Назвіть ТОП-10 параметрів, якими повинен володіти донор (за значимістю від більш значущого до меншого), при підборі зовнішніх вічних посилань на біржах та при пошуку аутрич посилань. Коротко розпишіть про умови розміщення посилання та вплив цих умов.
Оцінка донора включає аналіз тематики, параметрів трасту, і публікованого контенту. Тематика сайтів-донорів має бути пов’язана з вашим веб-ресурсом. Параметри трасту, такі як DR та PR, важливі, але не є абсолютними показниками.
Опублікований контент також важливий: його унікальність, наявність медіа-контенту та загальна тематика.
При виборі донора слід враховувати:
-
- збіг тематик
-
- актуальність сайту
-
- унікальність контенту
-
- наявність медіа-файлів
-
- фільтри та санкції
-
- вік донора
-
- загальна SEO
-
- присутність у соціальних мережах
-
- наявність реклами
-
- співвідношення вхідних та вихідних посилань.
Подписаться на рассылку
Еще по теме:
- Як провести аналіз сайтів конкурентів? 7 видів аналізу
- Новорічна добірка: перли копірайтингу – 2013
- «Корольов»: дія алгоритму на практичних прикладах
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.
Наверх