- (Обновлено: ) Наталия Б.
- 10 минут
Хочемо поділитися з вами досвідом і показати, як за допомогою комплексного підходу ми збільшили трафік з пошукової системи Google на сайт медичної тематики. Регіон – Київ.
За півтора роки ми змогли збільшити трафік майже втричі. З серпня 2017 р. трафік збільшився з 2,4 тисячі до 7,5 тисяч відвідувачів на місяць.
- 65% фраз, що просуваються, потрапили в ТОП-3;
- 95% фраз, що просуваються, потрапили в ТОП-10.
Завдання, поставлене клієнтом
Вивести сайт у ТОП-3 за пріоритетними запитами і збільшити пошуковий трафік з ПС Google. Був наданий перелік пріоритетних запитів.
Що було зроблено
Технічна оптимізація
Ми провели детальний аналіз сайту і склали інструкції з технічного налаштування. У результаті:
- Виконано рекомендації щодо оптимізації мобільних сторінок
Перевірка оптимізації мобільних сторінок показала, що роботу не вдається завантажити всі елементи. Роботу Googlebot заблокували доступ до скриптів у файлі robots.txt, унаслідок чого він бачив неякісну верстку.
Був відкритий доступ до скриптів для індексації.
- Виправлено меню в адаптивній версії
У адаптивної версії сайту потрібно було налаштувати можливість переходу на сторінки серверів, оскільки під час кліків або торкання нічого не відбувалося.
- Згенерована і додана Sitemap
Карта сайту необхідна, щоб пошуковому роботу було простіше сканувати сайт і розуміти його ієрархічну структуру.
- Налаштований атрибут rel=“canonical”
Для кожної сторінки доданий атрибут rel=”canonical”. Це дозволило уникнути появи сторінок-дублів у рамках сайту.
- Усунуто биті посилання на сайті
Під час аналізу внутрішніх посилань сайту ми виявили биті посилання. Наприклад:
Під час кліку на таке посилання йшло перенаправлення на 404 сторінку. Помилки були виправлені.
- Виконано рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження сайту
Час завантаження сторінки є важливим фактором для Google.
Показники перевірки інструментом Google PageSpeed Insights для обох версій повинні бути вищі 90. На момент аналізу показники для мобільної версії були на рівні 62, а для десктопної – 61.
- Додана можливість переходу на іншу мовну версію в шапку сайту
На сайті дві мовні версії сторінок (українська та російська), але переключитися на іншу версію можна було тільки з певних сторінок. Додана можливість переходу на іншу мову в шапці сайту над номерами телефонів.
Роботи з семантичним ядром сайту
З урахуванням тематики ресурсу, а також аналізу топових конкурентів, була сформована і розширена структура сайту. Що було зроблено:
- 1. Розширено список запитів. Запити збиралися з різних джерел: Google AdWords, Search Console, пошукові підказки, а також фрази конкурентів.
- 2. Зібрано семантику для української версії сайту.
- 3. Виконано групування запитів.
- 4. Додані нові категорії.
Оптимізація структури сайту
- Додані хлібні крихти
Для більш зручної навігації користувача на сайті були створені хлібні крихти.
Використання хлібних крихт дозволило:
- поліпшити навігацію на сайті;
- сформувати грамотну перелінковку;
- дати додатковий сигнал пошуковій системі про структуру сайту.
- Внутрішня перелінковка
Виконали роботи з внутрішньої перелінковки між різним контентом. Розмістили посилання в тексті на сторінки, в яких розкривається певна тема.
Внутрішня оптимізація
Проведено роботи над внутрішньою оптимізацією сайту. Що було зроблено:
- Оптимізували Title і метадані на всіх сторінках сайту
Під час складання Title і метаданих дотримувалися рекомендацій, викладених у наступних матеріалах:
- Правила формування title і description (відео та текст вебінару).
- Що таке метатеги? Як правильно заповнювати метатег Title, Description, Keywords.
- Провели роботи над текстами сайту
На підставі аналізу ТОПу за кожним кластером опрацьовані всі тексти на посадкових сторінках. Під час аналізу особливу увагу приділяли:
- змісту тексту;
- кількості символів у тексті;
- кількості входжень ключових запитів;
- синонімів і т. д.
Головним нашим завданням було вивчити сайти з ТОПу та підготувати матеріал для сторінок кращий, ніж у конкурентів.
- Змінено структуру посадкових сторінок
Для деяких груп запитів на сайті не було посадкових сторінок. Після аналізу ТОПу за потрібними запитами були підготовлені тексти з корисною для відвідувачів інформацією. Ми затвердили тексти з замовником і розмістили їх на посадкових сторінках.
- Изменена структура посадочных страниц
Структура сторінок значно поступалася сайтам з ТОПу. На посадкові сторінки додали:
- блоки з фото;
- форму запису на прийом;
- таблиці з цінами.
Збільшення авторитету та довіри до ресурсу зі сторони користувачів і пошукової системи
Проведено роботи щодо збільшення авторитету та довіри до ресурсу зі сторони користувачів і пошукової системи. У результаті:
- на сайт додана ліцензія (див. скріншот нижче)
- доповнена сторінка «Контакти» (див. скріншот нижче);
- додана на сайт сторінка Privacy Policy;
- реалізований розділ з відгуками;
- створений розділ з новинами і статтями клініки.
Покращення сніпетів і збільшення CTR
Проведено роботи щодо поліпшенню сніппетів і збільшення CTR. Для поліпшення сніппету і збільшення CTR ми реалізували:
- мікророзмітку хлібних крихт і організації;
- рейтинг сторінок;
- емоджі в Desсription.
Зовнішня оптимізація сайту
Особливу увагу приділено посилальному просуванню. Що було зроблено:
- Провели аудит посилального профілю.
- Склали стратегію нарощування посилальної маси на основі аналізу топових конкурентів.
- Приступили до нарощування посилань. Для роботи з посилальною масою ми використовували:
- Статейне просування.
- Крауд-маркетинг.
- Ручну реєстрацію на авторитетних майданчиках.
- Дропи (тематичний сайт з історією та зворотними посиланнями, домен якого не був вчасно продовжений і тепер доступний для реєстрації).
Висновок
Завдяки комплексному підходу до seo-просування та розвитку сайту, активній взаємодії між виконавцем і замовником, ми досягли відмінного результату – збільшили трафік утричі і вивели більшість запитів у ТОП.
Еще по теме:
- Кейс: як ми просунули сайт послуг за високочастотними запитами в ТОП Яндексу за 3 місяці
- Кейс: як вивести сайт з-під фільтру Яндексу за рекламу, якої насправді немає
- Чи працює Disavow tool для зняття санкцій за посилання в 2019 році?
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.