Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми збільшили трафік сайту медичної тематики в Google утричі

Кейс: як ми збільшили трафік сайту медичної тематики в Google утричі

like 56
35
14
7

Хочемо поділитися з вами досвідом і показати, як за допомогою комплексного підходу ми збільшили трафік з пошукової системи Google на сайт медичної тематики. Регіон – Київ.

За півтора роки ми змогли збільшити трафік майже втричі. З серпня 2017 р. трафік збільшився з 2,4 тисячі до 7,5 тисяч відвідувачів на місяць.

  • 65% фраз, що просуваються, потрапили в ТОП-3;
  • 95% фраз, що просуваються, потрапили в ТОП-10.

Рост трафика в поисковой системе Google
Рост позиций в поисковой системе Google

Завдання, поставлене клієнтом

Вивести сайт у ТОП-3 за пріоритетними запитами і збільшити пошуковий трафік з ПС Google. Був наданий перелік пріоритетних запитів.

Що було зроблено

Технічна оптимізація

Ми провели детальний аналіз сайту і склали інструкції з технічного налаштування. У результаті:

  1. Виконано рекомендації щодо оптимізації мобільних сторінок

Перевірка оптимізації мобільних сторінок показала, що роботу не вдається завантажити всі елементи. Роботу Googlebot заблокували доступ до скриптів у файлі robots.txt, унаслідок чого він бачив неякісну верстку.

Був відкритий доступ до скриптів для індексації.

  1. Виправлено меню в адаптивній версії

У адаптивної версії сайту потрібно було налаштувати можливість переходу на сторінки серверів, оскільки під час кліків або торкання нічого не відбувалося.

  1. Згенерована і додана Sitemap

Карта сайту необхідна, щоб пошуковому роботу було простіше сканувати сайт і розуміти його ієрархічну структуру.

  1. Налаштований атрибут rel=“canonical”

Для кожної сторінки доданий атрибут rel=”canonical”. Це дозволило уникнути появи сторінок-дублів у рамках сайту.

  1. Усунуто биті посилання на сайті

Під час аналізу внутрішніх посилань сайту ми виявили биті посилання. Наприклад:

Скриншот битых ссылок на странице контактов

Під час кліку на таке посилання йшло перенаправлення на 404 сторінку. Помилки були виправлені.

  1. Виконано рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження сайту

Час завантаження сторінки є важливим фактором для Google.

Показники перевірки інструментом Google PageSpeed Insights для обох версій повинні бути вищі 90. На момент аналізу показники для мобільної версії були на рівні 62, а для десктопної – 61.

Результат проведённых работ по увеличению скорости страниц

  1. Додана можливість переходу на іншу мовну версію в шапку сайту

На сайті дві мовні версії сторінок (українська та російська), але переключитися на іншу версію можна було тільки з певних сторінок. Додана можливість переходу на іншу мову в шапці сайту над номерами телефонів.

Скриншот реализации языковых версий сайта

Роботи з семантичним ядром сайту

З урахуванням тематики ресурсу, а також аналізу топових конкурентів, була сформована і розширена структура сайту. Що було зроблено:

  1. 1. Розширено список запитів. Запити збиралися з різних джерел: Google AdWords, Search Console, пошукові підказки, а також фрази конкурентів.
  2. 2. Зібрано семантику для української версії сайту.
  3. 3. Виконано групування запитів.
  4. 4. Додані нові категорії.

Оптимізація структури сайту

  1. Додані хлібні крихти

Для більш зручної навігації користувача на сайті були створені хлібні крихти.

Пример хлебных крошек на сайте

Використання хлібних крихт дозволило:

  • поліпшити навігацію на сайті;
  • сформувати грамотну перелінковку;
  • дати додатковий сигнал пошуковій системі про структуру сайту.
  1. Внутрішня перелінковка

Виконали роботи з внутрішньої перелінковки між різним контентом. Розмістили посилання в тексті на сторінки, в яких розкривається певна тема.

Пример реализации внутренней перелинковки с помощью ключевых слов
Внутрішня оптимізація

Проведено роботи над внутрішньою оптимізацією сайту. Що було зроблено:

  1. Оптимізували Title і метадані на всіх сторінках сайту

Під час складання Title і метаданих дотримувалися рекомендацій, викладених у наступних матеріалах:

  1. Провели роботи над текстами сайту

На підставі аналізу ТОПу за кожним кластером опрацьовані всі тексти на посадкових сторінках. Під час аналізу особливу увагу приділяли:

  • змісту тексту;
  • кількості символів у тексті;
  • кількості входжень ключових запитів;
  • синонімів і т. д.

Головним нашим завданням було вивчити сайти з ТОПу та підготувати матеріал для сторінок кращий, ніж у конкурентів.

  1. Змінено структуру посадкових сторінок

Для деяких груп запитів на сайті не було посадкових сторінок. Після аналізу ТОПу за потрібними запитами були підготовлені тексти з корисною для відвідувачів інформацією. Ми затвердили тексти з замовником і розмістили їх на посадкових сторінках.

  1. Изменена структура посадочных страниц

Структура сторінок значно поступалася сайтам з ТОПу. На посадкові сторінки додали:

  • блоки з фото;
  • форму запису на прийом;
  • таблиці з цінами.

Результат переработки структуры страниц

Збільшення авторитету та довіри до ресурсу зі сторони користувачів і пошукової системи

Проведено роботи щодо збільшення авторитету та довіри до ресурсу зі сторони користувачів і пошукової системи. У результаті:

  • на сайт додана ліцензія (див. скріншот нижче)

Лицензия видна на странице сайта

  • доповнена сторінка «Контакти» (див. скріншот нижче);

Добавили больше информации в контакты

  • додана на сайт сторінка Privacy Policy;
  • реалізований розділ з відгуками;
  • створений розділ з новинами і статтями клініки.

Скриншот раздела блога

Покращення сніпетів і збільшення CTR

Проведено роботи щодо поліпшенню сніппетів і збільшення CTR. Для поліпшення сніппету і збільшення CTR ми реалізували:

  • мікророзмітку хлібних крихт і організації;
  • рейтинг сторінок;
  • емоджі в Desсription.

Так сейчас выглядят сниппеты

Зовнішня оптимізація сайту

Особливу увагу приділено посилальному просуванню. Що було зроблено:

  • Провели аудит посилального профілю.
  • Склали стратегію нарощування посилальної маси на основі аналізу топових конкурентів.
  • Приступили до нарощування посилань. Для роботи з посилальною масою ми використовували:
  1. Статейне просування.
  2. Крауд-маркетинг.
  3. Ручну реєстрацію на авторитетних майданчиках.
  4. Дропи (тематичний сайт з історією та зворотними посиланнями, домен якого не був вчасно продовжений і тепер доступний для реєстрації).

Висновок

Завдяки комплексному підходу до seo-просування та розвитку сайту, активній взаємодії між виконавцем і замовником, ми досягли відмінного результату – збільшили трафік утричі і вивели більшість запитів у ТОП.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Наталия Б.

SEO-аналитик

Оптимизирую сайты с 2009 года. Люблю сложные кейсы, которые оказались не по зубам специалистам с других компаний. Делаю очень подробные аудиты.

Пишу статьи-инструкции на блог SiteClinic по SEO-инструментам и аналитике.

Любимая цитата: Чтобы добиться успеха, надо искренне любить то, чем вы занимаетесь.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх