Аудит сайта – это глубокий анализ текущего состояния сайта с целью выявить все ошибки, которые влияют на видимость сайта в поисковой выдаче.
Результат аудита — подробные инструкции по решению всех найденных проблем, изложенные в порядке приоритета (от ключевых к менее важным).
Аудит сайта в SiteClinic проводится SEO-экспертами с опытом продвижения сайтов не менее 2 лет. В особо сложных случаях над одним сайтом работает несколько экспертов одновременно. Специалисты изучают сайт, ставят диагноз и составляют подробное описание вариантов исправления найденных ошибок и решения проблем.
Базовая схема работы
- Получение информации
Владелец сайта описывает проблему, с которой он столкнулся, или задачу, которую необходимо решить. Наши специалисты задают уточняющие вопросы и запрашивают доступы к необходимым для анализа данным. - Изучение проблемы / задачи
Наши специалисты изучают сайт и оценивают перспективы решения задачи / проблемы. Утверждается план аудита, согласовываются сроки его проведения. - Аудит сайта, составление инструкций по устранению ошибок.
Эксперт анализирует сайт и составляет подробные инструкции согласно разработанному плану. Отчет отправляется заказчику в указанный срок. - Ответы на вопросы заказчика
Заказчик изучает инструкции и при необходимости задает вопросы эксперту, который их составлял. Вопросы можно задавать письменно или устно. - Пост-анализ сайта
Проверяем внедрение наших инструкций заказчиком, измеряем результат.
Ціна SEO-аудиту сайту
Що входить | Пакет "Діагностика" | Пакет "Експертиза" | Пакет "Стаціонар" | |
---|---|---|---|---|
Характеристики | Швидке виявлення пошукових санкцій та інших причин зниження або стагнації трафіку, позицій | Аналіз сайту SEO-експертом з метою вирішити конкретну проблему або досягти конкретних показників по трафіку, позиціям | Аналіз трафіку з виконанням всіх інструкцій під ключ | |
Детальне вивчення сайту і проблемної ситуації фахівцем (Я.Метрика, GA, дані пошукових консолей, позиції і т.д.) | ||||
Постановка SEO-діагнозу | ||||
Перелік помилок, які стали (або можуть стати) причиною провалу SEO-кампанії | ||||
SEO-консиліум для особливо складних ситуацій - участь в діагностиці декількох фахівців одночасно | ||||
Перелік варіантів по вирішенню проблеми / досягненню мети | ||||
Докладні інструкції щодо виправлення ключових помилок внутрішньої оптимізації | Аналіз беклінків та розробка індивідуальної стратегії нарощування лінків | Детальні інструкції по виправленю ключових технічних помилок | Інструкціі по виправленню інших помилок, які не мають прямого відношення до проблеми, але являються важливими в плані SEO | |
Можливість задавати запитання після аудиту | Протягом 14 днів після відправлення звіту | Протягом місяця після відправлення звіту | До тих пір, поки завдання не буде виконано | |
Скайп-кол з SEO-спеціалістом після отримання звіту | ||||
Перевірка сайту після виконання наших інструкцій | Разово, протягом 30 днів після відправки інструкцій | |||
Внесення змін на сайт | ||||
Цена | 2000 грн | 10000 - 20000 грн | От 21000 грн+ щомісячний внесок за моніторинг ситуації | |
Сроки | Від 2 робочих днів | Від 5 робочих днів | Від 10 робочих днів на підготовку інструкцій |
Вартість експрес-аудиту - від 3500 грн, сроки - 2 робочих дня. Спеціаліст вивчає сайт, оцінює його по базовому списку критеріїв і вказує на основні помилки, які потрібно виправити.
Ціна аудиту залежить від специфіки сайту та завдань, які потрібно вирішити і визначається після детального вивчення ситуації. Ми не беремося за роботу, якщо не бачимо перспектив в вирішенні проблеми або досягненні поставленої мети.
Види аудитів, які ми робимо
- Аудит семантики сайту - аналіз повноти семантичного ядра;
- Технічний аудит сайту Ключові моменти:
- SEO-аудит сайту
- Юзабіліті-аудит Ключові моменти:
- Комплексний аудит посилальної маси сайту Список робіт:
- кластеризація ключових фраз;
- визначення релевантних сторінок для кожного кластеру;
- виявлення запитів, що знижують ПФ сайту.
Результат: Інструкції по оптимізації семантики та розподілу запитів по релевантним документам.
- перевірка налаштувань, від яких залежить індексація сайту - аналіз robots.txt, атрибутів сторінок паджинаціі, коректності xlm-карти сайту та ін.;
- перевірка кодів серверу, швидкості та продуктивності сайту;
- аналіз структури і навігації сайту з точки зору пошукових роботів;
- перевірка сторінок на наявність спаму;
- аналіз унікальності і повноти контенту;
- оцінка ризиків пошукових санкцій;
- виявлення інших помилок, що ускладнюють просування сайту.
Цей перелік не є повним - повний список включає декілька десятків пунктів для перевірки.
Результат: Докладне ТЗ по виправленню всіх знайдених помилок.
- аналіз основних трафікогенеруючих сторінок сайту;
- оптимізація Title та мета-тегів;
- оцінка контенту кожної сторінки на відповідність вимогам пошукових алгоритмів;
- SEO-аналіз текстів;
- аналіз семантичної розмітки контенту;
- аналіз ефективності сніпетів у видачі.
У процесі аналізу будуть розглядатися також і веб-сторінки, які не беруть участі в просуванні.
Результат: Список дій по внутрішній SEO-оптимізації посадкових та інших важливих сторінок сайта.
- перевірка сайту на базові помилки юзабіліті;
- оцінка зручності навігації сайту;
- аналіз структури типових сторінок, розділів і підрозділів сайту;
- аналіз релевантних сторінок на відповідність очікуванням користувачів;
- оцінка комерційних факторів на відповідність вимогам пошукових систем.
Результат: перелік рекомендацій щодо підвищення зручності сайту в цілому і його окремих сторінок.
- комплексна оцінка беклінків з урахуванням специфіки та тематики сайту;
- аналіз якості площадок, на яких розміщені посилання;
- аналіз анкор-листа;
- оцінка ризиків пессимізації сайту за посилальні фільтри.
Результат: інструкції щодо оптимізації поточної маси посилань, рекомендації щодо подальшого нарощування бази лінків.
Важливо: зміст аудиту залежить від проблем і цілей, озвучених клієнтом. Перед початком роботи ми складаємо базовий план аудиту і стверджуємо його з замовником.
Що нам необхідно для проведення повного аудиту?
-
Перед тим, як оцінити вартість і терміни аудиту, наш фахівець уточнює у замовника необхідну інформацію для попереднього вивчення ситуації.
- перелік проблем, які повинен вирішити аудит;
- гостьові доступи до статистики візитів сайту (Google Analytics, Я.Метрика);
- доступи до пошукових консолей (Google Search Console, Я.Вебмастер);
- при необхідності - статистику зміни позицій за певний період.
Як правило, це:
Залежно від мети аудиту, цей список може коригуватися.