- (Обновлено: ) Алина Крутоголова
Посилання можуть мати серйозний вплив на ваше ранжування в кращу або гіршу сторону.
Незалежно від того, який метод побудови посилань (чорний або білий) ви вибираєте, вам слід бути готовим до можливих наслідків.
Порівняльний звіт інтернет-маркетингу MarketingSherpa’s 2012 показує, що 59% компаній вдавалися до побудови зворотних посилань. Провідні бренди, малий бізнес і блогери також не обходяться без лінкбілдінгу.
Важливо проводити повний аналіз зворотних посилань і визначати, як хороші, так і погані посилання на ваш сайт.
Ви знаєте, що хороші посилання позитивно позначаться на вашому ранжуванні, в той час як погані посилання потенційно шкідливі для вашого сайту.
Для своєї доповіді про фактори ранжування SEORanksUp в 2014 році опитав 72 SEO-фахівця. Відповідно до думки респондентів, популярність посилання конкретної сторінки становить 22.33% від факторів ранжування Google, в той час як траст домена – 23.87%.
Ви хочете уникнути штрафних санкцій Google, наскільки це можливо, особливо зараз, коли Google зосереджений на намірі користувачів більше, ніж на їх запитах.
У минулому проходили будь-які посилання. Google ніколи не любив погані посилання, але у нього просто не було інструменту для боротьби з ними. Тепер у цієї гри інші правила.
Апдейт «Панди» спрямований на якість контенту. Апдейт ясно дає зрозуміти, що Google вважає за краще зароблені, а не побудовані посилання.
Пам’ятайте, що зворотні посилання важливі для ранжування/позицій у видачі.
Після прочитання цієї статті ви будете знати, як отримати правильні посилання – посилання, які поліпшать ваші позиції. Давайте почнемо.
Що таке аналіз зворотних посилань?
Якщо ви взагалі дбаєте про SEO, обов’язково проаналізуйте зворотні посилання сайту, з якого ви хочете отримати посилання.
Цей аналіз має на увазі детальне дослідження структури як зовнішніх, так і внутрішніх посилань.
Хороші посилання покращать ваші позиції і принесуть цільовий органічний трафік вашого сайту, в той час як погані посилання принесуть вам багато проблем.
Тому важливо провести ретельний аналіз зворотних посилань, перш ніж починати будувати або заробляти посилання. Авторитет домену і сила зовнішніх посилань є важливими складовими алгоритму ранжування.
Не треба розставляти свої посилання де попало. Замість цього використовуйте стратегічно продуманий підхід.
Інструменти для аналізу зворотних посилань
Коли ви починаєте аналізувати зворотні посилання, звертайте увагу на інструменти, які ви використовуєте, тому що серед них трапляються і не дуже хороші.
Мета будь-якого інструменту для аналізу зворотних посилань – показати вам ключові слова, посилання і авторитетність сайтів, з яких ви плануєте отримати посилання.
Давайте розглянемо декілька найпопулярніших інструментів для аналізу зворотних посилань:
1) Ahrefs. Це один з моїх найулюбленіших інструментів для аналізу зворотних посилань. Ahrefs допомагає перевірити зворотні посилання, ключові слова і брендові згадки. Таким чином, ви можете точно визначити, що роблять конкуренти.
Це дуже важливо під час аналізу конкурентів. Зрештою, якщо ваші конкуренти ранжуються вище, мабуть, вони роблять щось таке, чого не робите ви.
В ідеалі вам слід використовувати Ahrefs Site Explorer для дослідження кожного сайту, з якого ви хочете отримати посилання.
i) Зайдіть в Ahrefs, клікніть по вкладці «Site Explorer».
Потім введіть URL (наприклад, bloggingwizard.com) в поле пошуку. Натисніть на кнопку «Search».
ii) Проаналізуйте контрольний профіль. Детально вивчіть дані, щоб зрозуміти, наскільки якісним буде посилання з цього ресурсу.
Потім перевірте анкорний текст, щоб зрозуміти, чи є на сайті переоптімізація, чи можна розміщувати на ньому посилання на ваш ресурс.
Зауваження: Якщо ви знайдете багато точних включень ключових запитів в анкор-листі, це ознака того, що рано чи пізно цей сайт може потрапити під санкції. Тому шукайте сайти з хорошими анкор-листами (як, наприклад https://problogging.net).
2) SEMrush.Цей інструмент для аналізу зворотних посилань – хороший вибір, коли ви збираєтеся розгорнути серйозну SEO- і маркетингову кампанію.
За допомогою SEMrush ви можете перевірити органічні запити і проплачену рекламу, за якою Таргет ваші конкуренти. Ви зможете також підібрати схожі сайти вашої ніші для хороших зворотних посилань.
Як використовувати SEMrush:
i) Зайдіть на головну сторінку SEMrush.
Введіть URL вашого конкурента або будь-якого сайту, чий контрольний профіль ви хотіли б перевірити. Потім клацніть на кнопці «Пошук».
ii) Проаналізуйте дані з органічного трафіку і всі зворотні посилання.
У кінці порівняйте кількість брендових і небрендових ключових запитів, а також перевірте сайт конкурента на предмет додаткових джерел отримання релевантних авторитетних посилань.
Якщо ви хочете отримати більш повну інформацію про інструменти для аналізу зворотних посилань, ці джерела будуть вам корисні:
Що робить посилання «хорошим»?
Більш ніж імовірно, що вам вже порадили будувати тільки «хороші» посилання.
SEO-експерти покажуть вам, наскільки важливі хороші посилання і чому вони вам потрібні. Але про те, як визначати такі посилання, було сказано мало.
Ви не можете ігнорувати лінкбілдінг, тому що число зворотних посилань залишається як і раніше важливим для органічного пошуку.
Неможливо дати повне визначення оптимального посилання, тому що існує кілька факторів його визначення. Відповідно, погане посилання – це не просто посилання з низькоякісної або забаненої сторінки, а дещо ширше поняття.
Однак є хороший загальний принцип, яким варто керуватися: чим цінніше посилання, тим складніше його дістати.
Тому що отримати хороші посилання не так вже й просто.
Уявіть собі, у скільки вам обійдеться посилання з Business Insider, CNN або White House. Одне таке посилання виразно підірве ваші позиції в пошуку, але як його отримати?
Аналогічно менш цінні посилання дістати простіше. І це факт. Легко отримати посилання з форуму, тому що все, що вам потрібно, – залишити посилання в коментарі в гілці обговорення, і ваше посилання пройде, якщо там немає серйозної модерації.
Отже, давайте розглянемо кілька факторів, які роблять посилання «хорошим». Ми можемо використовувати ці метрики, щоб визначити, які посилання варті нашого часу:
1. Хороші зворотні посилання отримують з тих сторінок, які релевантні темі вашої сторінки: перша метрика, яку можна використовувати для визначення якості посилання, – це релевантність донора посилання і акцептора (вас).
Брайн Кларк, засновник сайту контент-маркетингу Copyblogger, недавно давав інтерв’ю The Rise To The Top. Блоги мають суміжні аудиторії, тому посилання з Copyblogger було релевантним.
Крім поліпшення ваших позицій, джерело вашого посилання може також відбитися на конверсіях.
Навіть якщо ваша сторінка ранжуется в ТОП-10 Google, ви все ще можете боротися за конверсію відвідувачів у покупців.
Згідно з MarketingCharts, більше 39% покупців онлайн-магазинів приходять з пошуку. Ці покупці шукають релевантні рішення.решения.
Релевантні зворотні посилання є важливою частиною оптимізації сторінки.
Слово «релевантний» означає «тісно пов’язаний або доречний в даному питанні». Якщо сторінка з посиланням і ваша сторінка стосуються однієї тематики, то посилання релевантне.
Припустимо, у вас є сайт про подорожі, і ви створили посібник «Кращі місця, які варто відвідати в Дубаї». Ви хочете побудувати посилання на цю сторінку. З чого ви почнете?
У вас є багато можливостей. Але якщо ви отримаєте посилання з інших сайтів про подорожі в тому ж регіоні, це буде чудово, тому що вони є релевантними вашому посібнику. Якщо такі посилання отримати важко, націльтеся на сторінки і сайти, які принаймні релевантні подорожам.
Таким чином, посилання зі сторінки про подорожі CNN буде більш релевантним, ніж посилання з новинної сторінки Business Insider.
Перш ніж побудувати посилання з будь-якої сторінки, запитайте себе: «Чи потрібне цій аудиторії моє посилання?».
Якщо ви експерт у соцмедіа і поставите своє посилання на сайті, присвяченому бухгалтерського софту, чи буде ваше посилання корисне тієї аудиторії? Можливо, але я сумніваюся.
Я будував посилання з сайтів, присвячених email-маркетингу, стартапам, контент-маркетингу, лінкбілдінгу, інвестиціям, франчайзингу, а також з соцмереж. У тій чи іншій мірі мої сайти QuickSprout.com та NeilPatel.com тісно пов’язані з цими тематиками.
Релевантність і далі буде важливим фактором ранжування.
Близько 150 експертів у сфері пошукових систем були опитані на предмет факторів, які будуть важливими найближчі 12 місяців. 45% опитаних сказали, що вплив тематичності посилання тільки зросте, в той час як 14% вважають, що авторитетність домену буде надавати більший вплив на алгоритми Google.
На власному досвіді я виявив, що посилання з сайтів, присвячених SEO та контент-маркетингу, надавали найбільше ваги і спричиняли найбільший вплив на позиції.
Невеличка порада: Якщо ви хочете зайнятися гостьовим постингом для побудови авторитетних посилань, але у вашій ніші мало блогів, які приймають гостьові пости, ви можете використовувати суміжні тематики, які знаходяться на перетині з вашою.
Припустимо, у вас є сайт, присвячений нерухомості. Ви можете написати гостьовий пост у блог про мережевий маркетинг або SEO, поєднуючи ці тематики, наприклад, так:
- Як експерти в галузі нерухомості використовують Твіттер для залучення реферального трафіку.
- 7 простих методів, які я використовував, щоб збільшити конверсії на 34%.
2. Хороші зворотні посилання отримують з трастових ресурсів, а не зі спамних сайтів: чи отримані ваші посилання з трастових сайтів? Пам’ятайте, що TrustRank реферальной сторінки дуже важливий.
Згідно з багатьма дослідженнями експертів, 70% успіху в ранжуванні сайту залежить від сайтів, які на нього посилаються.
Однак не всі посилання однакові. Одне посилання з Вікіпедії, навіть nofollow, переважить 3-5 dofollow посилань зі спамних сайтів з низьким рівнем авторитету і TrustRank.
Причина проста: Wikipedia – трастовий сайт.
Одна з причин втрати позицій після великих апдейтів Google – нетрастові посилання. Ваші сторінки можуть високо ранжуватися зараз, але чи будуть вони так само добре ранжуватися в майбутньому?
Google довіряє одним сайтам більше, ніж іншим. Якщо Google не довіряє вашому сайту, негативний SEO від недобросовісних людей, які будують неприродні посилання на ваш сайт, може дуже згубно позначитися на вашому сайті.
TrustRank є фактором ранжування для Google.
Звичайно, Google враховує і багато інших чинників, але зараз ми хочемо зрозуміти, як посилання з сайтів, яким Google довіряє, можуть поліпшити позиції нашого сайту.
Траст зав’язаний на посиланнях. Траст, який ви отримуєте від посилань з інших блогів і сайтів, і є TrustRank.
Інакше кажучи, це працює ось так:
«По суті, є група сайтів з високим трастом, такі як .govs, .edus, CNN.com, DMOZ та інші.
Самі трастові в інтернеті сайти отримують посилання з таких сайтів безпосередньо.
Однак ви можете отримати трохи трасту, отримавши посилання з сайту, на який посилається той самий супер-трастовий сайт.
Або по-іншому:
Harvard.edu -> ваш сайт = кращий сценарій
Harvard.edu -> якийсь сайт -> ваш сайт = зійде
Harvard.edu -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт -> -> якийсь сайт- > -> якийсь сайт-> ваш сайт = недобре
Ось чому варто ЗАВЖДИ перевіряти контрольний профіль іншого сайту, перш ніж витрачати час на отримання посилання з нього.
PR не відображає всієї картини.» (Зі статті Брайана Діна)
Вам потрібні трастові посилання, тому що, як сказав Брайан Дін, Google не накладає санкції на сайти, яким він довіряє.
Наприклад, Брайан розповів у цій статті, як конкурент завалив один з його сайтів 250 000 коментарями.
Який був результат? Нічого не трапилося. Його позиції анітрохи не впали. Ні, це не тому, що Брайан Дін і Метт Каттс близькі друзі.
Це тому, що його сайт трастовий. Google знає про це.
Траст можна заробити за один день. Він з’являється в результаті тривалої демонстрації релевантності та надійності.
Але поки ви чекаєте, що ваш блог стане трастовим, будуйте трастові посилання. Якщо ви не можете отримати посилання з трастового сайту безпосередньо, спробуйте отримати посилання з сайту, у якого є багато трастових посилань.
Припустимо, у вас є сайт, і ви хочете отримати зворотні посилання на нього. У вас є два варіанти:
- Варіант 1: Отримати 1 посилання з university.edu і 1 посилання з BBC.co.uk.
- Варіант 2: Отримати 5 посилань з інших блогів.
Я б вважав за краще варіант 1 – 1 посилання з university.edu і 1 посилання з BBC.co.uk, тому що у цих посилань високий TrustRank.
Повторюю, .edu і .gov – трастові домени.
Отримання посилань з сайтів, у яких багато беків з трастових сайтів, здорово вам допоможе. Google буде розглядати ці посилання як сигнал того, що на вашому сайті є щось корисне. Інакше навіщо надійному сайту посилатися на вас?
3. Посилання всередині контенту: Ви знали, що розташування зворотного посилання на сторінці має значення?
Це правда. Наприклад, наскрізні посилання – тобто посилання з сайдбару і футеру не мають майже ніякого ваги. Але посилання всередині контенту (тобто контекстні посилання) – це найкраще, що можна отримати.
І буде краще, якщо реферальная сторінка трастова і релевантна. Google сприймає контекстні посилання як особливо цінні і відповідним чином винагороджує за них.
Контекстні посилання можуть бути як зовнішніми, так і внутрішніми. Так, ви можете використовувати гостьовий постинг у своєму білому SEO, але будьте уважні, якщо посилання гостьового посту знаходиться в полі автора або його біографії. Таке посилання не так цінне як посилання з контексту тієї ж сторінки.
Якщо у вас однаковий текстовий анкор (особливо якщо він переоптімізірований) в біографії авторів у різних блогах, він також може нашкодити вашим позиціям. Робіть анкор посилань в поле біо унікальними.
Заради безпеки намагайтеся нарощувати контекстні посилання, тобто посилання з контенту. Контекстні посилання на вашу сторінку, як те, що показане нижче, – хороше посилання, яке позитивно позначиться на ранжуванні.
У даний час алгоритми Google змінюються і поліпшуються, щоб забезпечити кращий результат пошуку для користувача, заснованому на контексті та контенті.
Коли пошуковий робот сканує сторінки, він визначає посилання і оцінює біляпосилальний текст.
Наприклад, якщо ви посилатиметесь на вашу сторінку анкором «Apple iPhone», Googlebot поцікавиться, наскільки посилання релевантне контексту на вашій сторінці.
Чи є на вашій сторінці пов’язані слова? Ви повинні були як мінімум згадати Apple’s iPad або iMac, розповісти про Стіва Джобса або про еволюцію дизайну.
Все це зробить контекстне посилання релевантним. Якщо посилання знаходиться всередині контенту і оточена певним текстом, це ще не означає, що воно правильне. Це може бути маніпуляцією.
TechCrunch знає, як отримати беки з авторитетних сайтів. Якщо пост про Facebook, то в ньому природним чином буде згадуватися Facebook і пов’язані з ним слова.
Приклад: замість того щоб просто розміщувати посилання «Приховані чати», TechCrunch помістив інші пов’язані слова до і після анкору – «кращі месенджери», «мільйони користувачів» і т.д. Ці слова релевантні онлайн-чатам.
4. Посилання, які з’являються природним чином з контентом: коли я вперше спробував себе в якості творця контенту, моїм основним завданням було писати природно. Це вимагало креативності, експериментів, бажання вчитися і наполегливо працювати.
Хороші посилання, як правило, з’являються природним чином. Якщо анкор не вписується в біляпосилальний текст, посилання може бути сприйняте як спамне. Ось приклад посилання, яке виглядає природно:
Але правда в тому, що ніхто з цих самодостатніх людей не став успішним блогером випадково…
Погляньте на абзац нижче і скажіть: чи вписується це посилання в контент?
…Коли вони використовують наш продукт, який ви можете знайти на www.resellerseoserve.com, їм залишається тільки створити контент.
Посилання та контекст пронизані рекламою. Посилання не представляє жлдної цінності. Замість цього вона просто рекламує якийсь сервіс по генерацію лідів. Такий тип спамних посилань може створити вам проблеми.
Використовуйте якомога більше природних анкорних текстів. Ви можете сфокусуватися на створенні контенту, а потім повернутися до створення гіперпосилань з фраз, які найбільш підходять до вашого контенту.
5. Посилання з контенту великого обсягу цінніші: тепер це не предмет суперечок – об’ємний контент дає органічний трафік і ранжується краще, в порівнянні з контентом маленького обсягу.
SerpIQ виявив, що топові статті на перших сторінках видачі Google у середньому містять 2450 слів.
Платформа Medium, що робить акцент на довгому контенті, недавно зібрала дані з найуспішніших статей, які будь-коли публікував сайт.
Вони виміряли середній час на сторінці і довжину посту. Вони виявили, що в середньому прочитання посту об’ємом в 1600 слів займає 7 хвилин.
Google не стверджував, що посилання з більш об’ємного контенту цінніші, ніж посилання з контенту менших обсягів. Але реальність така, що користувачі вважають за краще об’ємний контент.
А Googlebot іде за людьми. Взагалі весь сенс SEO полягає в наступному: дайте користувачеві те, що він хоче, і Google нагородить вас.
Якщо ви отримуєте посилання з об’ємного контенту, це передасть більше ваги, в порівнянні зі статтею об’ємом в 300 слів, і поліпшить ваші позиції.
Природно, чим більше обсяг тексту, тим докладніше можна розкрити тему, розбираючи кожен пункт. Такий текст читатимуть частіше, ніж «потужну» коротку статтю.
Спробуйте вгадати, на яку кількість авторитетних джерел у середньому я посилаюся в одному пості? Більше 40 – всі вони релевантні та корисні. Чи клікають люди на ці посилання? Звичайно, клікають, особливо якщо ці посилання природні.
Тому сфокусуйтеся на посиланнях з контенту великого обсягу. Коли ви пишете гостьові пости, «пройдіть зайву милю» – не полінуйтеся створити довший текст, а потім творчо розмістіть посилання всередині контенту (контекстне посилання).
6. Комбінуйте dofollow і nofollow посилання: будуєте лише dofollow посилання, тому що тільки вони покращують ваші позиції?
Невірно.
Вам знадобляться також nofollow посилання, щоб ваш контрольний профіль виглядав природно, авторитетно і доречно.
Існує багато суперечок з цього приводу.
Google офіційно заявив з цього приводу наступне:
Взагалі кажучи, ми не враховуємо їх.
Метт Каттс сказав, що занадто багато dofollow посилань з нетематичних сайтів можуть погіршити позиції, але велика кількість noffolow посилань ніяк не зашкодить. Атрибут rel = «nofollow» міститься в тезі посилання.
Інвестуйте в обидва типи посилань, але робіть акцент на dofollow, якщо хочете поліпшити позиції. Ось типовий приклад від Ніла Волкера:
Зверніть увагу на приховану силу nofollow посилань, які можуть розповісти про ваш продукт, залучити цільовий трафік, користувачів і, зокрема, покупців.
Тому nofollow посилання варті своїх вкладень.
Dofollow посилання ви можете також отримати за допомогою гостьового блогінгу. Але якщо у вас є можливість отримати посилання з CNN.com, нехай навіть nofollow, хапайтеся за неї обома руками.
На сьогоднішній день Google не встановлював ніяких співвідношень між nofollow і dofollow посиланнями.
Щоб зробити гру безпечною, будуйте обидва типи посилань. Dofollow можуть поліпшити ранжування, а nofollow (особливо з авторитетних сайтів) принесуть вам трафік, продажі та більш високий CTR.
7. Посилання з сайтів з високим Domain Authority: очевидно, що якщо ви отримаєте посилання з сайту, у якого високий DA, воно буде гарним (якщо посилання і вміст релевантні).
Сила сайту полягає в його Domain Authority і Page Authority. Згідно з Business 2 Community, 24% алгоритмів ранжування Google засновані на факторах, що відображають Domain Authority.
Google може не відразу сприйняти посилання як хороші. Але як тільки люди почнуть клікати по ним і цікавитися контентом, Google стане сприймати посилання як релеванті.
Використовуйте Open Site Explorer, щоб перевірити Domain Authority. Просто введіть URL сайту в пошуковий рядок і клацніть на кнопці «Пошук» праворуч.
Далі ви побачите показники Domain і Page Authority.
Що робить посилання поганими?
Добре посилання відповідає правилам Google.
Погане посилання – таке посилання, яке не відповідає вимогам Google. Отже, це може призвести до штрафних санкцій Google. Ви повинні остерігатися подібних сигналів, коли будуєте посилання, і неважливо, звідки це посилання.
Лінк-ферми, проплачені посилання, посилальні колеса й інші чорні методи можуть вам нашкодити. Уникайте їх за будь-яку ціну.
Більшість SEO-фахівців роблять помилки, розставляючи всюди зворотні посилання. Вони не замислюються над тим, як це відіб’ється на успішності їхнього сайту, але насправді мали б замислюватися.
Хоч у вас немає 100% контролю над вашими посиланнями, але ті, які ви можете перевірити, повинні бути хорошими. Остерігайтеся поганих посилань, наслідки можуть бути дуже сумними.
Ось як можна визначити погане посилання:
1. Загальні посилання на ваш сайт: якщо ви отримаєте посилання зі сторінки, яка посилається на купу спамних сторінок, що може трапитися?
Ви це зрозумієте по великій кількості dofollow посилань на певні сторінки, наприклад, бронювання подорожей. Пошукові системи сприймають подібні посилання як підозрілі. Це може призвести до ручних санкцій.
Ручні санкції викривають підозрілі посилання.
Чому сотні переоптімізірованих посилань йдуть з одного кореневого домену?
Хм, схоже на спроби маніпуляції.
Ряд продуктів, такі як короткострокове кредитування, таблетки для схуднення і т.д, Google вважає спамними. Посилання на такі продукти вважаються поганими, особливо якщо анкор переспамлений, а посилання побудовані з нерелевантних сторінок.
2. Посилання з нерелевантних сторінок і сайтів: я говорив про це раніше. Якщо ваші зворотні посилання побудовані з нерелевантних сайтів або сторінок, вони будуть вважатися неякісними.
Якщо ви експерт в сфері інтернет-маркетингу, не намагайтеся отримати посилання з фітнес-блогів, тому що вони нерелевантні.
Однак якщо ви дасте інтерв’ю фітнес-експерту, ви можете використовувати ваш бренд в анкорі посилання на вас.
Наприклад, замість того щоб використовувати в анкорі «компанія з цифрового маркетингу», використовуйте «www.digitalmarketingservice.com» і посилання на вашу головну сторінку.
3. Dofollow наскрізні і футер-посилання: якщо у вас є нерелевантні зовнішні посилання, Google може накласти за це ручні санкції.
Давайте розберемося: Метт Каттс сказав в YouTube video, що наскрізні посилання можуть виявитися не такими поганими, оскільки алгоритм Google вважає сотні наскрізних посилань як окремі посилання.
З його слів: «Наскрізні посилання мають місце бути». Це має сенс, оскільки у багатьох сайтів є статичні сторінки політики конфіденційності, авторських прав і т. д.
Але коли Google знаходить нетематічние наскрізні посилання або футер-посилання, за це можна потрапити під санкції. В цілому це виглядає як спроба маніпуляції.
Наприклад, якщо мета вашого сайту – продаж уроків з біології, то посилання на Форекс клуб з сайдбара або футера буде нетематічной.
4. У сайту, посилається на вас, низький Domain Authority: Domain Authority – це метрика, розроблена Moz. Це дуже популярний SEO-термін з досить великим пошуковим об’ємом.
Я думаю, що SEO-експерти, власники сайтів і Google довіряють Domain Authority з таких причин:
- Domain Authority ґрунтується на багатьох факторах. У першу чергу, однак, це характеристики посилального профілю, такі як кількість і авторитетність джерел зворотних посилань.
- Дуже складно досягти позначки 100 для DA. Такі сайти, як Facebook і Google, можуть цим похвалитися, але не турбуйтеся, якщо ви ніколи не досягнете цієї позначки.
- Складно безпосередньо впливати на DA. Ви не можете змінити ваш DA так само легко, як метатеги.
Domain Authority – досить серйозна метрика. Якщо ви отримаєте посилання з сайту з низьким DA, воно може бути оцінене як низькоякісне, навіть якщо воно буде релевантним.
Domain Authority корелює з ранжуванням. Насправді, він має більшу вагу, ніж кількість посилань на сторінку.
Висновок: Будуйте посилання з доменами, чия авторитетність становить не менше 30%.
5. Посилання зі статейних директорій: статейні директорії були популярні років 5 назад.
Мітчелл Райт вказав 7 причин, чому посилання з директорії може бути шкідливе для вашого сайту.
Google насторожено приймає низькоякісний контент. З цієї причини статейні директорії вам не потрібні. Вони відомі своїм сумбурним і марним контентом.
Для подібних директорій кількість важливіша за якість. Але якість дає зростання блогу, збільшує позиції та органічний трафік. Розумні маркетологи поступово нарощують кількість.
Ось що з цього приводу сказав Метт Каттс:
«Не варто додавати статті у великі сховища контенту, такі як ezine.com, ezinearticles.com, articlecity.com і т.д.».
Більш ніж імовірно, що посилання зі статейної директорії буде неприроднім. Google в курсі, що автори використовують ці директорії для різних цілей і можуть копіювати вміст 10 і більше разів для інших директорій.
6. Зворотні посилання з переоптімізірованими анкорами: Легко і просто:
Посилання з переоптімізірованими анкорами небезпечні. Відсоток однакових анкорів був вищий, ніж відсоток інших анкорів.
У минулому за допомогою переоптимізаціі можна було поліпшити позиції. Але сьогодні це безумовно не працює. Будь-які маніпулятивні засоби отримання посилань на кшталт суїциду.
Ще в Квітні 2012 Google ввів санкції за переоптімізацію, що викинули з індексу всі сайти з перенасиченими анкор-листами, спамними посиланнями та іншими ознаками неякісного SEO.
Щоб побудувати хороші посилання і уберегтися від Google «Пінгвіну», вам слід урізноманітнити ваші анкори.
Якщо чесно, я не парюся з приводу анкорів. Коли я пишу свої пости, я просто переконуюсь, що кожне речення доречне і осмислене. Якщо анкор доречний у тексті, то я додаю посилання. Якщо ні, то переписую його.
Зосередьтеся на створенні правильного контенту і робіть анкори якомога більш доречними. Як, наприклад, це посилання, яке я отримав з Entrepreneur.com:
З моєї сторінки у Вікіпедії стоять брендові посилання на мої сайти. Поряд з посиланнями на статті я використовував брендові посилання на головні сторінки.
7. Посилання з низькоякісної або слабкої за змістом сторінки: посилання зі слабкої за змістом і низькоякісної сторінки – навряд чи хороша ідея. До таких сторінок Google відносить:
- контент, що автоматично генерується.
- слабкі сторінки-аффіліатів.
- низькоякісні гостьові постинги.
- скопійований контент.
Ці сторінки не несуть жодної користі для користувача. У них немає ніякої реальної цінності – корисних порад, рекомендацій і, врешті-решт, креативу.
Що таке «слабкий» контент? Якщо ви візуально оціните контент і зрозумієте, що його створення не потребуватиме ні краплі часу або зусиль, то це «слабкий» контент!
Я впевнений, ви вже стикалися з низькоякісним контентом раніше. Він не буде корисним для користувачів, тому вони в ньому і не зацікавлені. Скопійований контент веде користувачів з вашого сайту і веде їх до ваших конкурентів.
Коротше кажучи, посилання зі сторінки зі слабким або низькоякісним контентом – погане посилання, на відміну від про об’ємного вичерпного контенту.
8. Посилання зі знижених сайтів: це очевидно. Якщо ви отримуєте посилання з сайту, який потрапив під санкції, воно погане.
Google не індексує сайти, що потрапили під санкції. Тому такі посилання стануть марною тратою часу або взагалі призведуть до неприємних наслідків.
Ви можете перевірити, чи є сайт в індексі, за допомогою пошукового оператору site: thesiteurl.com.
Остерігайтеся подібних блогів.
Щороку Google змінює свої алгоритми близько 500 разів. Без сумнівів, нові сайти можуть потрапити під санкції, але через якийсь час вони відновлять свою репутацію.
Є кілька інструментів, що дозволяють перевірити статус сайту, з якого ви маєте намір отримати посилання. Я віддаю перевагу Ismywebsitepenalized.com.
На головній сторінці введіть URL сайту, з якого ви збираєтеся отримати посилання, наприклад, за допомогою гостьового постингу, лінкбілдингу, email-листування. Потім натисніть на кнопку «Перевірити».
І подивіться статус сайту.
Висновок
Важливо відзначити, що майбутнє SEO, лінкбілдингу та контент-маркетингу стоїть за оптимізацією під користувача.
Ваша цільова аудиторія повинна отримувати користь від вашого контенту, ключових слів і посилань, якщо ви хочете, щоб Google вас винагородив.
В якомусь сенсі Google як дитина, його потрібно годувати з ложечки. Все, що вам потрібно зробити, – це привести пошукового робота за ручку, показати йому змістовний якісний контент і переконати його, що ви гідні першого місця у видачі.
Чим більше якісних посилань ви побудуєте на свій сайт, тим більш авторитетними ви станете для Google. Зрештою, хороші посилання приводять тільки на хороші сайти, які і потрібні користувачеві.
Якщо ви виявите, що не одержуєте органічного трафіку, незважаючи на докладені до створення контенту зусилля, переконайтеся в тому, що ви забезпечуєте його смислову цінність.
Що я раджу зробити:
Зв’яжіться з авторитетними сайтами і блогами. Отримайте природні посилання з трастових сайтів. І головне, будьте наполегливі та терплячі, і тоді ви поступово доберетеся до ТОПу видачі Google.
Оригінальний текст знаходиться за посиланням.
Еще по теме:
- Історія алгоритмів Яндексу
- Аудит сайту на пошуковий спам. Чистимо сайт від переоптимізаціі
- Кейс: як ми збільшили трафік сайту медичної тематики в Google утричі
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.