Стратегія просування сайту Babypark

sayt_fevral_02_feb-01babypark.ua

Інструкції щодо необхідних змін перед просуванням сайту.

Стратегію просування було розбито на 4 етапи.

1 етап

Були проведені такі роботи:

  • 1. Зібрана повна семантика запитів для правильного просування;
  • 2. Зіставлено ТЗ з необхідних змін на сайті;
  • 3. Визначені причини різкого зниження трафіку з Яндексу;
  • 4. Відстежено позиції з зібраного семантичного ядра.

2 етап

Були проведені такі роботи:

    • 1. Оптимізація сторінок, що вже є на сайті.

Оптимізовані сторінки, які мали найбільший потенціал (сторінки, запити на яких вже знаходилися в зоні видимості пошукової системи).

    • 2. Запровадження змін, визначених на першому етапі робіт.

На підставі даних зібраного семантичного ядра було створено нові посадкові сторінки, а також сторінки-теги. Пріоритет було віддано максимально перспективним сторінкам. Для нових сторінок підготовлені оптимізовані тексти та метадані.

3 етап

Були проведені такі роботи:

    • 1. Оптимізація посадкових сторінок.

Для посадкових сторінок зіставлені оптимізовані Title, Description, Keywords, текстовий контент.

    • 2. Підготовка відгуків для сторінок товарів.

Підготовлені корисні унікальні відгуки. Відгуки підвисили унікальний контент сторінок товарів та покращили ранжування за запитами виду «товар + відгук».

4 етап

На цьому етапі було продовжено роботу з оптимізації та створення сторінок сайту під запити, що було виявлено на першому етапі роботи.
 

instukcii

Повернутися до портфоліо