+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Записатися до SEO-лікаря
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Лікування сайту    Зняти пошукові санкції

Зняти пошукові санкції

Зняти Пошукові Санкції
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Основні проблеми, з якими стикаються власники сайтів:

1. Зниження трафіку після Google Core Update

Починаючи з 2019 року, Google інтегрував санкції за низьку якість контенту (Panda) у свій основний алгоритм. Тепер оцінка контенту проводиться штучним інтелектом, навченим діями асесорів. Приблизно в цей же час було скасовано фільтр Penguin – алгоритм навчився не враховувати спамні SEO-посилання для ранжування та перестав занижувати сайти у видачі за їх наявність.

Потрібно шукати глобальні проблеми як контент, якщо:

  • сайт просів під час або незабаром після Google Core Update;
  • при цьому в Google Search Console відсутні повідомлення про ручні санкції.

Як правило, такі проблеми носять глобальний характер – тобто торкаються не 1-2 сторінок, а весь сайт (або безліч сторінок одного розділу або типу). Щоб повернути трафік і позиції, потрібно привести сайт у відповідність до вимог поточного алгоритму Google. Іноді для цього достатньо додати на всі сторінки сайту додаткові блоки, іноді потрібно повністю змінювати концепцію сайту.

2. Ручні санкції Google

Так, вони ще існують і накладаються окремо від Google Core Update.

Якщо в Google Search Console з’явилося повідомлення про порушення (див. розділ “Заходи, прийняті вручну”), на Ваш сайт накладені ручні санкції.

Такі санкції можуть стосуватися однієї чи кількох сторінок, певного коду чи блоку на сайті. При цьому втрати трафіку можуть бути як значними, так і майже непомітними.

Щоб позбутися ручних санкцій, достатньо знайти та усунути ту конкретну проблему, на яку вказує повідомлення в консолі.

Як це було раніше

Наш досвід у виведенні сайтів з-під санкцій ПС розпочався ще в 2005 році. На той час фільтри Penguin і Panda ще не були інтегровані в основний алгоритм Google, а “ручні” санкції за посилання та спам накладалися асесорами під час ручної перевірки сайтів. Значна частина аудиторії тоді також скористалася Яндексом, де кожні кілька місяців з’являвся новий вид санкцій.

Історичні санкції Google:

  • фільтр Panda (алгоритм, який знижував сайти з низькою якістю контенту);
  • фільтр Penguin (алгоритм, який карав сайти за купівлю посилань);
  • ручні санкції за посилання, спамний контент и та інші порушення, помічені модераторами (деякі з них існують і донині).

Відомі фільтрі Яндекса:

  • “Баден-Баден” (фільтр за переоптимізацію контенту);
  • Мінусинськ (санкції за купівлю посилань);
  • АГС (фільтр за низьку якість контенту);
  • афілювання (склеювання сайтів, які належать одному власнику);
  • adult-фільтр (обмеження в видачі сайтів, які містять “дорослий” контент);
  • фільтр на однакові сніпети та ін.

Умови та гарантії

Перед тим, як давати прогнози щодо виходу з-під фільтра, ми уважно вивчимо ситуацію. Нам знадобляться:
– доступи до статистики (наприклад, Google Analytics) та панелі вебмайстра (наприклад, GSC).
– листування з техпідтримкою пошукових систем (якщо є)
– Докладний опис симптомів фільтра.

Тільки після вивчення ситуації ми зможемо зорієнтувати Вас на перспективи та терміни зняття санкцій.

Результати роботи

Зняття санкцій після видалення елементів пошукового спаму.
Тематика - нерухомість:

 
 
Вихід з-під фільтру Яндекса за переспам, під яким сайт знаходився більше 6 міс.
Тематика: бізнес-послуги:

 
 
Зняття санкцій за використання заборонених методів просування.
Тематика - нерухомість: