Ціль повного SEO-аудиту – виявити всі недоліки та слабкі сторони сайту, які впливають на його видимість в пошуковій видачі Google та інших пошукових систем.
Результат аудиту – докладні інструкції по усуненню знайдених проблем, викладені в порядку пріоритету (від ключових недоліків до менш важливих).
Аудит сайту в SiteClinic проводиться SEO-експертами з досвідом просування сайтів не менше 2 років. В особливо складних випадках над одним сайтом працює кілька експертів одночасно. Фахівці вивчають сайт, ставлять діагноз і складають докладний перелік варіантів виправлення знайдених помилок і вирішення проблем.
Базова схема роботи
1. Уточнення інформації
Власник сайту описує проблему, з якою він зіткнувся, або ціль, якої необхідно досягти. Ми отримуємо відповіді на уточнюючі запитання, доступи до систем статистики та консолей пошукових систем. Приступаємо до аналізу.
2. Вивчення ситуації (складання гіпотез, оцінка перспектив)
Наші фахівці вивчають сайт. Складають гіпотези щодо причин виникнення проблеми, оцінюють перспективи досягненні поставлених замовником цілей. Затверджується план аудиту, узгоджуються терміни його проведення.
3. Аудит сайту. Підготовка письмових інструкцій
Експерт аналізує сайт і складає детальні інструкції згідно затвердженого плану. Звіт відправляється замовнику в зазначений термін.
4. Відповіді на питання замовника
Замовник вивчає інструкції і при необхідності задає питання експерту, який їх складав. Запитання можна поставити письмово або усно.
5. Пост-аналіз сайту
Перевіряємо впровадження наших інструкцій замовником, вимірюємо результат.
Ціна SEO-аудиту сайту
Що входить | Пакет "Діагностика" | Пакет "Експертиза" | Пакет "Стаціонар" | |
---|---|---|---|---|
Характеристики | Швидке виявлення пошукових санкцій та інших причин зниження або стагнації трафіку, позицій | Аналіз сайту SEO-експертом з метою вирішити конкретну проблему або досягти конкретних показників по трафіку, позиціям | Аналіз трафіку з виконанням всіх інструкцій під ключ | |
Детальне вивчення сайту і проблемної ситуації фахівцем (Я.Метрика, GA, дані пошукових консолей, позиції і т.д.) | ||||
Постановка SEO-діагнозу | ||||
Перелік помилок, які стали (або можуть стати) причиною провалу SEO-кампанії | ||||
SEO-консиліум для особливо складних ситуацій - участь в діагностиці декількох фахівців одночасно | ||||
Перелік варіантів по вирішенню проблеми / досягненню мети | ||||
Докладні інструкції щодо виправлення ключових помилок внутрішньої оптимізації | Аналіз беклінків та розробка індивідуальної стратегії нарощування лінків | Детальні інструкції по виправленю ключових технічних помилок | Інструкціі по виправленню інших помилок, які не мають прямого відношення до проблеми, але являються важливими в плані SEO | |
Можливість задавати запитання після аудиту | Протягом 14 днів після відправлення звіту | Протягом місяця після відправлення звіту | До тих пір, поки завдання не буде виконано | |
Скайп-кол з SEO-спеціалістом після отримання звіту | ||||
Перевірка сайту після виконання наших інструкцій | Разово, протягом 30 днів після відправки інструкцій | |||
Внесення змін на сайт | ||||
Цена | 2000 грн | 10000 - 20000 грн | От 21000 грн+ щомісячний внесок за моніторинг ситуації | |
Сроки | Від 2 робочих днів | Від 5 робочих днів | Від 10 робочих днів на підготовку інструкцій |
Вартість експрес-аудиту - від 3500 грн, сроки - 2 робочих дня. Спеціаліст вивчає сайт, оцінює його по базовому списку критеріїв і вказує на основні помилки, які потрібно виправити.
Ціна аудиту залежить від специфіки сайту та завдань, які потрібно вирішити і визначається після детального вивчення ситуації. Ми не беремося за роботу, якщо не бачимо перспектив в вирішенні проблеми або досягненні поставленої мети.
Види аудитів, які ми робимо
- Аудит семантики сайту - аналіз повноти семантичного ядра;
- Технічний аудит сайту Ключові моменти:
- SEO-аудит сайту
- Юзабіліті-аудит Ключові моменти:
- Комплексний аудит посилальної маси сайту Список робіт:
- кластеризація ключових фраз;
- визначення релевантних сторінок для кожного кластеру;
- виявлення запитів, що знижують ПФ сайту.
Результат: Інструкції по оптимізації семантики та розподілу запитів по релевантним документам.
- перевірка налаштувань, від яких залежить індексація сайту - аналіз robots.txt, атрибутів сторінок паджинаціі, коректності xlm-карти сайту та ін.;
- перевірка кодів серверу, швидкості та продуктивності сайту;
- аналіз структури і навігації сайту з точки зору пошукових роботів;
- перевірка сторінок на наявність спаму;
- аналіз унікальності і повноти контенту;
- оцінка ризиків пошукових санкцій;
- виявлення інших помилок, що ускладнюють просування сайту.
Цей перелік не є повним - повний список включає декілька десятків пунктів для перевірки.
Результат: Докладне ТЗ по виправленню всіх знайдених помилок.
- аналіз основних трафікогенеруючих сторінок сайту;
- оптимізація Title та мета-тегів;
- оцінка контенту кожної сторінки на відповідність вимогам пошукових алгоритмів;
- SEO-аналіз текстів;
- аналіз семантичної розмітки контенту;
- аналіз ефективності сніпетів у видачі.
У процесі аналізу будуть розглядатися також і веб-сторінки, які не беруть участі в просуванні.
Результат: Список дій по внутрішній SEO-оптимізації посадкових та інших важливих сторінок сайта.
- перевірка сайту на базові помилки юзабіліті;
- оцінка зручності навігації сайту;
- аналіз структури типових сторінок, розділів і підрозділів сайту;
- аналіз релевантних сторінок на відповідність очікуванням користувачів;
- оцінка комерційних факторів на відповідність вимогам пошукових систем.
Результат: перелік рекомендацій щодо підвищення зручності сайту в цілому і його окремих сторінок.
- комплексна оцінка беклінків з урахуванням специфіки та тематики сайту;
- аналіз якості площадок, на яких розміщені посилання;
- аналіз анкор-листа;
- оцінка ризиків пессимізації сайту за посилальні фільтри.
Результат: інструкції щодо оптимізації поточної маси посилань, рекомендації щодо подальшого нарощування бази лінків.
Важливо: зміст аудиту залежить від проблем і цілей, озвучених клієнтом. Перед початком роботи ми складаємо базовий план аудиту і стверджуємо його з замовником.
Що нам необхідно для проведення повного аудиту?
-
Перед тим, як оцінити вартість і терміни аудиту, наш фахівець уточнює у замовника необхідну інформацію для попереднього вивчення ситуації.
- перелік проблем, які повинен вирішити аудит;
- гостьові доступи до статистики візитів сайту (Google Analytics, Я.Метрика);
- доступи до пошукових консолей (Google Search Console, Я.Вебмастер);
- при необхідності - статистику зміни позицій за певний період.
Як правило, це:
Залежно від мети аудиту, цей список може коригуватися.