+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Записатися до SEO-лікаря
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Всі послуги    Внутрішня SEO-оптимізація сайту

Внутрішня SEO-оптимізація сайту

Заказать оптимизацию сайта
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Проаналізуємо Ваш веб-сайт, складемо список всіх помилок внутрішньої оптимізації та самостійно виправимо їх.

Основні завдання внутрішньої оптимізації:

  • виправити помилки, які стримують зростання позицій і трафіку;
  • адаптувати сайт під останні алгоритми Яндекса і Google;
  • отримати пошуковий трафік за рахунок внутрішніх ресурсів сайту.

Роботи по внутрішній оптимізації можуть тривати від декількох тижнів до декількох місяців. Це майже як просування під ключ, тільки без нарощування посилань і зовнішніх чинників. Щоб визначити точні терміни і вартість, спочатку потрібно проаналізувати сайт і визначити обсяг робіт.

Як замовити внутрішню оптимізацію сайту

Щоб визначити обсяг, тривалість та вартість робіт по внутрішній оптимізації, потрібно проаналізувати весь сайт.

Ми ділимо роботу на два етапи:

Этап 1 — повний аудит сайту

  • Складаємо список всіх помилок, які потрібно виправити;
  • Формулюємо чіткий план робіт;
  • Визначаємо терміни і ціну впровадження правок (вартість другого етапу);
  • Затверджуємо план у замовника.

Этап 2 — внесення правок на сайт

Вносимо правки згідно плану, затвердженому на першому етапі.

Кожен етап оплачується окремо:

  • Терміни і вартість 1 етапу (повного аудиту) – 6-10 робочих днів, від 15000 грн.
  • Терміни та вартість 2 етапу – від 2 тижнів до 6 місяців (в залежності від поточного стану, обсягу і завдань сайту).

Для зручності замовника роботи по внутрішній оптимізації (другий етап) також можна розділити на декілька послідовних блоків, які будуть плануватися, впроваджуватися та оплачуватися окремо.

Приклади та результати

 

Перелік робіт по внутрішній оптимізації інтернет-магазину

70% наших клієнтів – інтернет-магазини та агрегатори. Базовий список робіт по таким сайтам зазвичай включає наступні блоки:

  • Технічна оптимізація

    Приблизний (але далеко не повний) список напрямків:
    • аналіз пошукових консолей та логів сайту;
    • оптимізація мобільної/адаптивної версії сайту;
    • поліпшення швидкості завантаження сторінок;
    • оптимізація краулінгового бюджету з акцентом на трафікогенеруючі сторінки категорій;
    • перевірка та налаштування robots.txt;
    • прискорення індексації нових товарних карток;
    • налаштування canonical категорій і сторінок паджинаціі;
    • оптимізація результатів пошуку по магазину;
    • настройка ЧПУ індексованих сторінок;
    • видалення дублів з індексу, заборона індексації пустих сторінок;
    • перевірка кодів серверу, виправлення помилок.

    Результат технічної оптимізації – поліпшення індексації магазину, швидке потрапляння в пошук нових категорій та товарних карток.

  • Оптимізація шаблонів типових сторінок

    Ключові моменти:
    • оптимізація Title, Meta-тегів та h1 всіх типів сторінок;
    • оптимізація контенту змістовної частини рубрик та категорій;
    • поліпшення структури і контенту товарних карток;
    • візуальне “розширення” асортименту;
    • впровадження семантичної розмітки по стандартам html-5;
    • впровадження мікророзмітки, оптимізація сніпетів в пошуковій видачі;
    • оптимізація зображень;
    • поліпшення навігації по сайту для пошукових ботів та для користувачів;
    • оптимізація наскрізних блоків (шапка, футер, меню) і багато іншого.

    Результат шаблонної оптимізації – вихід сайту в ТОП по середньо- і низькочастотним пошуковим фразам. Отримання трафіку по “товарним” і “категорійним” запитам.

  • Індивідуальна оптимізація трафікогенеруючих сторінок

    Що сюди входить:
    • складання семантичного ядра з акцентом на категорійні запити*;
    • визначення перспективних з точки зору трафіку і продажів категорій;
    • точкова оптимізація title, h1 і мета-тегів;
    • видалення, чистка від спаму, доповнення або повна зміна текстів на сторінці;
    • окремі правки категорійних сторінок: оптимізація міні-карток, мікророзмітки, структури змістовної частини сторінки;
    • впровадження LSI-фраз в шаблони і тексти трафікогенеруючих категорій;
    • реалізація внутрішньої перелінковки під основні запити.
    * Якщо сайт об’ємний, то роботи по семантичному ядру зазвичай виносяться в окремий блок.

    Результат індивідуальної оптимізації – зростання сайту по категорійним та загальним ВЧ і СЧ запитам, збільшення трафіку і продажів.

Щоб отримати детальну пропозицію по внутрішній оптимізації Вашого сайту, відправте заявку з помаранчевої форми на цій сторінці.

Результаты внутренней оптимизации. Примеры документов

Рост позиций после проработки шаблонной части интернет магазина.
Тематика: Электротовары.
Отчет сгенерирован системой мониторинга позиций Seolib.ru

Рост позиций после внутренней оптимизации сайта

Динамика трафика после исправления технических ошибок.
Тематика: Медицина

Динамика трафика после исправления технических ошибок

Список задач по оптимизации сайта со статусами выполнения

Список работ по оптимизации сайта