Що Google думає про ваш сайт: які показники та як впливають на репутацію

Опубліковано: 02.07.2015 |
Автор: Андрій Рибкін |
Рубріка: Різне

Репутація сайту ґрунтується на досвіді реальних користувачів і думці експертів в темах, яким присвячений сайт. Асесорам Google під час оцінювання якості мало тієї інформації, яка розміщена на сайті, тому також оцінюються дані на незалежних зовнішніх ресурсах. Коли компанія на своєму сайті розповідає про себе одне, а авторитетні зовнішні джерела не згодні з цим, Google віддасть перевагу другим.

 

При цьому навіть якщо асесор раніше вже зустрічав інформацію про сайт і знає його, він все одно знову досліджує його репутацію.

Які дані впливають на репутацію

 

  • Асесор спирається на інформацію, яка написана людьми, а не на автоматично згенерований контент. Наприклад, новини, статті з Вікіпедії, блоги, статті з журналів, обговорення на форумах, рейтинги незалежних організацій.
  • Окремої уваги заслуговують відгуки користувачів – в першу чергу їх зміст, а не кількість. Асесори скептично ставляться як до позитивних, так і до негативних відгуків. Причина зрозуміла – написати позитивні відгуки може хто завгодно, у тому числі власник сайту або спеціально найняті люди. З іншого боку у великих магазинів і компаній – тисячі відгуків, і очевидно, що деякі з них – негативні. Одна зустріч з нечемним менеджером або затримка в отриманні однієї одиниці товару не буде розглядатися як негативна репутація. Тому в цьому питанні асесору доводиться орієнтуватися на особисті судження.

 

Якщо асесор зустрічає інформацію, яка не пов'язана з репутацією сайту, він ігнорує її. Наприклад, сторінки з даними про трафік не свідчать про позитивну або негативну репутацію.

Як Google досліджує інформацію

Розглянемо порядок дослідження репутації сайту асесором (приклад – http://wikimart.ru):

 

1. Спочатку асесор визначає «домашню сторінку» веб-сайту. Для сайту Вікімарт http://wikimart.ru є стартовою. 

  

2. Виконає один або декілька з наступних запитів у пошуковій системі Google:

  • wikimart – site: wikimart.ru – пошук тексту, що включає слово "wikimart" (виключає сторінки на wikimart.ru)
  • Вікімарт – site: wikimart.ru – пошук тексту, що включає слово "Вікімарт" (виключає сторінки на wikimart.ru)

1

2

  • "Wikimart.ru" – site: wikimart.ru – пошук інформації, яка містить в тілі документа згадку або посилання на сайт wikimart.ru. У процесі пошуку виключаються сторінки, розташовані на сайті wikimart.ru:

3

  • wikimart відгуки – site: wikimart.ru – пошук відгуків про wikimart, який виключає сторінки на wikimart.ru
  • "Wikimart.ru" відгуки – site: wikimart.ru – пошук відгуків "wikimart.ru", який виключає сторінки на wikimart.ru

4

5

3. Асесор уважно прочитає статті, огляди, повідомлення форумів, дискусії тощо, написані людьми про сайт. Може пошукати на певних сайтах, щоб знайти відгуки (irecommend.ru, otzovik.com, otzyvov.net тощо). Наприклад, wikimart site: irecommend.ru, "wikimart.ru" site: otzovik.com, "wikimart" site: otzyvov.net:
6

7

8

  • Примітка: Якщо рейтинги на цих та подібних сайтах високі, не обов'язково (на думку Google) даний сайт має хорошу репутацію, можливо, на цьому сайті всього кілька відгуків про цю компанію, та всі вони позитивні. Аналогічна ситуація і з негативними відгуками.

 

4. Перевірить, чи є стаття на Вікіпедії. Він буде використовувати такі запити: [wikimart site: uk.wikipedia.org] або [“wikimart.ru” site: uk.wikipedia.org]. Статті з Вікіпедії допомагають дізнатися інформацію про компанію та можуть включати інформацію, що стосується репутації. Асесор розуміє, що деякі матеріали можуть бути застарілими.
9

10   
Для малих підприємств і організацій відсутність великої кількості інформації та відгуків в інтернеті – не привід для асесора присудити сайту низьку оцінку.

 

5. За результатами аналізу зробить висновок про репутацію сайту:

 

Приклад позитивної репутації – сайт annualcreditreport.com 
Запит: annualcreditreport.com -site: annualcreditreport.com

 

Результат аналізу: 

 

У сайта позитивна репутація. Підстави:

  • користувачі в США можуть отримати безкоштовні кредитні звіти на цьому сайті, надавши свої номери соціального забезпечення;
  • стаття у Вікіпедії повідомляє, що сайт AnnualCreditReport.com – єдиний, хто має офіційний дозвіл від уряду надавати подібні звіти.

 

Приклад негативної репутації – сайт hhv.org/ 

 

Результат аналізу:

 

Вкрай негативна репутація – багато докладних негативних статей на сайтах новин, що описують шахрайство та фінансові махінації цієї організації:

 

Висновок:

На репутацію сайту великий вплив має інформація, отримана з зовнішніх незалежних джерел. Тому важливо відслідковувати, що пишуть про вашу компанію в мережі. Для цього можна використовувати схему, за якою працюють асесори Google, описану в статті. При цьому пам'ятайте:

 

  • Працюйте не лише з негативними, але й з позитивними відгуками. Допомагайте своїм клієнтам – якщо ви даєте посилання на свій сайт, робіть це природно. Пам'ятайте, що ви пишете для реальних людей, а не пошукових роботів.
  • Не впадайте у відчай, якщо ви виявили декілька негативних відгуків, навряд чи вони стануть вирішальними. Але якщо таких відгуків багато, це привід замислитися над якістю вашого сайту або послуг, що надаються.

 

Репутація сайту – лише один з багатьох факторів, які враховує пошукова система Google при визначенні якості сайтів, з іншими можна ознайомитися тут

 

Оригінал статті: http://siteclinic.ru/blog/raznoe/kakie-pokazateli-i-kak-vliyayut-na-reputaciyu/