Зняти фільтр Яндексу


Ми лікуємо сайти від усіх відомих фільтрів Яндексу:

– «ти спамний» (фільтр за переоптимізацію сайту);

– АГС 17/30/40;

– афільованість;

– санкції за «дорослий» контент;

– фільтр за накрутку зовнішніх факторів (посилання, ПФ).

Сайт точно вийде з-під фільтру, якщо Ви:

  • повністю відмовитеся від спамних методів просування;
  • будете виконувати всі наші рекомендації;
  • почнете працювати над сайтом одразу після отримання інструкцій.

 

Надішліть заявку з описом ситуації, і наш SEO-лікар запише Вас на прийом.

 

Наші кейси по зняттю фильтрів
Які санкції бувають у Яндекса

 

Типи фільтрів Яндексу

 

Пошукові санкції (фільтри, песимізація) – це пониження сайту внаслідок видачі за порушення політики пошукових систем.

Фільтри Яндексу умовно розподіляються на три типи:

1. Санкції за пошуковий спам
 

До спаму відносяться будь-які спроби обманути пошукову систему заради здобуття більш високого місця в пошукових результатах. Причинами таких санкцій можуть бути:
– Надлишкова кількість ключових слів в текстах та мета-тегах (переоптимізация);
– Масове придбання посилань (Мінусінск);
– Накрутка поведінкового фактору (санкції за накрутку ПФ);
– Використання дорвеїв, клоакінгу та інших «чорних» методів оптимізації.

Як позбавитися таких санкцій? Треба усунути елементи спаму та утримуватися від будь-яких накруток, поки Яндекс не поверне сайту позиції та трафік.
 
2. Фільтри Яндексу за низьку якість контенту
 
Таки санкції пошукова система накладає на сайти, які, з його точки зору, не містять ніякої доданої цінності. Причинами фільтрів такого типу можуть бути:
– Смислова неунікальність (фільтр АГС);
– Використання партнерських програм;
– Дратуюча, агресивна реклама;
– Нечасто – технічна неунікальність та інші проблеми технічного характеру.
– Якщо Яндекс наклав на сайт такі санкції, виправлення точкових помилок, як у випадку зі спамом, не допоможе. Треба переглядати концепцію ресурсу та допрацьовувати контент.
 
3. Афільованість
 
Афільованість – це склеювання сайтів з однаковим асортиментом товарів та послуг, що належать одній компанії. Якщо організація, щоб здобувати більше трафіку з видачі, робить декілька сайтів та просуває їх за однаковими запитами, в результаті дії цього фільтру в пошуку показуватиметься лише один із сайтів.
 
Якщо сайт попав під фільтр помилково, треба писати в техпідтримку Яндексу.

Як перевірити, під яким фільтром Яндексу знаходиться сайт?

Більшість санкцій Яндексу накладаються спеціальними алгоритмами, що працюють паралельно з формулою ранжування. Багато з них можна діагностувати за певними симптомами чи за допомогою спеціальних операторів. Найлегший спосіб – запитати в техпідтримки Яндексу, чи застосуються у відношенні до сайту будь-які обмеження. Якщо сайт потрапив під санкції, вас проінформують про це у відповіді.

 

Але якщо сайт знижено алгоритмічно (мається на увазі, що фільтр інтегровано у формулу ранжування), діагностувати його із допомогою операторів не вийде, а техпідтримка відповість, що сайт ранжується відповідно до алгоритму. У таких випадках діагностувати причини пониження зможуть лише досвідчені аналітики.

 

Ми вже допомогли зняти санкції Яндексу сотням сайтів, допоможемо й Вашому!

 

  • Проаналізуємо ситуацію;
  • Визначимо тип санкцій;
  • Складемо інструкції щодо усунення причин накладання фільтру (чи занесемо корективи самостійно);
  • Візьмемо на себе листування з Яндексом;
  • Допоможемо вийти з-під фільтру та повернути відвідуваність!

 
Замовити зняття фільтру
 

Кейси

Зростання позицій після зняття фільтра за переоптимізацію

(Квітень 2014)
Тематика – інтернет-магазин нижньої білизни

filtr-za-pereoptimizatsiu

Вихід з-під фільтру за низьку якість контенту

(Квітень 2014)
Тематика – магазин електроприладів

filtr-za-kachestvo

Замовити зняття фільтру