Блог

Опубліковано: 25.09.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Що робити, якщо якийсь великий інтернет-магазин зайняв місце у видачі? Треба знайти його слабкі місця та обіграти. Читайте, які менш авторитетні сайти та за рахунок чого випереджали Amazon, досвідом діляться закордонні аналітики. Читати далі...
Опубліковано: 17.09.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Ми неодноразово стикалися із ситуаціями, коли сайти були песимізовані пошукової системою за надлишок реклами. Розказуємо, чи припустима реклама на сайті, де та в якій кількості її краще розташовувати, що робити, якщо сайт потрапив під санкції. Читати далі...
Опубліковано: 10.09.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Часто стикаємося з помилками «першого екрану» – тієї області, яку відвідувач вашого сайту бачить у першу чергу. Читайте, які помилки зустрічаються найчастіше та яку інформацію краще розташовувати в першому екрані. Читати далі...
Опубліковано: 03.09.2015 |
Автор: Андрій Рибкін |
Рубріка: Різне
Підготували добірку з 11 SEO-плагінів у Сhrome, які ми використовуємо у повсякденній роботі, зі скріншотами й описом плюсів і мінусів кожного. Такі плагіни будуть корисні як для SEO-спецаліста, так і для власника сайту. Читати далі...
Опубліковано: 27.08.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Оформляючи сторінку контактів, багато хто вважає, що достатньо вказати адресу, телефон і схему проїзду. І забувають, що перед тим як прийняти рішення щодо покупки, клієнт заходить саме на неї. Ми розкажемо, навіщо та як правильно заповнювати сторінку контактів. Читати далі...
Опубліковано: 20.08.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Аналітика
Близько 30% потенційних клієнтів користуються пошуком на сайті, і це чудова можливість проаналізувати їх поведінку та надати саме те, що вони бажають. Як це зробити? Налаштувати звіт «Пошук на сайті» в Google Analytics. Розповідаємо, як налаштувати такий звіт і аналізувати його дані. Читати далі...
Опубліковано: 13.08.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Якщо ви вирішили прискорити швидкість завантаження сторінок вашого сайту, можно почати з малого. Читайте про 5 простих способів оптимізувати сторінки, які значно прискорять їх завантаження. Читати далі...
Опубліковано: 06.08.2015 |
Автор: Дар'я Винокурова |
Щоб не потрапити під фільтр, треба отримувати природні та якісні посилання. Робити це можна за допомогою крауд-маркетингу. Ми використовуємо цей метод достатньо давно, тому в статті ділимося своїми рекомендаціями, на що важливо звернути уваги, проставляючи посилання. Читати далі...
Опубліковано: 30.07.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Рубріка: Аналітика
Проводячи аудити, ми часто стикаємося з помилками стратегічного характеру. Усунути їх доволі важко, але можливо. Що це за помилки та як їх уникнути, читайте у статті. Читати далі...
Опубліковано: 23.07.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Сьогодні Google веде тотальну боротьбу з покупними посиланнями, та один з методів боротьби – ручні санкції. Серед веб-майстрів багато суперечок – варто їх знімати чи ні. У статті відповідаємо на це питання. Читати далі...
Опубліковано: 16.07.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Рубріка: Аналітика
Якщо сайт втратив трафік чи позиції, важливо зрозуміти причину. Сьогодні ми розкажемо, як провести первинну діагностику сайту. Стаття буде корисна початківцям в SEO та власникам сайтів, які самостійно просувають свої проекти. Читати далі...
Опубліковано: 09.07.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Навіщо проводити аудит контенту сайту, як це зробити організовано, з чого починати та які складники важливо перевірити в першу чергу. Читайте детальну інструкцію з аудиту контенту вашого сайту. Читати далі...
Опубліковано: 02.07.2015 |
Автор: Андрій Рибкін |
Рубріка: Різне
Важливо працювати з негативними відгуками. Це доводить інструкція для асесорів Google – дізнайтеся, як асесори аналізують негативні та позитивні відгуки відносно компаній та формують думку про репутацію сайтів. Читати далі...
Опубліковано: 25.06.2015 |
Автор: Андрій Рибкін |
Якщо ваш сайт потрапив під фільтр Google Penguin, потрібно знімати всі неякісні посилання. Як це робити та які поради допоможуть вам у роботі – читайте в нашій повній покроковій інструкції з виходу з-під Пінгвіну. Читати далі...
Опубліковано: 19.06.2015 |
Автор: Володимир Столбов|
Рубріка: Юзабіліті
Багато речей, які здаються на суб’єктивний погляд абсолютно зрозумілими, для багатьох користувачів є неочевидними. Зрозуміти це можна, провівши експеримент. Це не складно – потрібен тільки Google Analytics і трохи часу. Читайте, як налаштувати A/B-тестування та що важливо мати на увазі, готуючись до нього. Читати далі...