Наскрізна аналітика – це візуалізована інформація, яка наглядно зображує і допомагає швидко порівняти ефективність всіх рекламних каналів, якими Ви користуєтесь. Якщо у Вас налаштована наскрізна аналітика, Ви в режимі реального часу будете бачити:
- Скільки продажів приносить кожен канал, кампанія і навіть ключова фраза в пошуковій системі
Ви зрозумієте, які джерела дають більше продажів – SEO, PPC, реклама на сайтах чи сарафанне радіо. - Які підрозділи Вашої команди приносять прибуток, а які є збитковими
Якщо ваші маркетологи працюють добре, а менеджери з продажу – погано (або навпаки), ви відразу це побачите. - Який процент повернення інвестицій (ROI) по кожному каналу
Дізнаєтеся, скільки коштує клієнт з кожного джерела продажів, в якій канал варто вкладати більше грошей. - Хто ваші реальні клієнти
Ви з’ясуєте якісні показники (вік, стать, регіон) тієї частини аудиторії, яка приносить найбільший прибуток Вашій компанії, і зможете використати це в своїй стратегії - Де знаходяться “вузькі місця” в ваших бізнес-процесах
Зрозумієте, де «губиться» найбільше клієнтів і як це виправити.
Ми працюємо з системами візуалізації PowerBI і GoogleData Studio. Надішліть заявку, щоб дізнатися, що потрібно для налаштування наскрізної аналітики для Вашого сайту.
Приклади звітів
Налаштування звіту в Google Data Studio: