АГС – фiльтр Яндексу


АГС – тип санкцій Яндексу, що знижують у видачі сайти з малокорисним контентом.

 

Як правило, під фільтр АГС попадають сайти інформаційного характеру, які на 99% складаються зі статей, що були написані під замовлення чи придбані на біржі. Також від цього типу санкцій страждають так звані «партнерки» – псевдо-комерційні сайти, що були створені для монетизації трафіку на партнерських програмах.

 

Google має схожий алгоритмічний фільтр із аналогічним завданням – Google Panda.

 

Як дізнатися, що сайт під АГС?

Основний симптом АГС – анулювання показника тІЦ. У переважній більшості випадків попадання під АГС супроводжується падінням позицій та трафіку, а також вилітанням сторінок із пошукового індексу.

 

Щоб визначити, чи дійсно сайт знаходиться під АГС, треба перевірити тІЦ сайту.

 

Якщо на сторінці перегляду тІЦ виводиться повідомлення «Індекс цитування (тІЦ) ресурсу – не визначено», значить, сайт потрапив під АГС. Перевірити тІЦ можна, якщо відкрити в браузері це посилання з адресою свого сайту наприкінці посилання:

http://yaca.yandex.ru/yca/cy/ch/<адреса Вашого сайту>

 

Основні причини накладання АГС-фільтру

 

Фільтр АГС може бути накладений Яндексом через 2 причини:
1) Відсутність додаткової цінності контенту (АГС-40);
2) Продаж зовнішніх посилань з сайту («Новий» АГС).

 

Щоб попасти під АГС, достатньо однієї з вказаних вище причин. Іншими словами, жертвою цих санкцій може бути як сайт, що не продає посилань, але страждає на смислову неунікальність контента, так і ресурс із якісним змістом, але він промишляє лінкоторгівлею.

 


Важливий момент: під АГС можуть потрапити також сайти, що на момент песимізації не продавали посилань та не містили ніякої реклами. Для накладання фільтру вистачить того, що за багатьма ознаками сайт схожий на ресурси, які створені лише для монетизації.

 

Згідно з нашим опитом, переважна кількість постраждалих від АГС сайтів мала такі спільні ознаки:

 

– Основний зміст сайту – текстовий контент;
– Біьшість статей мають однаковий обсяг та схожу структуру (явно пишуться за одним ТЗ);
– Теми 99% статей вже давно розкрито на тисячах інших ресурсів;
– Під статтями немає живих дискусій та діалогів, хоча існує форма для коментарів;
– Кожна стаття написана під конкретні запити, їхній список легко визначити за назвою та підзаголовками тексту;
– Сайт має низькі поведінкові характеристики: високий показник відмовлень, відсутня постійна аудиторія тощо;
– Сайт має багато проблем технічного характеру (внутрішні дублі, низька унікальність тексту, надмірна перелінковка тощо).

 

Як вивести сайт з-під АГС?

Найчастіше АГС накладається та знімається автоматично. Щоб вийти з-під цього фільтру, треба усунути причини, за якими було накладено санкції.
Якщо АГС накладено за продаж посилань, треба зняти усі посилання та видалити свій сайт із біржі (якщо його там зареєстровано).
Якщо сайт знаходиться під фільтром з-за відсутності додаткової цінності, внесення точкових виправлень буде недостатньо – потрібні глобальні зміни в концепції, структурі, принципі подачі контенту.
Прискорити процес зняття АГС може адекватне листування з техпідтримкою Яндексу.

 

Ми допоможемо вилікувати ваш сайт АГС:

 

– Визначимо причину потрапляння під фільтр;
– Складемо інструкції з необхідних змін із докладними описаннями та скріншотами;
– Допоможемо листуватися з техпідтримкою Яндексу до повного одужування сайту.

 

Замовити вивід з-під фільтру

 

Опис усіх фільтрів Яндексу