+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Замовити SEO-послуги
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Просування сайту    SEO-просування інтернет-магазинів

SEO-просування інтернет-магазинів

Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Виведемо в ТОП Ваш магазин за запитами, які приносять замовлення. Збільшимо кількість зацікавлених покупців Вашого інтернет-магазину.

За якими запитами відвідувачі знаходитимуть інтернет-магазин?

При просуванні інтернет-магазинів ми зосереджуємо зусилля на тих ключових фразах, які забезпечують максимальну конверсію:

  • “продаючі” фрази, які містять назву бренду
    Наприклад: купити ноутбук acer, samsung galaxy ціна, кавомашина philips київ т.д.;
  • “товарні”  запити
    Наприклад, ноутбук acer aspire 3, samsung galaxy tab s6 сірий, кофемашина saeco incanto de luxe;
  • загальні запити, що продають
    Наприклад, купити ноутбук, купити смартфон, кавомашину інтернет-магазин тощо;
  • загальні запити зі згадкою бренду
    Наприклад, ноутбуки acer, телефон samsung, кавомашини philips;
  • інші потенційно конвертовані пошукові фрази
    Приклади таких запитів наведемо після ознайомлення з Вашим сайтом.

Подивитись кейси

 

Чому саме SiteClinic?

Ми не просто просуваємо інтернет-магазин у ТОП. Ми залучаємо трафік, який конвертується в покупців та клієнтів.

Адаптуємось під реалії ринку
Зосереджуємось на трендових запитах зі словами “доставка”, “онлайн”, “інтернет-магазин” і т.д.

Підлаштовуємо посадкові сторінки під очікування покупця
Запити на сторінках розподіляються так, щоб забезпечити максимальну конверсію. Посадкові сторінки оптимізуються під очікування користувачів. Відвідувач, який потрапляє з результатів видачі на Ваш сайт, зразу бачить саме ту інформацію, яка його цікавить.

В першу чергу просуваємо пріоритетні для замовника категорії
Якщо у Вас є товар, який потрібно розпродати в сезон, ми фокусуємось на просуванні цього товару.

Аналізуємо воронку продажів
Налаштовуємо цілі в Google Analytics  та постійно моніторимо співвідношення трафіку та конверсій. Якщо трафік збільшується, а конверсії не зростають – визначаємо, на якому етапі “відвалюються” покупці.

Подивитись кейси

 

Які роботи з просування інтернет-магазину ми проводимо?

Базовий список робіт на 3 місяці ми складаємо під час підготовки комерційної пропозиції. Після укладання договору ми затверджуємо докладний план робіт на перший місяць та загальний роадмап на 6-12 місяців.

 

Приклад: план робіт на 3 місяці для мультибрендового інтернет-магазину

ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ

1. Аналіз та оптимізація семантики
Ціль: Вибрати пріоритетні для просування категорії та узгодити їх з клієнтом.
Для нас пріоритетними будуть трафікогенеруючі категорії, для клієнта — найбільш маржинальні рубрики товарів.

2. Підготовка шаблонних мета-даних
Готуємо алгоритм генерації Title, Description та H1 для всіх типів сторінок та розділів. У результаті отримуємо унікальні та оптимізовані під пошуковий попит мета-дані. Результат – зростання позицій та трафіку відразу після індексації змін пошуковими системами.

3. Підготовка текстових описів для всіх типів сторінок
Готуємо кастомні алгоритми створення текстів для сторінок кожного типу: Розділів, Категорій, Товарних карток.

4. Технічний аналіз сайту. Старт технічної оптимізації
Базовий список робіт з технічної оптимізації можна переглянути тут.

5. Оптимізація службових сторінок
Аналіз та доопрацювання сторінок, що відповідають за комерційні фактори ранжирування – «Про компанію», «Контакти», «Доставка» тощо.

6. Налаштування цілей у системі аналітики
Аналіз та налаштування цілей, необхідних для оцінки ефективності трафіку та воронки продажів.

7. Розробка SEO-роадмапу на найближчі 6 місяців
Підготовка детального плану робіт на перші півроку, виходячи з проаналізованої семантики, пріоритетів та поточного аналізу сайту.

ДРУГИЙ МІСЯЦЬ

1. Внутрішня оптимізація пріоритетних категорій
Проводимо первинну внутрішню оптимізацію для 50 сторінок першого пріоритету.

2. Створення нових посадкових сторінок
Готуємо докладне ТЗ, яке включатиме:
– URL;
– Title;
– Description;
– H1;
– місце у структурі сайту, де розмістити нову посадкову сторінку.
За домовленістю з клієнтом додаємо сторінки на сайт після його затвердження.

3. Підготовка текстів для сторінок “Категорія + 1 фільтр”
Готуємо шаблонні текстові описи із змінними для сторінок фільтрів із трафікогенеруючим потенціалом.

4. Складання стратегії нарощування посилань
На основі аналізу беклінків конкурентів і поточної маси посилань сайта, складаємо план з безпечного нарощування посилань. Починаємо працювати за цим планом.

5. Аналіз сильних сторін конкурентів
Аналізуємо ТОПових конкурентів та готуємо докладне ТЗ для покращення слабких сторін Вашого сайту, а саме – його функціоналу. Ці можливості позитивно позначаться на поведінці користувачів, пошуковому трафіку та конверсіях.

6. Робота зі сніпетами. Підвищення CTR сайту у видачі
Контролює якість сніпетів у результатах пошукової видачі. Доопрацювання шаблону Description, текстових блоків та мікророзмітки для підвищення CTR.

ТРЕТІЙ МІСЯЦЬ

1. Розміщення вічних посилань
Для початку розміщуємось на сайтах новин та в каталогах. Кількість посилань залежатиме від результатів аналізу поточної маси сайту.

2. Внутрішня оптимізація пріоритетних категорій
Оптимізуємо наступний пул пріоритетних категорій.

3. Створення нових посадкових сторінок
Продовжуємо додавати нові посадкові сторінки для генерації трафіку та замовлень.

4. Внутрішня перелінковка
Вибір першого пулу пріоритетних запитів. Складання та впровадження перелінкування на сайті під ці запити.

5. Технічний моніторинг
У процесі додавання нових категорій та асортименту товарів можуть виникати нові технічні помилки. Щоб вчасно їх виправляти, ми проводимо щомісячний технічний моніторинг.

6. Аналіз видимості сайту та якості трафіку
Проводимо ретроспективу з виконаних раніше робіт і оцінюємо їх ефект. Аналізуємо залучений трафік до рівня конверсійності. За результатами аналізу складаємо план подальших дій.

Скільки трафіку на інтернет-магазин ми можемо залучити?

Перспективи із залучення трафіку в інтернет-магазин залежить від двох факторів: товарного асортименту та технічних особливостей сайту.

Надішліть нам запит з форми на цій сторінці, і ми складемо детальний прогноз зростання трафіку на 12 місяців з урахуванням сезонності Вашого бізнесу.

ЗАМОВИТИ

Кейсы по продвижению интернет-магазинов

Продвижение магазина с упором на категорийный спрос. Основной регион - Москва и область.
Тематика - мультибрендовый гипермаркет. 

Продвижение мультибрендового ИМ

Продвижение ИМ с привлечением трафика по категорийным и товарным запросам. Регион - Москва и область.
Тематика - автозапачасти.

Кейс по продвижению ИМ автозапчатей

Привлечение целевого органического трафика из Google. Регион - Украина.
Тематика - бьюти-агрегатор.

Продвижение бьюти-агрегатора в Google

Продвижение интернет-магазина по трафику в Google. Регион - Украина.
Тематика - товары для детей.

Детский интернет-магазин

ЗАКАЗАТЬ