Для діагностики причин зниження трафіку нам потрібні:
1. URL сайту
2. Опис динаміки зниження
Коли було помічено просідання і в якій пошуковій системі? Трафік просідав поступово, чи було різке падіння?
3. Опис дій, які проводились над сайтом до та після падіння трафіку
Якщо ви змінювали структуру, переносили сайт на нову CMS або вносили навіть незначні на ваш погляд правки, обов’язково розкажіть нам про це.
4. Доступи до статистики
Після попереднього аналізу ми можемо запросити також доступ до Google Analytics та Google Search Console. Також можуть знадобитися відповіді на інші уточнюючі запитання в усному або письмовому форматі.
Терміни відновлення позицій та трафіку безпосередньо залежать від правильного діагнозу. Ми укладаємо договір і беремо передоплату лише в тому випадку, якщо впевнені, що виконання наших інструкцій дасть позитивний результат.
Якщо відвідуваність сайту не падала, а завжди була низькою, то Вам сюди.
Результати роботи
Тематика – виробниче обладнання.