Як покращити конверсію сайту? Результати 9 цікавих еспериментів

Опубліковано: 05.03.2015 |
Автор: admin |
Рубріка: Аналітика

У разі оптимізації конверсії приклади знайти особливо важко. Нижче наведені дев'ять захоплюючих тематичних досліджень, які надихнуть вас на нові експерименти в підвищенні конверсії сайту.

1. Спливаючий СТА-елемент підвищив CTR на 192% і згенерував на 27% більше підписок

Найбільш популярні блоги розміщують СТА-елемент (заклик до дії) внизу сторінки з постом. Зазвичай це вікно на всю ширину досить велике, щоб відвідувачі помітили пропозицію, і, можливо, скористалися ним.

 

Але чи справді відвідувачі помічають СТА-елементи чи просто вчаться не звертати на них увагу? Ми вирішили провести тест, щоб зрозуміти, чи вдасться підвищити клікоздатність нашого CTA-елемента й рівень конверсії, не перетворюючись при цьому в настирливих рекламників.

 

Щоб досягти цих цілей, спробували використовувати спливаюче вікно з CTA-елементом, яке з'являється відразу як закінчується права бічна панель (зазвичай половина-три четвертих довжини поста). Приклад такого вікна:

pidvischennya_konversii_1Ми додали спливаюче вікно з СТА-елементом на 10 постів HubSpot з найбільшим трафіком. Через місяць порівняли наступні показники статистики спливаючого та статичного СТА-елемента в кінці поста:

  • Показник клікоздатності (CTR) – який відсоток відвідувачів клікнув на кожний з СТА-елементів.
  • Показник конверсії (CVR) – який відсоток відвідувачів, що клікнули, був конвертований через форму на цільовій сторінці.
  • Підписки – як багато лідів в підсумку сконвертував кожен СТА-елемент.

 

Спливаючий СТА-елемент отримав на 192% більше кліків і згенерував на 27% більше передплатників. Місія виконана.

2. Розміщення форми в нижній частині сторінки збільшило конверсію на 304%

Говорити про загальновідомі методи підвищення конверсії (наприклад, розміщувати щось вгорі сторінки) – це одне, але бачити їх викриття в реальному житті – зовсім інше.

 

ContentVerve.com розвіяли цей міф. Вони розмістили СТА-елемент у самому кінці дуже довгої цільової сторінки.

pidvischennya_konversii_2Результат? На 304% більше конверсії від СТА-елемента, розміщеного внизу сторінки.

 

Це добре нагадування про те, що ви повинні завжди тестувати подібні методи самостійно, незалежно від того, як часто їх рекомендують.

3. Відповідність контенту цільової сторінки джерелу посилання збільшило кількість лідів на 39,1%

З іншого боку, іноді тестування різних варіантів може посприяти укоріненню загальноприйнятої практики – це і сталося в процесі тестування на сайті Optimizely.

Перед початком експерименту Optimizely використовував кілька платних оголошень з різною інформацією, посилаючись на одну цільову сторінку. На сторінці не були використані ті ж терміни, що й в оголошеннях, замість цього було написано просто «Спробуйте безкоштовно»:

pidvischennya_konversii_3 Вони вирішили перевірити, чи зможе відповідність повідомлення на посадковій сторінці рекламному оголошенню збільшити кількість лідів:

pidvischennya_konversii_4 І це спрацювало – кількість лідів збільшилася на 39,1%.

 

Тому якщо ви намагаєтеся оптимізувати свої витрати на кожен лід, отриманий від рекламної кампанії (або збільшити ефективність будь-якого іншого джерела посилання), використовуйте на цільовій сторінці контент, який відповідає рекламному оголошенню.

4. Незначні зміни форми збільшили кількість цільових лідів на 140%

Зазвичай, щоб отримати більш якісні ліди, у формі збільшують кількість полів, оскільки в цьому випадку тільки дійсно зацікавлений клієнт витратить час на заповнення всіх полів.

 

Iron Mountain знайшли спосіб зробити це, не вдаючись до розширення форми. Замість цього вони:

  • змінили заголовок «Contact Us» (Зв'яжіться з нами) на «Request a Quote» (Запит ціни);
  • використали Javascript, щоб перевіряти введену інформацію, перш ніж користувач підтвердить її.

pidvischennya_konversii_5 І ці два нововведення спрацювали – Iron Mountain отримали на 140% більше якісних лідів.

 

Якщо бути відвертим, ця зміна має сенс. Люди, готові витратити час на заповнення форми, щоб отримати ціни, ймовірно, зацікавлені у вашому товарі/послузі.

5. Видалення кнопок соціальних закладок зі сторінки товару збільшило кліки на 11,9%

Більшість онлайн-магазинів думають, що чим більше соціальних закладок, тим краще показник конверсії, чи не так?

 

Taloon.com виявив зовсім протилежне. Вони хотіли, щоб більше людей клікали по кнопці «Add to the Cart» (Додати до кошика) на сторінці картки товару, й замислилися, чи допоможе видалення кнопок соціальних мереж збільшити конверсію.

pidvischennya_konversii_6 
Спойлер: це допомогло. Видалення кнопок соціальних мереж збільшило клікоздатність по головному СТА-елементу (додати в кошик) на 11,9%.

 

Пам'ятайте: позитивний ефект від плагіна соціальних мереж буде, тільки якщо користувачі дійсно розшарюють ваш контент, в іншому випадку форма може нашкодити.

6. Видалення бічної панелі блогу й форми відправки повідомлення згенерувало на 71% більше лідів

Більшість блогів виглядають дуже схожими: навігація нагорі, блок самого посту зліва й блок з додатковою інформацією справа. Що, якщо цей типовий формат знижує можливість конвертації користувачів?

 

Компанія IMPACT видалила бічну панель і використала стандартний СТА-елемент в одному пості й форму відправки повідомлення в іншому – обидва з однаковою пропозицією.

pidvischennya_konversii_7З новим дизайном форма відправки згенерувала на 71% більше лідів.

 

Можливо, це те, що вам варто спробувати на своєму блозі. Для повноти інформації: ми спробували, але не отримали подібних результатів.

7. Дотепний текст сконвертував на 18% більше відвідувачів сайту

Найбільш поширена порада при написанні тексту на цільову сторінку: кращий спосіб досягти результату – це простий, прямий текст. Але для Copyhacker і JDC Repair він не спрацював.

 

JDC Repair – це магазин ремонту iPhone, який обслуговує в присутності замовника. Його основні клієнти – це підлітки (та їхні батьки), що піклуються про свій імідж. Ця аудиторія цілком може оцінити ненав'язливий гумор на цільовій сторінці й записатися на прийом.

 

Тому вони вирішили порівняти прямий, сухий текст з більш дотепним варіантом:

pidvischennya_konversii_8Гумор переміг: на 18% людей більше вирішили звернутися до компанії.

 

І знов урок типу «завжди слід тестувати на собі». Можливо, ваша аудиторія також полюбляє тексти з гумором.

8. Усміхнена людина збільшила конверсію на 102,5%

Кілька років тому 37Signals намагалися кардинально змінити вигляд сторінки для Highrise (яка пізніше відокремилася в самостійну компанію). Спочатку вони протестували довшу сторінку з описовим контентом. Результат – збільшення конверсії на 37,5%.

pidvischennya_konversii_9Наступний експеримент «зрізав» цю ідею. Вони зробили сторінку коротшу за оригінал і додали на фон чарівний знімок їх усміхненої клієнтки.

pidvischennya_konversii_10Цього разу конверсія сторінки була на 102,5% більше. Подальші експерименти з використанням фотографій усміхнених клієнтів показали такий самий результат.

 

9. Видалення опису характеристик підвищило кількість встановлень плагіну розширення для Chrome на 28%

Це історія від Sidekick team на HubSpot. Вони постійно експериментували над тим, як використовувати домашню сторінку для отримання нових активних користувачів.

 

Раніше їхня домашня сторінка містила весь перелік характеристик розширення Sidekick:

 

1.    Дивіться, хто переглядає та відкриває ваші листи.
2.    Робіть заплановану розсилку.
3.    Відкривайте корисну інформацію про ваші контакти.

 

Але їм було цікаво знати, чи дійсно ці деталі важливі для такого продукту, як плагін розширення для Chrome. Чи потрібен довгий перелік характеристик для конвертації відвідувачів в активних користувачів?

 

Вони вирішили замінити перелік характеристик декількома відгуками. Ось як виглядали ці зміни:

pidvischennya_konversii_11Експеримент тривав, поки його результати не стали статистично значущими. Вони виявили щось дивовижне: відгуки перемогли перелік характеристик з відривом у 28%.

 

Як, на їхню думку, це спрацювало? Перелік недостатньо зацікавлює користувачів. Я також ризикну припустити, що люди хотіли отримати соціальне підтвердження перед завантаженням нового інструменту для свого браузера.

 

Це спрацювало і також може спрацювати для вашого сайту.

 

Ніколи не бійтеся експериментувати!

 

Джерело: http://blog.seolib.ru/research/kak-uvelichit-konversiyu-sayta-9-eksperimentov/

Оригінал статті: http://blog.hubspot.com/marketing/conversion-rate-optimization-tests