Випереджаючи Amazon: 5 порад від експертів, які потрапили до ТОПу

Опубліковано: 25.09.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика

Amazon жахає конкурентів своїми масштабами. У нього більше грошей, більше посилань, більше сторінок, ніж більшість інших підприємств коли-небудь зможуть створити. Чи може невеликий сайт обійти його у видачі Google?

 

Стратегія Amazon – надати доступ до найбільш широкого асортименту продуктів, і у неї є свої слабкості. Проаналізувавши їх, можна скласти конкуренцію великому магазину. Читайте, як невеликі сайти обійшли Amazon, у перекладі статті від закордонного сервісу CanIRank. 

 

1. Висока релевантність сайту 

Ви не зможете перемогти Amazon, залишаючись магазином, де можна придбати все. Якщо ви хочете бути конкурентоспроможними в електронній комерції без великих капіталовкладень, вам потрібно надати сфокусований контент. У CanIRank використовували термін «релевантність сайту» для визначення ступеню, у якому контент сайту співвідноситься з цільовими ключовими запитами. Дослідження показало, що сайти з високою релевантністю мають всі шанси випередити Amazon. 

 

Якщо подивитися з позиції Google, швидше за все, ми хотіли б включити в результати пошуку й авторитетний сайт такого великого бренду, як Amazon, і вузькоспеціалізований, присвячений одній тематиці, сайт-«експерт». Поки у вас немає бюджету, щоб стати великим брендом, ви повинні позиціонувати себе як експерта в певній ніші. 

 

Приклад: 

 

Скотт МакКірахан, сайт Pitching Machine Stop (онлайн-магазин подавальних машин) 

SEO-експерт з електронної комерції Скотт МакКірахан використав стратегію високої релевантності на сайті Pitching Machine Stop. Тонни вузькоспеціалізованого контенту забезпечили йому високий показник релевантності, піднявши у видачі за запитом «backyard pitching machines» (подавальні машини для двору) над Amazon: 

1_kak konkurirovat s krupnim magazinom Давайте подивимося на дані конкурентного аналізу: 

2_kak konkurirovat s krupnim magazinom Незважаючи на більш низький авторитет, Pitching Machine Stop посунув Amazon, переважно завдяки високій релевантності. 

 

Фактори, які посприяли цьому: 

– Більша кількість сторінок з контентом, пов'язаним з цільовими ключовими запитами; 
– Високий відсоток контенту, пов'язаного з цільовими запитами (фокусування контенту); 
– Ім'я домену містить ключовий запит; 
– Title головної сторінки містить ключовий запит; 
– Контент головної сторінки включає ключові запити. 

2. Висока релевантність зовнішньої посилальної маси 

Оскільки у вас набагато менше посилань, потрібно, щоб вони були більш релевантними. Для цього необхідно отримувати посилання з релевантними анкорами, але бути обережними, щоб не "передати куті меду" й не потрапити під Пінгвін. 

 

Зовнішня релевантність також передбачає посилання з інших релевантних сторінок у вашій сфері – тих сайтів-експертів, які навряд чи посилаються на великі бренди. 

 

Отримати багато хороших посилань з ключовими запитами набагато простіше, якщо використовувати доменне ім'я з ключовим запитом. 

 

Приклад: 

 

Джеймс Мюррей, сайт DutchCrafters (голландські ремісники) 

Спеціаліст із маркетингу Джеймс Мюррей допоміг творцям дерев'яних меблів DutchCrafters випередити Amazon за кількома ключовими продуктами завдяки високій зовнішній релевантності, отриманої від якісних посилань із релевантними ключовим запитам анкорами. 

3_kak konkurirovat s krupnim magazinom Подивимося звіт за ключовим запитом «amish coat rack» (вішак, вироблений амішами): 

4_kak konkurirovat s krupnim magazinomРізноманітність продуктів DutchCrafters не дозволяє робити наголос на стратегії, що заснована на високій релевантності контенту, тому вони зосередилися на отриманні добрих посилань з якісних релевантних сторінок. 

 

Відтоді як розміри Amazon не дозволяють цілеспрямовано будувати посилальну масу, велика її частина складається з прямих URL або title сторінок. І гарний SEO-експерт, скоріше за все, зможе обіграти його. 

За словами Джеймса: 

Перемога над Amazon звелася до якісного контенту й отримання посилань на цей контент. Це шпарина в обладунках Amazon, на мою думку. Ви повинні переконатися, що не розбавляєте ваші добрі посилання, для яких так важко працювали, великою кількістю шкідливих посилань. Ви хочете, щоб ваші кращі посилання говорили пошуковій системі «Дивись! CNN подобається мій контент!» Але якщо у вас купа спамних коментарів на блогах і низькоякісних прямих посилань на додачу до посилання з сайту CNN, його користь сильно знижується. 

3. Тематична релевантність 

Google подобаються сторінки, які охоплюють тему повністю. Amazon і багато інших великих брендів використовують слабкі описи товару, отримані від виробників. Ви можете зробити їх краще, використовуючи більш глибокий контент за ключовим запитом і синоніми, додавши інструкції, редакторські огляди тощо.

У звіті для згаданого вище Pitching Machine Stop ми бачимо, як він укладає на лопатки Amazon за показником тематичної релевантності з результатами 53% проти 8%: 
5_5_kak konkurirovat s krupnim magazinomТематична релевантність відрізняється від релевантності за ключовими запитами тим, що ґрунтується на використанні синонімів на сторінці, які показують, що сторінка висвітлює тему в деталях, а не повторює ключовий запит у нерелевантному й низькоякісному тексті. 

 

Pitching Machine Stop використовували синоніми до ключових слів в тексті та включали їх у ті місця, які можуть підказати Google, що вони важливі: title, заголовки, alt і анкор. Їх контент включає половину синонімів, запропонованих CanIRank: 
6_kak konkurirovat s krupnim magazinom

  • Примітка: Підбір синонімів за запитами є і у вітчизняному сервісі SEOlib – «Спектральні синоніми», докладніше тут

4. Глибоке охоплення 

Можна використовувати модифікації ключових запитів, які додають цінність пошуку, але занадто специфічні для Amazon. Ось кілька хороших прикладів слів, за допомогою яких можна поглибити профіль ключових запитів: 

  • кращий 
  • дешевий 
  • порівняльний 
  • топ 
  • персональний 

Інший підхід – «думати близько ключових запитів», націлюватися на клієнтів, які можуть шукати незвичайним способом. Ви краще за всіх знаєте своїх користувачів – є можливість виявити поєднання ключових запитів, які точно не відповідають назвам продукції, але однозначно вгадують наміри потенційного покупця. 

 

Приклад: 

 

Брандін Санта Марина, сайт MensRingsNow 

Оскільки Amazon дуже великий і пропонує такий широкий асортимент продуктів, для нього стає неможливим оптимізувати сторінку кожного товару належним чином. Можна обійти сторінку товару Amazon, націлившись на ключові запити, які Amazon прогавив. 

Щоб кинути виклик гігантові, Брандін підбирав популярні серед покупців варіації запитів, які Amazon проігнорував. 

 

Щоб отримати такі ж результати, розгляньте ключові запити, які використовують ваші потенційні покупці до того, як визначаться з покупкою: 

  • йога DVD для бігунів 
  • кращі шини для болотистої місцевості 
  • ідеї подарунків для скелелазів 
  • одяг для високих худих чоловіків 

…Я виробляю тонну контенту, релевантного моєму продукту, використовую тільки показники конкурентності для визначення ключових запитів. Якщо є пошук за новими запитами, й вони є релевантними моєму продукту, я пишу під них статтю, хай буде проклята ця конкуренція. – Daniel Thompson (@ mylocalseo1) 

5. Стійкий бренд 

Користувачі клацають по брендам, які впізнають, і Google нагороджує сайти, на які переходять, більш високими позиціями. Що ви можете зробити, щоб протистояти цьому: 

  • Будьте добре впізнаваним брендом всередині вашої ніші. Жоден пивний експерт не рекомендуватиме Bud Light. Ви можете НЕ бути відомим всім, але якщо у вас буде кращий продукт або послуга, ваш сайт будуть відвідувати люди, найбільш активні у вашій сфері. 
  • Розгляньте використання домену, який включає ключовий запит – люди будуть клікати по ньому. Наприклад, багато хто припускає, що CarInsurance.com – відмінний ресурс зі страхування автомобілів. 
  • Використовуйте чудовий заголовок, що привертає увагу. Зробіть бажання клікнути нездоланним. 

 

Приклад: 

 

Сайт Two Wheeling Tots (малюки на двох колесах)
Вузьконаправлений сайт Two Wheeling Tots – вдалий приклад створення дійсно кумедного бренду, і сайт відображає це: 

  • Домен, який вони використовують, – привабливий і змістовний. 
  • Сайт відповідає тематиці. 
  • Вони привертають увагу до контенту за допомогою заголовків. Ось заголовок до посту, який ранжирується за запитом "Bike for 4 year old "(велосипед для чотирирічного), – Why You Should Never Buy a 12 " Bike (with two exceptions) (Чому ви ні за що НЕ повинні купувати 12- дюймовий велосипед (за винятком двох випадків)). 

 

Завдяки привабливості бренду Two Wheeling Tots випереджає Amazon за такими запитами, як «scoot balance bike» (біговел)
7_kak konkurirovat s krupnim magazinomЩоб обігнати великого конкурента, потрібно бути наполегливим, як бачите, це можливо. Виберіть одну з 5 стратегій, щоб сконцентрувати зусилля, і дотримуйтесь порад наших SEO-експертів. 

 

Оригінал статті – http://www.canirank.com/blog/outrank-amazon-5-expert-seo-secrets/

 

Оригніал перекладу – http://siteclinic.ru/blog/strategy/5-seo-sekretov/