Щоб розібратися через відсутність замовлень на сайті, нам знадобиться така інформація:
1. Список цільових дій, які мають виконувати відвідувачі сайту
(купівля товару, реєстрація, перехід за посиланням і т.д.)
2. Характеристики потенційних клієнтів
(вік та стать, очікування, інтереси)
3. Ваше УТП (унікальна торгова пропозиція) та конкурентні переваги
(чим ваш товар або послуга відрізняється від схожих пропозицій у конкурентів)
4. Доступи до статистики
(для оцінки кількісних та якісних особливостей трафіку)
Ми вивчимо дані, складемо попередній висновок про причини відсутності замовлень та запропонуємо один із варіантів допомоги, оптимальний для Вашої ситуації
Популярні варіанти взаємодії з юзабіліті::
– Консультація UI-спеціаліста
– Експертний usability-аналіз
– A/B -тестування окремих сторінок та елементів, що впливають на конверсію
– Інструкції щодо зміни форм замовлень та структури сторінок (у вигляді макетів)
– Інші варіанти
Усі рекомендації супроводжуватимуться аргументами, прикладами реалізації та візуальними зразками.
Результати роботи
Тематика: послуги для бізнесу
Підвищення конверсій відразу після оптимізації навігаційного ланцюжка.
Тематика: побутові послуги