Внутрішня оптимізація

Опубліковано: 20.11.2015 |
Автор: Микита Простяков |
Як правильно оптимізувати свій сайт – розказуємо на прикладах про оптимізацію title і заголовків, внутрішню передінковку, текст і зображення. Плюс невеликий кейс про вихід з-під фільтра за переоптимізацію. Читати далі...
Опубліковано: 12.11.2015 |
Автор: Микита Простяков |
Просів трафік на сайт? Можливо, на нього накладений фільтр за переспам. Як діагностувати фільтр за переоптимізацію, які помилки й чому треба виправити, читайте в першій частині статті про фільтр за переспам. Читати далі...
Опубліковано: 17.09.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Ми неодноразово стикалися із ситуаціями, коли сайти були песимізовані пошукової системою за надлишок реклами. Розказуємо, чи припустима реклама на сайті, де та в якій кількості її краще розташовувати, що робити, якщо сайт потрапив під санкції. Читати далі...
Опубліковано: 27.08.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Оформляючи сторінку контактів, багато хто вважає, що достатньо вказати адресу, телефон і схему проїзду. І забувають, що перед тим як прийняти рішення щодо покупки, клієнт заходить саме на неї. Ми розкажемо, навіщо та як правильно заповнювати сторінку контактів. Читати далі...
Опубліковано: 09.07.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Навіщо проводити аудит контенту сайту, як це зробити організовано, з чого починати та які складники важливо перевірити в першу чергу. Читайте детальну інструкцію з аудиту контенту вашого сайту. Читати далі...
Опубліковано: 09.04.2015 |
Автор: Олена Камська |
Оптимізуючи сайти, ми працюємо не лише над посадковими сторінками, а намагаємося поліпшувати всі доступні нашому впливу показники. Один з них – швидкість завантаження сторінок. Наш консультант Дмитро, що допомагав нам прискорювати наші сайти, розповів докладно, що, як і навіщо потрібно оптимізувати. Читати далі...
Опубліковано: 02.04.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Працюючи над оптимізацією товарної картки, важливо розуміти, що пошукові алгоритми може й далекі від ідеалу, але сильно просунулися в аналізі документів. Вони чудово вміють відрізняти товарну картку від інших типів сторінок. І критерії оцінювання для цього типу сторінок теж свої. Дізнайтеся, як і що краще розташовувати на картці товару. Читати далі...
Опубліковано: 19.03.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Бажано писати тексти на сайт самостійно, але часто не вистачає часу, бажання чи можливостей. У таких випадках звертаються по допомогу до різних бірж копірайтингу. Ми розповімо, як скласти ТЗ копірайтеру, щоб отримати гідний результат. Читати далі...
Опубліковано: 19.02.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Щоб підказати пошуковій системі, яка інформація має бути в сніппеті, й привернути увагу більшої кількості відвідувачів/клієнтів на сайт, використовуйте розмітку даних. У статті ми розказуємо, як це зробити, і на прикладах показуємо, які схеми мікророзмітки підтримують Яндекс і Google. Читати далі...