Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Кейси    Кейс: як ми швидко вивели сайт з-під фільтру Яндексу за накрутку ПФ

Кейс: як ми швидко вивели сайт з-під фільтру Яндексу за накрутку ПФ

like 59
11
18
30

У лютому представник Яндексу повідомив, що фільтр за накрутку поведінкових факторів накладається мінімум на півроку. Питання про те, як Яндекс визначає, хто накручує – власник чи конкуренти – залишився без відповіді. Багато постраждалих скаржилися, що потрапили під фільтр, нічого не накручуючи.

До нас прийшов один з таких постраждалих – сайт, який нічого не накручував, але потрапив під фільтр за накрутку. В результаті проведених робіт замість очікуваних 6-ти він вийшов з-під фільтру за 3,5 місяці з моменту пессимізації. Причому серйозні зміни стосовно внутрішньої оптимізації проводилися лише 1,5 місяця тому.

Важливо розуміти, що кожен випадок індивідуальний, особливо коли мова йде про фільтр за накрутку ПФ. Ці рекомендації – не панацея, можливо, вашому сайту дії, описані в кейсі, не принесуть бажаного результату.

Отже, незважаючи на те, що накрутки не проводилися і активно знімалися неякісні посилання, сайт все-таки був песимізований:

Падіння трафіку відбулося якраз 1 грудня, коли пройшла одна з перших великих хвиль накладання фільтру.

У ході аналізу сайту були визначені 2 основні проблеми:

  • Спам на сторінках сайту
  • Помилки оптимізації

Саме в цих 2 напрямках ми рекомендували працювати.

Перший напрямок – прибрати спам

1. Спам у метатегах

А) Title сторінки виглядав у багатьох випадках як перерахування ключових слів, за якими просувається сторінка.

Наприклад:

Title: Рентген у Москві, де можна зробити платно рентген цілодобово?

або

Title: Рентген придаткових пазух носа, гайморових носових пазух цілодобово, ціни

Б) Також мало місце спамне повторення ключової фрази в Title-Description-Keywords.

В) Іноді на сторінках не було метатегів, а тільки короткий Title з основною ключовою фразою, яка також повторюється у заголовках:

Title: Свербіж і печіння у жінок
H1: Свербіж і печіння у жінок
H2: Свербіж і печіння в інтимній зоні: основні причини
H2: Діагностика свербіж і печіння у жінок

або

Title: Кашель при захворюваннях шлунково-кишкового тракту (ШКТ)
H1: Кашель при захворюваннях шлунково-кишкового тракту (ШКТ)
H2: Гострий і хронічний кашель
H2: Кашель при захворюваннях шлунково-кишкового тракту

2. Спам у тексті

Крім спамних метатегів можна було знайти такі спамні повторення і в самому тексті:

Таке точне входження ключової фрази може бути сприйняте як спам і привернути увагу пошукової системи.

3. Переспам у внутрішній перелінковці

Наприклад:

Другий напрямок – правильно оптимізувати

У результаті робіт на основі наших рекомендацій:

  • змінили метадані;
  • переписали тексти на унікальні, змінили структуру заголовків (перш за все на сторінках, які приносили найбільше трафіку).

Наприклад, так було оптимізовано метадані однієї зі сторінок:

Title: Послуги рентгену в клініці «……» у Москві. Ми працюємо цілодобово

Description: У клініці «……..» ви можете скористатися послугами рентгену – зубів, хребта, кісток, стоп, ребер і т.д. У нас найкращі лікарі в галузі рентгенівських досліджень. Низькі ціни, знижки, акції та професіоналізм.

Keywords: рентген, послуги рентгену, рентген в Москві цілодобово, ціни на рентген

Так змінено текст:

Що робити? Коротка інструкція

Отже, що ж вам робити, якщо ви потрапили під фільтр і при цьому нічого не накручували.

1. Повністю відмовтеся від використання сервісів, які вказує Яндекс у листі щодо фільтру.

Приклад листа, який приходить при підтвердженні фільтру:

Швидше за все, причиною зміни позицій Вашого сайту стало використання некоректних методів пошукового просування (https://company.yandex.ru/rules/optimization [2]), наприклад:

– емуляція дій користувачів пошукової системи (https://webmaster.ya.ru/replies.xml?item_no=10399 [3]);

– масове використання SEO-посилань (https://webmaster.ya.ru/replies.xml?item_no=325 [4]).

Ймовірно, для просування Вашого сайту були використані сервіси або програми, що реалізують подібні методи. Такі як Userator, Movebo, WebEffector, SerpClick, Seopult і т.д. Можливо, це було зроблено компанією, яка надає послуги пошукового просування для Вашого сайту. Відмова від використання некоректних методів просування й оптимізація сайту в інтересах користувача дозволять відновити довіру пошукової системи та зайняти гідні позиції у видачі.

У будь-якому випадку, якщо ви не накручуєте, але користуєтеся одним з перерахованих вище або іншими подібними сервісами, то вам варто відмовитися від їх використання.

2. Перевірте, чи немає переспаму ключовими словами у внутрішній перелінковці, тексті або метатегах.

Якщо ви виявите одну з ознак, необхідно позбавлятися від спаму, оскільки саме він може бути однією з причин пессимізації, навіть якщо ви нічого не накручували. Ми не можемо точно сказати, як працює фільтр, але цей досвід виходу з-під фільтра показує, що таке цілком може бути.

Зверніть увагу! Починайте працювати в першу чергу зі сторінками, які приносили найбільше трафіку. Якщо у вас, припустимо, 300 сторінок, а 10 сторінок приносять 90% трафіку, даний випадок показує, що може бути досить пропрацювати саме ці сторінки.

3. Проведіть правильну оптимізацію.

Переробіть структуру текстів, унікалізіруйте їх, складіть правильні метатеги.

4. Ведіть постійне листування з техпідтримкою Яндексу.

Це одна з найважливіших умов – продовжуйте постійно вести переписку під час роботи, показуйте, що для вас це дуже важливо.

Нижче представлений приклад нашого листування в оригінальному вигляді. Ви можете використовувати його як шпаргалку.

Ми пишемо:

Вітаємо, шановна служба підтримки Яндексу!

Відповідно до ваших рекомендацій ми перевірили свій сайт і усунули всі ознаки, які вказують на те, що сайт просувається неправильно. Ми розуміємо, що фільтр накладається і знімається автоматично, тому хочемо дізнатися, чи відповідає сайт усім рекомендаціям Яндексу?

Як ми можемо бути впевнені, що під час наступного перегляду сайт буде оцінено позитивно?
Чи можливо, що сайт буде переглянутий раніше, якщо він задовольняє всі вимоги?

Заздалегідь величезне спасибі!

Відповідь Яндексу:

Вітаємо!

Будь-яких подробиць стосовно роботи наших алгоритмів, у тому числі коли,  і яким саме чином нами були зафіксовані спроби використання некоректних методів, чи фіксуються вони зараз і т.д, ми не надаємо.

Ми пишемо:

Добрий день, шановна служба підтримки Яндексу!

Ми Вам вже неодноразово писали з приводу зниження позицій у Яндексі від 1 грудня і накладання санкцій з Вашого боку.

Ми не виключаємо, що санкції були накладені коректно, але і також, що це могли бути конкуренти. Заперечувати ні того, ні іншого факту ми не можемо, тому що не знаємо, через що це сталося.

Щоб виключити надалі такі ситуації, ми зі свого боку за цей довгий період виконали величезну кількість робіт стосовно оптимізації сайту, поліпшення його для користувачів і позбавлення від некоректних методів просування:

– усі некоректні методи просування, які ми змогли знайти, були усунені максимально;
– розіслали листи вебмайстрам з проханням зняти посилання, які, на нашу думку, порушують Вашу політику та призводять до санкцій;
– були зроблені поліпшення на сайті в інтересах користувачів;
– на сайті постійно проводиться оновлення інформації та публікуються нові матеріали, які корисні для користувачів;
– також була проведена незалежна експертиза сайту та були виявлені помилки в оптимізації. Дані помилки ми виправили на більш ніж 700 сторінках сайту;
– ми постійно розвиваємо сайт в інтересах користувачів.

Розуміємо, що не все так просто, але ми дуже просимо Вас провести повторну перевірку на відповідність усім вимогам пошукової системи та можливість амністування сайту.

Відповідь Яндексу:

Вітаємо!

Все, що можна було повідомити стосовно даного питання, ми вже повідомили в попередніх листах. Додати до вже сказаного раніше нам нічого. Сподіваємося на розуміння.

Ми пишемо:

Спасибі за швидку відповідь, шанована служба підтримки!

Ви просто раніше писали, що відмова від некоректних методів просування та оптимізація сайту на користь відвідувачів виправить ситуацію.
Хотілося трохи прояснити ситуацію з Вашого боку і зрозуміти, коли наш сайт зможе пройти перевірку?
Або якщо він досі з вашої точки зору не задовольняє пошукові системи, чи могли б вказати на помилки, аби ми мали змогу їх виправити?

Заздалегідь дякую за допомогу.

Відповідь Яндексу:

Вітаємо!

З Вашим сайтом на даний момент усе гаразд, санкцій на ньому з нашого боку немає. Протягом двох-трьох тижнів його ранжування за релевантними запитами перестане занижуватися.

Як бачите, постійне листування з Платоном дозволило отримати результати.

Після цього трафік помітно зріс:

Якщо ваш сайт потрапив під фільтр за накрутку поведінкових факторів – заповніть заявку, ми постараємося вам допомогти!

P.S. Після внесених змін за  деякими запитами, сайт став ранжуватися краще, ніж до накладання фільтру.

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Никита П.

SEO-аналитик

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 оценок, среднее: 3,88 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх