+38 (097) 432-64-00

Телефон, Viber

@siteclinic

Telegram

Записатися до SEO-лікаря
Згоден із правилами обробки персональних даних

Головна сторінка    Всі послуги    Наскрізна аналітика

Наскрізна аналітика

Замовити аналітику
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Наскрізна аналітика – це візуалізована інформація, яка наглядно зображує і допомагає швидко порівняти ефективність всіх рекламних каналів, якими Ви користуєтесь. Якщо у Вас налаштована наскрізна аналітика, Ви в режимі реального часу будете бачити:

  • Скільки продажів приносить кожен канал, кампанія і навіть ключова фраза в пошуковій системі
    Ви зрозумієте, які джерела дають більше продажів – SEO, PPC, реклама на сайтах чи сарафанне радіо.
  • Які підрозділи Вашої команди приносять прибуток, а які є збитковими
    Якщо ваші маркетологи працюють добре, а менеджери з продажу – погано (або навпаки), ви відразу це побачите.
  • Який процент повернення інвестицій (ROI) по кожному каналу
    Дізнаєтеся, скільки коштує клієнт з кожного джерела продажів, в якій канал варто вкладати більше грошей.
  • Хто ваші реальні клієнти
    Ви з’ясуєте якісні показники (вік, стать, регіон) тієї частини аудиторії, яка приносить найбільший прибуток Вашій компанії, і зможете використати це в своїй стратегії
  • Де знаходяться “вузькі місця” в ваших бізнес-процесах
    Зрозумієте, де «губиться» найбільше клієнтів і як це виправити.

Ми працюємо з системами візуалізації PowerBI і GoogleData Studio. Надішліть заявку, щоб дізнатися, що потрібно для налаштування наскрізної аналітики для Вашого сайту.

Приклади звітів

Налаштування наскрізної аналітики в PowerBI:
 

Налаштування звіту в Google Data Studio: