- Елена Камская
- 6 минут
У червні цього року мені на аудит прийшов агрегатор сірої тематики Бішкека, на якому були зібрані анкети людей, які надають різні послуги для дорослих. Цей сайт мав проблему: він тривалий час займав ТОП-1, але на початку року конкуренти зрушили його з перших місць в ТОП-3-4. Моїм завданням було з’ясувати, що сталося, і як повернути позиції до рівня ТОП-1.
Зробивши повний аудит сайту та вивчивши сайти конкурентів, я з’ясував: основна проблема полягала в тому, що сайт перестав розвиватись, коли закріпився у ТОП-1. Основна пошукова система в Киргизії – це Google. Потрібно пам’ятати, що в Google посилання, як і раніше, відіграють ключову роль при ранжуванні. Коли сайт клієнта закріпився у ТОП-1, над ним перестали проводити будь-які роботи. У цей же час конкуренти почали нарощувати профіль для своїх проектів. У результаті вийшла така картина.
Я провів аудит, повідомив про своє припущення та підготував рекомендації щодо повернення сайту до ТОП-1. Після цього клієнт вирішив довірити реалізацію всіх робіт нам та замовив просування свого проекту в нашій компанії.
Отже, яке було у мене завдання і що я зробив, щоб повернути сайт та закріпити його у ТОП-1 Google?
Мета
Маємо агрегатор із послугами для дорослих, який потрібно повернути до ТОП-1 за всіма ключовими запитами для клієнта.
Скріншот показує, що позиції сайту постійно змінювалися і не могли закріпитись на одному місці.
Проблематика
Перша проблема полягала в тому, що конкуренти вже почали нарощувати профіль і продовжували це робити, а нам потрібно було наздоганяти їх, при цьому зберігаючи плавний і природний приріст посилань.
Інша проблема була у тематиці сайту. Через те, що він був у «сірій» зоні, знаходити нові посилання було вкрай складно, оскільки не всі готові були посилатися на такий сайт.
Що ми робили
Основний акцент робіт був зроблений на поліпшення профілю посилань сайта. Було розміщено 157 різних посилань.
З них основна маса припадала на посилання, отримані через крауд — лише 135 посилань. Вони добре підходили до нашої тематики. Головне – нарощувати їх акуратно, щоб не потрапити під фільтр.
6 посилань було придбано на головних сторінках через біржу Sape.
4 посилання – в біржі Міралінкс, але так як ця тематика заборонена, робочий обліковий запис був забанен, а посилання видалені.
Так як посилання на біржах типовим способом було шукати вкрай складно, я вирішив шукати їх через аутріч і розпочати роботу з дропами. Важливою була не кількість, а якість самих посилань.
Через сайт https://searchengines.guru/ мені вдалося знайти контакти вебмайстрів, які продають посилання із сайтів потрібної тематики. Мені пощастило знайти одного власника мережі таких сайтів, на якій ми розмістили 6 посилань з головних сторінок.
Плюс було піднято 4 дропи:
- два – схожої тематики (тому був просто зроблений редирект на наш сайт);
- 2 було піднято з нуля (залито повноцінний контент на проставлено посилання).
Дропи в «сірих» тематиках, на мою особисту думку, один із найефективніших способів покращення посилання профілю сайту.
Також ми підготували файл disavow, у який забрали всі неякісні посилання, поставлені до початку нашої роботи над сайтом.
Додаткові роботи по сайту
Крім цього, ми зробили слідуюче:
- Розширили семантичне ядро, на основі якого було створено нові сторінки на сайті.
- Оптимізували метадані та заголовки сторінок.
- Доповнили посадкові сторінки текстовим описом, оптимізуючи їх під запит.
- Постійно аналізували конкурентів, щоб розуміти їх стратегію та тримати руку на пульсі подій.
Результати
Наприкінці вересня ми закінчили роботу на сайті. Усі необхідні для клієнта запити ми вивели та закріпили у ТОП-1, де вони тримаються й донині.
Сталося це завдяки покращенню посилальної маси – посилання в Google, як і раніше, відіграють ключову роль. Позиції ставали стабільнішими в міру поліпшення профілю профілю сайту.
Таким був посилальний профіль сайту на момент початку робіт:
Так він виглядає зараз:
Більше того, за рахунок правильної оптимізації сторінок ми розподілили запити по важливим для заробітку клієнта сторінкам, оскільки раніше запити “сідали” не завжди на потрібну сторінку.
Ось так перше місце позначилося на трафіку:
Трафік почали приносити і нові сторінки, наприклад, одна з перших сторінок.
Висновки
Після 3 місяців ми повернули ТОП-1 за всіма ключовими запитами для клієнта.
Чому ми захотіли поділитись цим кейсом?
Останнім часом можна почути думки на кшталт “Посилання більше нічого не вирішують” і т.д. Посилання, як і раніше, грають одну з найважливіших ролей при ранжируванні. Особливо це помітно у просуванні під Google (в Яндекс їх вплив помітно нижче).
Над проектом працюють
- Head of SEO (куратор);
- SEO-спеціаліст;
- Редактор.
Просіли позиції? Звертайтесь до нас! Ми складемо точні інструкції під Ваші цілі та бюджет
Еще по теме:
- Кейс: як ми вивели високочастотний запит у ТОП-10
- Кейс: як залучити трафік на сайт регіонального інтернет-ЗМІ за мінімальних витрат на просування
- Кейс: як виконання всіх наших інструкцій щодо внутрішньої оптимізації допомогло вивести інтернет-магазин у ТОП Яндексу
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.