Стратегія збільшення трафику сайту івент-компанії


seatscanwww.seatscan.ru

Розробка інструкцій з підвищення відвідуваності за рахунок покращення видимості сайту в пошуку за цільовими запитами

Короткий зміст звіту:

1. Аналіз тематичного сегменту

Проаналізували відвідуваних конкурентів. Виявили список характеристик, необхідних для досягнення мети. Визначили основні вектори розвитку сайту.

2. Розширення семантики

Підготували детальну схему складання максимально широкого семантичного ядра і розбивки запитів за посадковими сторінками.

Склали повний список пошукових запитів для головної сторінки і кількох основних розділів сайту.

3. Підвищення релевантності сайту

Розробили технічне завдання щодо оптимізації основних типів сторінок:

  • – головній
  • – сторінок категорій розділу «Заходи»
  • – сторінок категорій розділу «Концертні майданчики»
  • – сторінок з описом об’єктів
  • – карток подій

4. Робота над якістю сайту в цілому

Склали список рекомендацій щодо покращення інших факторів ранжування.

 

Час, витрачений на аудит, – 9 робочих днів.

 

seatscan strategy

Повернутися до портфоліо