Що робити, якщо якийсь великий інтернет-магазин зайняв місце у видачі? Треба знайти його слабкі місця та обіграти. Читайте, які менш авторитетні сайти та за рахунок чого випереджали Amazon, досвідом діляться закордонні аналітики.
Читати далі...
Блог
Ми неодноразово стикалися із ситуаціями, коли сайти були песимізовані пошукової системою за надлишок реклами. Розказуємо, чи припустима реклама на сайті, де та в якій кількості її краще розташовувати, що робити, якщо сайт потрапив під санкції.
Читати далі...
Часто стикаємося з помилками «першого екрану» – тієї області, яку відвідувач вашого сайту бачить у першу чергу. Читайте, які помилки зустрічаються найчастіше та яку інформацію краще розташовувати в першому екрані.
Читати далі...
Підготували добірку з 11 SEO-плагінів у Сhrome, які ми використовуємо у повсякденній роботі, зі скріншотами й описом плюсів і мінусів кожного. Такі плагіни будуть корисні як для SEO-спецаліста, так і для власника сайту.
Читати далі...
Оформляючи сторінку контактів, багато хто вважає, що достатньо вказати адресу, телефон і схему проїзду. І забувають, що перед тим як прийняти рішення щодо покупки, клієнт заходить саме на неї. Ми розкажемо, навіщо та як правильно заповнювати сторінку контактів.
Читати далі...
Близько 30% потенційних клієнтів користуються пошуком на сайті, і це чудова можливість проаналізувати їх поведінку та надати саме те, що вони бажають. Як це зробити? Налаштувати звіт «Пошук на сайті» в Google Analytics. Розповідаємо, як налаштувати такий звіт і аналізувати його дані.
Читати далі...
Якщо ви вирішили прискорити швидкість завантаження сторінок вашого сайту, можно почати з малого. Читайте про 5 простих способів оптимізувати сторінки, які значно прискорять їх завантаження.
Читати далі...
Щоб не потрапити під фільтр, треба отримувати природні та якісні посилання. Робити це можна за допомогою крауд-маркетингу. Ми використовуємо цей метод достатньо давно, тому в статті ділимося своїми рекомендаціями, на що важливо звернути уваги, проставляючи посилання.
Читати далі...
Проводячи аудити, ми часто стикаємося з помилками стратегічного характеру. Усунути їх доволі важко, але можливо. Що це за помилки та як їх уникнути, читайте у статті.
Читати далі...
Сьогодні Google веде тотальну боротьбу з покупними посиланнями, та один з методів боротьби – ручні санкції. Серед веб-майстрів багато суперечок – варто їх знімати чи ні. У статті відповідаємо на це питання.
Читати далі...
Якщо сайт втратив трафік чи позиції, важливо зрозуміти причину. Сьогодні ми розкажемо, як провести первинну діагностику сайту. Стаття буде корисна початківцям в SEO та власникам сайтів, які самостійно просувають свої проекти.
Читати далі...
Навіщо проводити аудит контенту сайту, як це зробити організовано, з чого починати та які складники важливо перевірити в першу чергу. Читайте детальну інструкцію з аудиту контенту вашого сайту.
Читати далі...
Важливо працювати з негативними відгуками. Це доводить інструкція для асесорів Google – дізнайтеся, як асесори аналізують негативні та позитивні відгуки відносно компаній та формують думку про репутацію сайтів.
Читати далі...
Якщо ваш сайт потрапив під фільтр Google Penguin, потрібно знімати всі неякісні посилання. Як це робити та які поради допоможуть вам у роботі – читайте в нашій повній покроковій інструкції з виходу з-під Пінгвіну.
Читати далі...
Багато речей, які здаються на суб’єктивний погляд абсолютно зрозумілими, для багатьох користувачів є неочевидними. Зрозуміти це можна, провівши експеримент. Це не складно – потрібен тільки Google Analytics і трохи часу. Читайте, як налаштувати A/B-тестування та що важливо мати на увазі, готуючись до нього.
Читати далі...