Блог

Опубліковано: 04.06.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Сьогодні розповімо про причини, які призводять до просадки трафіка з Google: технічних проблемах, помилках внутрішньої та зовнішньої оптимізації. В першу чергу вам необхідно переконатися, що проблема виникла саме в Google, другий крок – перевірити наявність санкцій, щодо третього кроку читайте детальніше в статті. Читати далі...
Опубліковано: 28.05.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Аналізувати сайти конкурентів у ТОПі треба, але з чого почати – багато хто не знає. У цій статті закордонний аналітик Ліндсі Паттерсон поділилася своїм способом початкового аналіза конкурентів. Читати далі...
Опубліковано: 21.05.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Рубріка: Аналітика
Пропонуємо вам ознайомитися з результатами дослідження – які фактори впливають на ранжування комерційних запитів у Яндекс і Google. Які сайти брали участь у дослідженні, які висновки ми зробили та презентацію доповіді, дивіться у статті. Читати далі...
Опубліковано: 14.05.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Аналізуючи конкурентів, можна поліпшити внутрішню оптимізацію свого сайту. Як проводити аналіз, на що звертати увагу, як потім використовувати отримані дані, читайте в статті. Читати далі...
Опубліковано: 07.05.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Кейси
Що може “зіпсувати карму” нового сайту, як підвищити довіру людей і пошуковиків до молодого ресурсу, з чого краще починати просування. Читайте поради для молодих ресурсів і невеличкий кейс від нашої компанії. Читати далі...
Опубліковано: 30.04.2015 |
Автор: Ганна Сєбова |
З 21 квітня Google, ранжуючи сайти, почав враховувати дружність сайтів до мобільних пристроїв. Дізнайтеся, як швидко адаптувати свій сайт – ми описали декілька способів адаптації та навели приклади результатів. Читати далі...
Опубліковано: 23.04.2015 |
Автор: Олег Галеня |
Як складати ТЗ програмісту – доволі часте питання. Ділимося з вами власним досвідом: суть і задачі технічного завдання, загальна структура, що і як краще вказувати в ТЗ. Читати далі...
Опубліковано: 16.04.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Юзабіліті
Сайт є, а продажів, дзвінків, заявок тощо немає чи катастрофічно мало, тобто сайт має нульову чи низьку конверсію. Причин може бути багато, потрібно аналізувати безліч метрик і збирати величезну кількість аналітичних даних. Проте в цій статті хочу на прикладах показати найбільш поширені помилки, які негативно впливають на конверсію. Читати далі...
Опубліковано: 09.04.2015 |
Автор: Олена Камська |
Оптимізуючи сайти, ми працюємо не лише над посадковими сторінками, а намагаємося поліпшувати всі доступні нашому впливу показники. Один з них – швидкість завантаження сторінок. Наш консультант Дмитро, що допомагав нам прискорювати наші сайти, розповів докладно, що, як і навіщо потрібно оптимізувати. Читати далі...
Опубліковано: 02.04.2015 |
Автор: Олександр Явтушенко |
Працюючи над оптимізацією товарної картки, важливо розуміти, що пошукові алгоритми може й далекі від ідеалу, але сильно просунулися в аналізі документів. Вони чудово вміють відрізняти товарну картку від інших типів сторінок. І критерії оцінювання для цього типу сторінок теж свої. Дізнайтеся, як і що краще розташовувати на картці товару. Читати далі...
Опубліковано: 26.03.2015 |
Автор: Євген Аралов |
Рубріка: Аналітика
Щоб покращити видимість свого сайту, власникам комерційних ресурсів потрібно працювати з широким списком ключових запросів. Як це зробити? Ми розглянемо 2 підходи до збору широкого семантичного ядра. Читати далі...
Опубліковано: 19.03.2015 |
Автор: Аліна Дріга |
Бажано писати тексти на сайт самостійно, але часто не вистачає часу, бажання чи можливостей. У таких випадках звертаються по допомогу до різних бірж копірайтингу. Ми розповімо, як скласти ТЗ копірайтеру, щоб отримати гідний результат. Читати далі...
Опубліковано: 12.03.2015 |
Автор: Олена Камська |
Рубріка: Аналітика
Щоб дізнатися, як краще розбити запити по посадковим сторінкам, скільки тексту розміщувати, як його структурувати, яка максимальна щільність ключовика допустима і т.д., проаналізуйте топових конкурентів. Як це зробити – читайте у статті. Читати далі...
Опубліковано: 05.03.2015 |
Автор: admin |
Рубріка: Аналітика
Не завжди методи підвищення конверсії, які застосовують інші сайти, підходять і вашому. Щоб дізнатися, що актуально для вашої цільової аудиторії, треба постійно експериментувати. І доказ цьому – результати тестувань різних іноземних сайтів, наведені в нашій статті. Читати далі...