Відгук менеджера по рекламі інтернет-магазину ELSNAB


"Я отримав повні та обґрунтовані відповіді на поставлені запитання"

"Через падіння відвідуваності інтернет-магазину elsnab.com.ua ми звернулися за допомогою в Siteclinic. Близько року тому я познайомився з Оленою Камською (псевдо в мережі – Оптимизаторша) на конференції з інтернет-маркетингу в Харкові. Власне, до цього переглядав деякі статті з її блогу, за допомогою якого і вийшов на представлену команду. Сумнівів з приводу професіоналізму фахівців Siteclinic спочатку не мав, так як статті в блозі справили позитивне враження. І на даний момент не маю, так як є, на що спертися. За результатами роботи переслали звіт, в якому ясно і послідовно викладалися замітки і рекомендації щодо виправленню помилок, допущених при наповненні та оптимізації онлайн-магазину.

 

Деякі рекомендації, висвітлені в аудиті:

– усунення дублів;

– визначення посадкових сторінок під конкретні запити;

– вірне заповнення тегів сторінки (вказані посилання на першоджерела);

– правильне використання заголовків в тексті;

– наповнення сніпетів;

– помилки в меню, налаштування «хлібних крихт» і ще безліч нюансів.

 

Слід зазначити, що спочатку передбачається наявність статистики для досліджуваного сайту (встановлена ​​Метрика або Аналітікс). Більша частина з представлених знань (рекомендацій) знаходиться у вільному доступі в мережі, але наданий звіт інтегрує інформацію і звертає її на конкретне застосування до конкретних елементів сайту. В сучасному світі інформація є чільним фактором, тому за об’єктивні дані потрібно платити. Якщо Вам не зрозуміло, чому за 30 сторінок тексту формату А4 виставляється рахунок на обумовлену суму, то Ви просто не їхній клієнт. Надана послуга не для широкого кола, а лише для тих, хто має в своєму лексиконі слова: юзабіліті, релевантність, трафік і тому подібні терміни."

 

Менеджер з реклами компанії Еlsnab.com.ua,
Максим Федоров