Як покращити трафік у Google? Працювати над внутрішньою оптимізацією (кейс)

Опубліковано: 26.02.2015 |
Автор: Микита Простяков |
Рубріка: Кейси

До нас потрапив сайт, у якого були проблеми з пошуковим трафіком з Google, – кулінарний блог. Пошукова система категорично відмовлялася «бачити» сайт. Незважаючи на активність відвідувачів і хороший трафік з Яндексу, у нього були низькі показники в Google (погані позиції та трафік). Ми провели аналіз і виявили фактори, які цьому посприяли. Результат – середньодобовий трафік збільшився зі 100-150 до 3000-4000 візитів.

1. Рекламні блоки

У всіх частинах екрану (вгорі, посередині, знизу та збоку) розташовувалися рекламні блоки, які займали більшу частину сторінки. Але найголовніше – вони знаходилися у верхній частині сайту в «першому екрані» й бічній частині сторінки. При цьому рекламні посилання збоку виглядали й розташовувалися так, що не завжди було зрозуміло – це реклама чи посилання на сторінку сайту.

 

Через бічні рекламні блоки сторінка значно розтягувалася – зрештою велика частина сторінки була порожньою. Як мінімум на сторінці було 5-6 рекламних блоків у основній частині сайту та стільки ж блоків у бічній частині (див. зображення). Потрібно сказати, що пошукові системи вкрай негативно ставляться до такої кількості реклами:

traffic_v_google1

traffic_v_google2

traffic_v_google3 Виходячи з цього, ми рекомендували їх прибрати. Зрозуміло, що не кожен може відмовитися від використання рекламних блоків. Тим не менш, це вагома причина, яка може призвести до песимізації сайту.

 

У цій ситуації вам необхідно обрати, що для вас важливіше – монетизація сайту чи позбавлення від песимізації. Ми рекомендували прибрати:

  • рекламний блок з «першого екрану», тому що не її хоче побачити людина, заходячи на сайт;
  • бічні рекламні блоки, тому що вони схожі на пункти меню. Зрештою велика частина змісту сторінки виглядала як спам.

 

Так потрібно робити не завжди. Якщо ви хочете залишити рекламу, читайте в нашій статті, як зробити це правильно.

2. Внутрішня перелінковка сайту

Відомо, що Google негативно ставиться до зовнішніх посилань, які в анкорі містять ключові слова. Але так само він ставиться й до внутрішніх посилань.

Спочатку внутрішня перелінковка на сайті була переспамлена ключовими словами. Надмірне перерахування ключових слів в анкорах – очевидна ознака переспаму, за який сайт песимізується. Як приклад візьмемо розділ «Страви з вишні».

 

На сторінці було як мінімум 5-7 внутрішніх посилань, в анкорі яких зустрічалося слово «вишня».

 

Як було:

traffic_v_google4Як стало:

traffic_v_google5 Як ви бачите, в даному випадку ми рекомендували прибрати зайві згадки ключових слів у анкорах внутрішніх посилань.

3. Привабливі заголовки

Ще одним важливим фактором є правильні та зрозумілі заголовки. Вони вкрай важливі не тільки для користувача, але й для ранжування в пошуковій системі.

 

Як було:

traffic_v_google6Початковий варіант заголовка хоча й був зрозумілий, але був стандартним (міг використовуватися практично на будь-якому сайті з будь-якою тематикою) і не ніс додаткової цінності (наприклад, мотиваційного заклику для подальшого перегляду сайту).

 

Як стало:

traffic_v_google7 
Вийшов не тільки унікальний, але й привабливий заголовок, який може вплинути на поведінкові фактори ранжування.

4. Меню у верхній частині сайту

Заходячи на сайт, у більшості випадків користувачі дивляться на верхню частину сторінки. Саме тому бажано, щоб у «першому екрані» розміщувалося привабливе та зрозуміле меню або мотивуючий до переходу напис. Рекламний блок, який розміщувався у верхній частині цього сайту, був не тільки нецікавий, але й відводив користувачів з сайту (про це ми писали вище).

 

Замість реклами ми рекомендували розмістити меню. У підсумку 90% користувачів переходять далі по сайту саме через нього:

traffic_v_google8

5. Меню в бічній частині

У бічній частині були додані тематичні корисні посилання, які не тільки привертають увагу користувачів, але ще й мотивують людину до переходу (заміна рекламних блоків). Такі меню можуть чудово впливати на поведінковий фактор – збільшувати глибину й загальний час перегляду сайту.

traffic_v_google9traffic_v_google10Зверніть увагу, що бокові пункти мотивують до переходу. Одне посилання пропонує взяти участь в акції, а інше – дізнатися цікаву й корисну інформацію.

Висновок:

Складність була в тому, що сайт добре ранжувався в Яндексі й тому необхідно було внести невеликі, але суттєві зміни.

 

У цьому випадку ми рекомендували:

  • прибрати частину рекламних блоків, а ті, що залишилися, перемістити в ту частину сторінки, де вони будуть заважати найменше;
  • попрацювати над внутрішньою перелінковкою сайту;
  • додати нові меню, які будуть впливати на поведінковий фактор.

 

В результаті проведених змін у сайту значно підвищився трафік з пошукової системи Google:

traffic_v_google11 Важливо! Всі ці зміни відносно прості, тому кожен може за необхідності самостійно внести їх до себе на сайт.

 

Джерело: http://siteclinic.ru/blog/case/kak-povysit-trafik-v-google/

 

Автор: Микита Простяков