Підвищення трафіку та юзабіліті віртуального товарного центру


satomwww.satom.ru

Стратегія підвищення відвідуваності + юзабіліті-аудит

Короткий зміст роботи:

SEO-стратегія

1. Розширення семантики

Проаналізували зміст сайту. Склали ТЗ щодо розширенню семантичного ядра за рахунок трафікогенеруючих запитів.

2. Підвищення внутрішньої релевантності сайту

Розробили схему оптимізації основних типів посадкових сторінок:

  • – головної
  • – сторінок рубрик та категорій товарів
  • – товарних карток
  • – службових та інформаційних сторінок

3. Усунення технічних помилок

Склали ТЗ щодо виправлення помилок, які могли побічно впливати на індексацію і ранжування сайту (настройка автогенерації sitemap, усунення дублів, підготовка robots.txt).

4. Робота над якістю сайту в цілому

Склали список рекомендацій щодо покращення інших факторів ранжирування.

5. Оптимізація регіональних піддоменів

Підготували стратегію просування піддоменів, орієнтованих на окремі міста та регіони.

6. Зовнішня оптимізація

Склали ТЗ щодо коригування поточної посилальної маси і дали рекомендації щодо подальшого нарощування посилань.

 

 

Час, витрачений на SEO-стратегію, – 12 робочих днів.

 

 

Usability-аудит

1. Аналіз поточної статистики

Проаналізували дані Я.Метрики і Google Analytics для отримання інформації про якість трафіку з різних джерел і характеристик цільової аудиторії.

2. Сегментація цільової аудиторії

Склали портрети типових персонажів користувачів. Проаналізували цільові дії, встановили помилки і візуальні бар’єри.

3. Підвищення конверсії

Склали інструкції щодо підвищення відсотка конверсії за рахунок покращення зручності сайту.

 

Час, витрачений на usability-аудит, – 9 робочих днів.

 

Інструкції щодо підвищення трафіку:

 

satom-seo-strategy

Звіт з юзабіліті:

 

satom-usability

Повернутися до портфоліо