Рекомендації з крауд-маркетингу: як отримувати безпечні посилання

Опубліковано: 06.08.2015 |
Автор: Дар'я Винокурова |

У час суперечливого ставлення до посилань пропонуємо поговорити про один з методів просування сайту та отримання природних посилань – крауд-маркетинг.

 

Його дійсно можна вважати «сарафанним радіо», особливо популярним останнім часом. Чому? Багато користувачів, перш ніж купити якусь послугу/товар, поїхати куди-небудь у відпустку, шукають відгуки, рекомендації на форумах, в соціальних мережах і сервісах відповідей. Це чудова можливість підштовхнути їх до покупки вашої послуги або товару й поліпшити природну кількість посилань сайту.

 

  • Отже, крауд-маркетинг – це, власне, створення стимулу за допомогою соціальних медіа. Він підштовхує користувача придбати вашу послугу або товар і дозволяє сфокусуватися на певному потенційному клієнті. Тобто за допомогою нього можна взаємодіяти з користувачем, допомагаючи йому й одночасно направляючи в потрібне вам русло.

 

Плюси крауд-маркетингу:

  • Покращуємо впізнаваність бренду (знову шукаючи послугу/товар, користувач уже буде знайомий з назвою вашої компанії, а це збільшує шанси, що він придбає послугу/товар саме у вас).
  • Створюємо природні посилання (у зв'язку з боротьбою Google та Яндекса з неприродними посиланнями, це чудова альтернатива купівлі посилань на біржах).
  • Залучаємо користувачів з певної тематики (тієї, що цікава вашій компанії, наприклад, вибір одягу, будівельних інструментів, відпочинку – те, що користувач потребує в даний момент або в найближчому майбутньому).

 

Досить 10 правильно поставлених посилань, щоб за місяць отримати 500 переходів:

1-craud_marketing

2-craud_marketingМінуси:

  • Трудомістке просування (потрібно витратити велику кількість часу на пошук майданчика, створення та розкручування акаунта).
  • Модерування форуму (велика ймовірність, що ваше посилання видалять, а аккаунт заблокують, якщо ви НЕ візьмете до уваги рекомендації, викладені нижче).

На що важливо звернути увагу, розміщуючи посилання:

Тематичність

Існують різні приводи, які можна використовувати, щоб розмістити посилання. Основні:

 

– Ви звертаєтесь за порадою/рекомендацією:

3-craud_marketing– Відповідаєте на питання:

4-craud_marketing– Питаєте про конкретний товар:

5-craud_marketing– Самостійно ділитеся враженнями:

6-craud_marketingНаприклад, якщо ви продаєте дитячі іграшки, обговорення можна вести в різних темах: що подарувати дитині на день народження, чи підходить дана іграшка для певного віку; можна обговорити якусь конкретну іграшку на предмет її міцності, довговічності тощо.

 

Ще приклад – парфуми. Можливі варіанти: як можна покращити настрій (купити улюблені парфуми); обговорення магазинів, де можна купити тільки оригінали; власне, обговорення улюблених парфумів; прохання допомогти вибрати їх тощо.

 

Сезонність

Не варто розміщувати посилання на літній одяг взимку. Це як мінімум буде виглядати дивно, і відвідувачі форуму навряд чи якось звернуть на нього увагу в зв'язку з неактуальністю.

 

На цих сайтах ми розміщували посилання на зимові товари, як ви бачите, попит на них навесні падає:

7-craud_marketingРегіональність

Якщо ви займаєтеся просуванням салону краси, доставки їжі, квітів, таксі – буде доречно ставити посилання на вашому міському форумі, а також на форумах довколишніх міст.

 

Ось приклад посилання, розміщеного саме на міському форумі:

8-craud_marketing 
Відвідуваність

На більшості форумів можна побачити лічильники відвідуваності – за ними й за загальною активністю в темах можна зрозуміти, чи варто витрачати на нього час. Тут все просто: чим більше активних користувачів – тим краще.

 

Наприклад, гарними показниками форуму можна вважати наступні:

9-craud_marketing

10-craud_marketingАле на таких форумах є премодерація повідомлень і підозрілість до «новачків», тому, щоб розмістити посилання, потрібно написати як мінімум 10 повідомлень у профільних темах, тобто «Флуд», «Гумор» в розрахунок не беремо.

 

Припустимо, у вас починаюча будівельна бригада, яка виконує різні роботи з ремонту та будівництва приватних об'єктів. Тоді вас влаштує міський будівельний форум з такою статистикою:

11-craud_marketingДля інтернет-магазину фітнес-продукції (вітаміни, гейнери тощо) доречна така статистика:

12-craud_marketingЗагалом для вузьконаправленої тематики кількість користувачів більше 1-2 тисяч може дати ефект.

 

Анкор

Природним текстом посилання переважно є анкор, що не містить запиту, що просувається, і слова: «тут», «там», «ось».

Висновки:

Просування за допомогою крауд-маркетингу має сенс, якщо ви:

  • Будете займатися ним хоча б 3-4 місяці, щоб отримати новий наплив відвідувачів.
  • Будете писати як до себе, тобто такі повідомлення, які б вам хотілося побачити у відповідь на свої запитання. Поставте себе на місце людини, з якою спілкуєтеся.
  • Знайдете якісні тематичні ресурси, адже досить безглуздо виглядає повідомлення про чудові дерев'яні стільці в темі про крісла. У таких випадках люди не тільки не перейдуть за посиланням, але й може погіршитися враження про компанію.
  • Забудете про принцип «чим більше, тим краще». Краще зробити 10 якісних тем, ніж 20 посередніх. 

 

Оригінал статті – http://siteclinic.ru/blog/external-optimization/kraud-marketing/