Аудит технічної сторони сайту – це оцінка факторів, які мають прямий вплив на індексацію і ранжування сайту в Google та інших пошукових системах. Реалізація інструкцій після такого аудиту дозволяє:
- Покращити індексацію старих сторінок сайту;
- Прискорити попадання в індекс нових сторінок;
- Підвищити трафік з Google і Яндексу за рахунок зростання позицій по НЧ та СЧ-запитам;
- Поліпшити видимість по ВЧ-запитам;
- Підвищити поведінкові характеристики і конверсію;
- Зробити сайт більш стійким до зміни пошукових алгоритмів.
Наш SEO-спеціаліст про те, як проводиться технічний аудит:
Скільки коштує технічний аудит
Вартість технічного аудиту залежить від складності сайту - чим більший і складніший ресурс, тим більше часу потрібно витратити на його аналіз.
Точна ціна аудиту визначається після попереднього вивчення сайту і затвердження плану роботи.
Що входить в технічний аналіз сайту
Техаудит в SiteClinic включає всі важливі пункти, але робиться не за шаблоном. Для кожного сайту складається індивідуальний план роботи, який відображає специфіку, тематику і бізнес-завдання ресурсу. Для складання плану фахівця потрібно уважно вивчити поточний стан сайту (дані панелей вебмайстрів, статистику відвідуваності).
Зазвичай теханаліз включає такі пункти:
- Аналіз Title та Meta-даних сторінок
Змістовність заголовків та Meta-даних, відсутність дублів, наявність ключових слів і т.д. - SEO-аналіз текстів
Відсоток унікальності, входження ключових фраз, html-розмітка текстів типових та трафікогенеруючих сторінок. - Технічний аналіз контенту
Структура сторінки, наявність обов’язкових для даної специфіки блоків контенту, відповідність змісту очікуванням користувачів та пошукових систем. - Аналіз індексації
Налаштування Robots.txt та Sitemap.xml, перевірка кодів серверу, валідація html, виявлення дублів і джерела їх появи - Аналіз внутрішньої перелінковки
Оцінка загальної навігації та текстової перелінковки з точки зору передачі посилальної маси пріоритетним сторінкам.
Результати технічного аудиту
Результат після чистки сайту від переспаму
(бізнес-послуги)
Підвищення видимості в Яндексі після виконання інструкцій по внутрішній оптимізації
(Тематика - рекламне обладнання)
Приклад технічного SEO-аудиту