Фактори, що впливають на ранжування комерційних сайтів у Google та Яндекс

Опубліковано: 21.05.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика

На одній із SEO-конференцій цього року були представлені результати дослідження того, які чинники впливають на ранжування комерційних запитів в двох пошукових системах – Яндексі та Google, пропонуємо вам ознайомитися з ними нижче.

Кому дістається трафік у Яндексі та Google

У кожній з 4-х тематик (Краса і Здоров'я, Одяг і Аксесуари, Будматеріали та Інструменти, Електронна та Побутова техніка) ми виокремили 20 сайтів з найбільшим відсотком видимості. Ці сайти найбільш часто зустрічаються за різними запитами у своїй тематиці.

 

Вибрані сайти ми поділили на 7 категорій:

 

  • Інтернет-магазини – сайти, де можна вибрати товар в каталозі, оплатити одразу на сайті та замовити доставку.
  • Брендові магазини – ми виділили в окрему групу інтернет-магазини, що належать відомим виробникам або торгівельним мережам. Приклади – Ів Роше, Рів Гош, Остін, Ельдорадо тощо.
  • Прайс-агрегатори – ресурси, де порівнюються ціни різних магазинів. Здійснити покупку саме на такому сайті не можна – потрібно переходити в окремий інтернет-магазин.
  • Торгівельні майданчики – сайти, де різні виробники та інтернет-магазини виставляють свій товар. Можна вибрати магазин і здійснити покупку одразу на майданчику, без переходу на сайт магазина або виробника.
  • Огляди та відгуки – сайти, де розміщуються огляди товарів та відгуки покупців. Купити товар на такому сайті можна.
  • Групи в соц. мережах – спільноти Вконтакті та канали на Ютуб, які належать конкретним магазинам або виробникам.
  • Сайти фірм – сайти виробників і продавців, де виставляється товар без можливості купити його через сайт (купити вибраний товар можна, приїхавши в магазин).

дослідження_1

Висновки:

1. Найбільше трафіку з Яндекса та Google за запитами по продажам дістається інтернет-магазинам.

Сайти фірм з каталогами продукції, де товар можна тільки подивитися, але не можна купити прямо на сайті, трапляються рідко і в Яндексі, і в Google. 

Навіть якщо сайт фірми оптимізований під запити «купити», «продаж», «замовити», і у нього все в порядку з комерційними факторами (є контакти, розпродажі, онлайн-косультант і т.д.) і широкий асортимент, він все одно буде отримувати менше трафіку за запитами по продажам, ніж інтернет-магазин, де товар можна замовити прямо на сайті.

 

2. Щоб отримувати додаткових покупців з Яндекса та Google, слід додавати магазини в популярні прайс-агрегатори.

Є багато як загальнотематичних агрегаторів (Price.ru, Aport.ru, Яндекс.Маркет, Torg.mail.ru, Nadavi.ru), так і спеціалізованих (Techguru, MobiGuru). 
Це особливо актуально для молодих інтернет-магазинів, які намагаються отримати трафік у конкурентних тематиках. 

 

Наприклад, і в Яндексі, і в Google в тематиці «Електроніка та Побутова техніка» найбільш високу видимість отримують брендові інтернет-магазини (магазини відомих ритейлерів), а квота звичайних продавців набагато нижче:

дослідження_2дослідження_3 
Молодому інтернет-магазину потрапити до квоти «звичайні ІМ» дуже складно, бо там ранжуються старі трастові магазини. Але якщо цей молодий інтернет-магазин може конкурувати з відомими конкурентами за цінами, йому буде дуже корисно додатися в прайс-агрегатор і таким чином отримувати цільовий трафік.

 

По-перше, це відіб’ється на продажах.

 

По-друге, відомо, що Яндекс враховує ПФ не тільки для відвідувачів, які перейшли з результатів видачі, а й ПФ відвідувачів з інших сайтів, і додавання ІМ в прайс-агрегатори може побічно позначитися на ранжуванні сайту в Яндексі.

 

3. Популярні інфосайти з оглядами та відгуками високо ранжуються за комерційними запитами і в Яндексі, і в Google. Розміщення посилань на таких ресурсах може дати додатковий цільовий трафік.

 

Інфосайти, які мають високу видимість у видачі по комерційних фразах в обох пошуковиках: otzovik.ru, irecommend.ru, minimum-price.ru (загальнотематичні), woman.ru, babyblog.ru, kosmetista.ru (косметика і одяг) тощо.

 

4. Побічно трафік з Google можна отримувати також, створивши популярний канал на Youtube або групу у Вконтакті – такі сторінки дуже часто можна зустріти у видачі Google за різними тематиками й запитами різної складності. У Яндексі за запитами з нашої вибірки вони майже не зустрічалися.

 

Дивіться повну презентацію дослідження Ранжування комерційних сайтів в Яндексі і Google.Як отримувати максимум трафіку з обох пошуковиків.

 

Оригінал статті – http://blog.seolib.ru/research/ranzhirovanie-kommercheskih-saytov-google-i-yandeks/