- (Обновлено: ) Елена Камская
Доповідь, яку Яндекс представив на конференції CIKM 2014, для SEO-фахівців без наукового ступеня з математики буде складною для сприйняття. Тому ми доповнили її переклад роз’ясненнями Іллі Зябрева й Олега Пожаркова. Вони проливають світло на представлену співробітниками Яндексу розробку SupervisedNestedPageRank.
Maxim Zhukovskiy Gleb Gusev Pavel Serdyukov
16 Leo Tolstoy St., Moscow, 119021 Russia
{zhukmax, gleb57, pavser}@yandex-team.ru
Анотація
Ранжування на основі графів широко використовується в багатьох областях, таких, як інтернет-пошук і соціальні дослідження. Одні з перших методів ранжирування з використанням графів (наприклад, PageRank і HITS) застосовували для обчислення оцінок виключно їх (графів) структури.
Розроблені нещодавно методи, такі, як Semi-Supervised Page-Rank, використовують і структуру графа, і зовнішні дані, пов’язані з його вузлами і ребрами. Такі алгоритми засновані на моделях випадкових блукань з урахуванням вихідних ваг вузлів і ребер, які залежать тільки від їх властивостей. У таких моделях вихідні ваги вершин і ребер визначаються тільки їх власними характеристиками, проте ці величини можуть також бути пов’язані з властивостями їх “сусідів”. Дана стаття присвячена завданню “зважування” вузлів і ребер на основі цієї ідеї та її реалізації у вигляді загальної моделі ранжирування, а також ефективному алгоритму налаштування її параметрів.
Роз’яснення до статті Іллі Зябрева й Олега Пожаркова:
Стаття, присвячена новій моделі, названій Supervised Nested PageRank (SNP), дослівний переклад назви якої означає щось на зразок Керований Вкладений PR, виключно з наукової точки зору вельми і вельми хороша. Дана розробка «вчених Яндексу» являє собою потужну теоретичну технологію, призначену для вирішення великої кількості різноманітних завдань, у тому числі і в області інформаційного пошуку. А ось її практична корисність поки викликає сумніви, принаймні, представлені у статті результати не вражають. Але про все по черзі.
Еще по теме:
- Як провести аналіз сайтів конкурентів? 7 видів аналізу
- Березневе оновлення алгоритму Google. перші висновки
- Нові інструменти в Яндекс.Вебмайстрі та способи їх використання для оптимізації сайту
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.