутом rel=”dofollow”, але в цьому немає нічого страшного. Навпаки, це додасть природності у ваш контрольний профіль. Хоча, звичайно, dofollow посилання будуть кращі, ніж nofollow або посилання, налаштовані через редирект, оскільки dofollow матиме більший ефект. Все ж таки варто враховувати, що навіть nofollow посилання, по якому є переходи, набагато краще за dofollow посилання, за яким переходів немає.
Список безкоштовних блогів
Нижче наведений список безкоштовних платформ, на яких можна створити свої web 2.0 блоги:
wordpress.org | blogspot.com | vefblog.net | myblog.de |
overblog.com | mypage.ru | amoblog.com | blog2learn.com |
fitnell.com | qowap.com | blog5.net | affiliatblogger.com |
jiliblog.com | tribunablog.com | blogzet.com | isblog.net |
canariblogs.com | tblogz.com | uzblog.net | shotblogs.com |
mybjjblog.com | blogminds.com | blogdon.net | blogkoo.com |
total-blog.com | suomiblog.com | alltdesign.com | blogdigy.com |
Висновок
Отже, ми познайомилися із досить цікавою стратегією посилального просування на основі безкоштовних блогів. Як і в будь-якій подібній стратегії, під час побудови своєї сітки, слід робити все максимально якісно та природно, щоб не викликати підозри у пошукових систем. Додатково слід створювати вузькотематичні блоги, щоб кожен мав свою тему. Звичайно, бувають тематики, в яких не вийде створити багато вузькотематичних блогів, у цьому випадку можна використовувати кілька тем на одному блозі.
Еще по теме:
- Три стратегії завоювання ТОПу від західних SEO-фахівців
- 10 помилок оптимізації інтернет-магазину: чим загрожують і як усунути
- Просування сайту послуг: проблеми та рішення
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.