Блог

Опубліковано: 08.01.2016 |
Автор: Руслан Калінін |
Якщо трафік знизився, а видимої причини немає, можливо, справа в тому, що ваш сайт демонструє корисутвачам мобільного інтернету рекламу, яка заважає. Як це встановити та що можна зробити, щоб виправити ситуацію, читайте у статті. Читати далі...
Опубліковано: 30.12.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Корисна методика розробки й оцінки інтерфейсних рішень під назвою «Customer Journey Map», або карта подорожі користувача. Допоже знайти бар’єри на шляху вашого потенційного покупця. Читати далі...
Опубліковано: 24.12.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Якщо ви створювали сайт для заробітку, це не означає, що він може бути неякісним. Сьогодні вимоги пошукових систем стали жорсткішими, тому читайте, яких помилок вам потрібно уникати, щоб не потрапити під їх санкції. Читати далі...
Опубліковано: 17.12.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Аналітика
Падіння позицій може бути викликане проблемами із сайтом, але не обов’язково причина в цьому. Можливо, винні зміни в алгоритмах пошукової системи. Читайте в статті, як це перервірити. Читати далі...
Опубліковано: 10.12.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Щоб під час просування сайту не було проблем, потрібно врахувати деякі моменти ще під час його розробки та вказати їх у ТЗ. З якими помилками можна стикнутися, якщо не зробити цього, та як їх не допустити, читайте в статті. Читати далі...
Опубліковано: 03.12.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Щоб інформаційний сайт високо ранжувався в Яндексі й Google, йому потрібна додаткова цінність. Що це таке й де її брати, читайте в статті-текстовій версії вебінару, який проводив наш аналітик. Читати далі...
Опубліковано: 26.11.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Аналітика
Перед тим, як брати сайт на просування, його обов’язково потрібно проаналізувати. Як це зробити, якщо немає доступів до аналітики, на що треба звернути увагу та які інструменти можна використовувати, читайте в статті. Читати далі...
Опубліковано: 20.11.2015 |
Автор: Микита Простяков |
Як правильно оптимізувати свій сайт – розказуємо на прикладах про оптимізацію title і заголовків, внутрішню передінковку, текст і зображення. Плюс невеликий кейс про вихід з-під фільтра за переоптимізацію. Читати далі...
Опубліковано: 12.11.2015 |
Автор: Микита Простяков |
Просів трафік на сайт? Можливо, на нього накладений фільтр за переспам. Як діагностувати фільтр за переоптимізацію, які помилки й чому треба виправити, читайте в першій частині статті про фільтр за переспам. Читати далі...
Опубліковано: 30.10.2015 |
Автор: Олена Камська |
Серед оптимізаторів існує думка, що не можна видаляти всі покупні посилання відразу – нібито різке зниження посилальної маси завжди призводить до просідання позицій у видачі та втрати пошукового трафіку. Чи э це так насправді, розповіли в статті. Читати далі...
Опубліковано: 22.10.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Чи є сенс витрачати час і гроші на створення та підтримку інфорозділу на комерційному сайті? У статті розповіли, коли це виправдано і що важливо врахувати, створюючи інфорозділ. Читати далі...
Опубліковано: 15.10.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Як призначити сайту регіон, який варіант просування обрати та з чого починати. У статті розповіли щодо основних моментів. які важливо знати про регіональне просування сайту в Яндексі та Google. Читати далі...
Опубліковано: 08.10.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Юзабіліті
Як оцінити юзабіліті сайту очима ваших користувачів? Розповідаємо про п’ять способів зробити це й дізнатися, що насправді треба змінити, чого не вистачає, а що взагалі не потрібно. Читати далі...
Опубліковано: 01.10.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Як оцінити попит на товари й правильно спроектувати структуру сайту, які правила й поради варто взяти до уваги, продумуючи категорії, підкатегорії та фільтри на сайті, – читайте в статті з прикладами. Читати далі...