Зняти фільтр Google Panda



«Панда» накладається на сайт за помилки у внутрішній оптимізації – переспам, дублі сторінок, неякісний контент.

 

Щоб зняти фільтр, необхідно знайти і усунути всі причини песимізації сайту.

 

Допоможемо зняти санкції

  • Ми проаналізуємо сайт і складемо інструкції з усунення причин накладення фільтра;
  • Ви можете виконати інструкцію самостійно чи довіритися нам;
  • Після виконання інструкцій в повному обсязі фільтр знімається.

 

Вартість робіт

Розробка інструкцій під Вашу реалізацію – від 5 500 грн., терміни виконання – від 5 робочих днів.

 

Усунення причин песимізації нашими фахівцями – від 11 000 грн., терміни виконання – від 10 робочих днів.

 

Результати

Вихід сайту з-під Панди після очищення сайту від переоптимізації

(Вересень 2014)
Тематика – бізнес-консалтинг

panda-2014-business-min

Вихід сайту з-під Панди після комплексних робіт з покращення контенту

(Червень 2014)
Тематика – ігри

panda-igry

Підвищення трафіку сайту з Google після усунення дублів і ознак переспаму

(Друга половина 2014)
Тематика – электронна комерція

ecommerce-panda

 

Замовити вивід з-під фільтру

 

Результати

 

Алгоритм Google Panda – понижуючий фільтр, що направлений на боротьбу з низькоякісним контентом. За заявами представників Google, цей фільтр аналізує сайти за сотнями ознаками якості та вираховує, чи накладати на нього санкції.

 

Як і в випадку з іншими алгоритмічними фільтрами, якщо на сайт накладено Google Panda, повідомлення про санкції в Google Search Console при цьому не з’являється. За принципом дії фільтр Панда схожий на АГС Яндексу.

Як визначити, що сайт під фільтром Google Panda?

Для того щоб визначити, чи знаходиться сайт під фільтром Панда, радимо проаналізувати показники сайту и слідкувати за датами оновлення алгоритму.

 

Як ми визначаємо, чи знаходиться сайт під фільтром:
 
1. Визначаємо характерні симптоми:
 
– різке та суттєве зниження позицій;
– різка просадка трафіку всього сайту в видачі Google;
– погана індексація нових сторінок.
 
2. Порівнюємо дату просадки трафіку з датою оновлення алгоритму Панда
 
Якщо відвідуваність сайту просіла в день оновлення алгоритму чи за декілька днів до/після оновлення, ймовірно, сайт потрапив під Google Panda.
Визначити фільтр за датою просадки трафіку можна за допомогою безкоштовного інструменту діагностики пошукових санкцій в Seolib.

 

За що накладається фільтр Google Panda

 

Головна причина, за якої накладається фільтр, – низька якість сайту в цілому.
За нашими спостереженнями, під Панду попадають ресурси, що мають декілька показників з переліченого нижче списку:
– Технічна неунікальність текстів, високий відсоток копіпасту та рерайтингу;
– Наявність внутрішніх чітких та часткових дублів сторінок;
– Високий відсоток сторінок без текстового змісту (thin content);
– Переоптимізація текстів ключовими словами;
– Невідповідність контенту запитам, під які його оптимізовано, та, як наслідок, високий відсоток відмов;
– Велика кількість відволікаючої реклами на сайті;
– Смислова неунікальність контенту (відсутність додаткової цінності).

Як зняти санкції?

Роботи з виводу сайту з-під цього фільтру необхідно проводити в декілька етапів:

 

1. Виявити причини санкцій
З цією метою ми робимо наступне:
Визначаємо сторінки, які постраждали від просадки трафіку більш за все, та шукаємо між ними взаємозв’язок;
Вичислюємо документи з найбільш високим відсотком відмов та аналізуємо їх на відповідність пошуковим запитам;
Проводимо повний технічний аналіз сайту на унікальність текстів, наявність дублів та виявлення thin content.

 

2. Усунути знайденні помилки

 

Ми зіставляємо детальні інструкції з оптимізації сайту під реалізацію клієнта або вносимо правки самостійно.

 

3. Дочекатися апдейту Google Panda

 

Як правило, після внесення відповідних правок трафік відновлюється.

Якщо ваш сайт потрапив під фільтр Google, відправте нам заявку на лікування сайту. Ми оцінимо ситуацію та допоможемо вилікувати сайт від санкцій.

 

Замовити вивід з-під фільтру
 

Усі фільтри Google