Аналітика

Опубліковано: 17.12.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Аналітика
Падіння позицій може бути викликане проблемами із сайтом, але не обов’язково причина в цьому. Можливо, винні зміни в алгоритмах пошукової системи. Читайте в статті, як це перервірити. Читати далі...
Опубліковано: 26.11.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Аналітика
Перед тим, як брати сайт на просування, його обов’язково потрібно проаналізувати. Як це зробити, якщо немає доступів до аналітики, на що треба звернути увагу та які інструменти можна використовувати, читайте в статті. Читати далі...
Опубліковано: 25.09.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Що робити, якщо якийсь великий інтернет-магазин зайняв місце у видачі? Треба знайти його слабкі місця та обіграти. Читайте, які менш авторитетні сайти та за рахунок чого випереджали Amazon, досвідом діляться закордонні аналітики. Читати далі...
Опубліковано: 20.08.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Аналітика
Близько 30% потенційних клієнтів користуються пошуком на сайті, і це чудова можливість проаналізувати їх поведінку та надати саме те, що вони бажають. Як це зробити? Налаштувати звіт «Пошук на сайті» в Google Analytics. Розповідаємо, як налаштувати такий звіт і аналізувати його дані. Читати далі...
Опубліковано: 30.07.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Рубріка: Аналітика
Проводячи аудити, ми часто стикаємося з помилками стратегічного характеру. Усунути їх доволі важко, але можливо. Що це за помилки та як їх уникнути, читайте у статті. Читати далі...
Опубліковано: 16.07.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Рубріка: Аналітика
Якщо сайт втратив трафік чи позиції, важливо зрозуміти причину. Сьогодні ми розкажемо, як провести первинну діагностику сайту. Стаття буде корисна початківцям в SEO та власникам сайтів, які самостійно просувають свої проекти. Читати далі...
Опубліковано: 04.06.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Сьогодні розповімо про причини, які призводять до просадки трафіка з Google: технічних проблемах, помилках внутрішньої та зовнішньої оптимізації. В першу чергу вам необхідно переконатися, що проблема виникла саме в Google, другий крок – перевірити наявність санкцій, щодо третього кроку читайте детальніше в статті. Читати далі...
Опубліковано: 28.05.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Аналізувати сайти конкурентів у ТОПі треба, але з чого почати – багато хто не знає. У цій статті закордонний аналітик Ліндсі Паттерсон поділилася своїм способом початкового аналіза конкурентів. Читати далі...
Опубліковано: 21.05.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Пропонуємо вам ознайомитися з результатами дослідження – які фактори впливають на ранжування комерційних запитів у Яндекс і Google. Які сайти брали участь у дослідженні, які висновки ми зробили та презентацію доповіді, дивіться у статті. Читати далі...
Опубліковано: 14.05.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Аналізуючи конкурентів, можна поліпшити внутрішню оптимізацію свого сайту. Як проводити аналіз, на що звертати увагу, як потім використовувати отримані дані, читайте в статті. Читати далі...
Опубліковано: 26.03.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Щоб покращити видимість свого сайту, власникам комерційних ресурсів потрібно працювати з широким списком ключових запросів. Як це зробити? Ми розглянемо 2 підходи до збору широкого семантичного ядра. Читати далі...
Опубліковано: 12.03.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Аналітика
Щоб дізнатися, як краще розбити запити по посадковим сторінкам, скільки тексту розміщувати, як його структурувати, яка максимальна щільність ключовика допустима і т.д., проаналізуйте топових конкурентів. Як це зробити – читайте у статті. Читати далі...
Опубліковано: 05.03.2015 |
Автор: admin |
Рубріка: Аналітика
Не завжди методи підвищення конверсії, які застосовують інші сайти, підходять і вашому. Щоб дізнатися, що актуально для вашої цільової аудиторії, треба постійно експериментувати. І доказ цьому – результати тестувань різних іноземних сайтів, наведені в нашій статті. Читати далі...
Опубліковано: 22.01.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Аналітика
Якщо кількість переходів з пошуку на ваш сайт помітно скоротилася, перше, що потрібно зробити – встановити причину. Вживати дій щодо повернення трафіку, не розуміючи причин його зниження, – все одно, що лікувати пацієнта без діагнозу. Якщо пощастить, можна повернути пацієнтові здоров’я, але з такою ж вірогідністю можна втратити його або зробити інвалідом на все життя. Читати далі...