Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Біржові посилання: легке просування чи вбивство сайту?

Біржові посилання: легке просування чи вбивство сайту?

like 86
36
24
26

Чи варто купувати посилання через біржі? У статті ми відповімо на питання, які біржі краще – вічних/орендних посилань, проаналізуємо витрати і зробимо ключові висновки.

Що таке біржі посилань?

Вічні або орендні посилання?

Висновки

Біржі вічних посилань

Біржі орендних посилань

Загальні висновки

Додаткові види посилального просування

Посилальне просування, як і раніше, вирішує багато завдань оптимізаторів, що, в свою чергу, робить його незамінним атрибутом для поліпшення позицій сайту.

Ні для кого не секрет, що під час просуванні в Google посилання в основній стратегії просування займають якщо не перше місце, то є важливою її частиною.

Що таке біржі посилань?

На території СНД, напевно, кожен оптимізатор, а тим більше лінкбілдер, стикався з біржами посилань. А якщо ви й гадки не маєте, що це таке, чи не визначились, яким із способів нарощувати посилання, то ця стаття буде вам як ніколи корисна.

Так що ж таке біржі посилань?

Відповім вустами Вікіпедії.

Біржа посиланьсистема для купівлі/продажу зворотних посилань на сайти, організована за принципом товарної біржі. Біржі посилань використовуються для просування сайтів оптимізаторами, з одного боку, а також заробітку в інтернеті власниками сайтів – з іншого.

Я трохи перефразую.

Біржа посиланьонлайн-ресурс, на якому сайти різних тематик, з різними показниками (трафік, ІКС, кількість спаму і т.д.) пропонують розмістити у себе посилання на ваш сайт за певну ціну. На біржах можна як купити, так і продавати посилання на своєму сайті.

Тільки по одному визначенню біржі посилань можна зрозуміти, що тут є «де розгулятися». Біржі дають можливість вибрати майданчик для розміщення посилання на будь-який смак і зробити ваше посилальне просування максимально якісним та ефективним для сайту.

Вічні чи орендні посилання?

У бірж є кілька видів, які змінюють докорінно підхід до посилальної стратегії та мають істотну різницю в + і -.

Види бірж діляться на 2 великі табори:

  • Біржі, які продають вічні посилання.
  • Біржі, які продають орендні посилання.

Поговоримо окремо про вічні та орендні посилання і зробимо для себе висновок про те, які ж біржі більше нам підходять.

Вічні посилання

Вічні посилання – як уже зрозуміло, це посилання, проставлені 1 раз і назавжди. Правила бірж, на яких продають вічні посилання, забороняють прибирати лінки з часом. Якщо майданчик правила порушує – він віддаляється з біржі.

Завдяки таким правилам ви майже на 100% можете бути впевнені, що посилання нікуди не пропадуть, а навіть якщо це трапиться, винуватець буде покараний. На додаток, на деяких біржах посилання можна застрахувати.

Плюси вічних посилань:

  • Оплата здійснюється одноразово.
  • Кількість якісних майданчиків на порядок вища, ніж на біржах орендних посилань.
  • Під час просування під Яндекс переважання вічних посилань над орендними зрозуміле 🙂

Мінуси вічних посилань:

  • Майданчики, які зараз можуть бути хорошими, з часом можуть погіршити свої показники, і ви отримаєте посилання з неякісних ресурсів.

Орендні посилання

Орендні посилання – посилання, за які необхідно платити постійно (раз на місяць/рік). Біржі орендних посилань отримали собі не дуже хорошу славу в СНД через низьку якість майданчиків і збільшену ймовірність потрапити під санкції Яндексу.

Плюси орендних посилань:

  • Завжди можна перестати платити за посилання, якщо майданчик втратив хороші показники. Таким чином, ми завжди контролюємо якість донорів.
  • Можна знайти майданчики сірих тематик (порно, медицина і т.д.). Я виділив це як + тільки тому, що саме біржі орендних посилань стануть притулком, якщо у вас сайт «нелегальної» тематики.

Мінуси орендних посилань:

  • Невелика кількість якісних майданчиків.
  • Великі фінансові витрати з постійним збільшенням бюджету (докладніше нижче).
  • Ймовірність потрапити під фільтр Яндексу (Мінусинськ) за покупку орендних посилань.
  • Величезна кількість спамних майданчиків, за які вони ще вимагають і скажені гроші.

Порівняння фінансових витрат на вічні й орендні посилання

Припустимо, посилальною стратегією передбачено 10 посилань на місяць.

Я взяв приблизні та середні показники вартості посилань за місяць і порахував, скільки ж сумарно будуть витрати за рік посилального просування за допомогою орендних/вічних посилань.

Для вічних посилань я взяв вартість – 5 $ за 1 посилання в середньому.

Для орендних – 0,5 $ за одне посилання на місяць.

Через рік результати будуть такі:

Скриншот оценки стоимости ссылок

Як бачимо, вічні посилання дорожчі, й загальний бюджет буде трохи вищим, ніж у орендних.

АЛЕ! Не забувайте, що для прикладу ми взяли тільки 1 рік. І чим далі, тим різниця в бюджеті між орендними та вічними посиланнями буде скорочуватися, і рано чи пізно вона перевалить і значно піде у відрив.

Таким чином, ми отримуємо величезну грошову грудку, яка з часом тільки зростає в геометричній прогресії. Самостійно зупинити це не вийде, оскільки, якщо перестати платити за посилання, вони зникнуть, і вся наша довідкова стратегія та тонни фінансових коштів підуть у нікуди.

Висновки

Як бачимо, вічні посилання менш небезпечні, з точки зору санкцій Пошукової Системи, і припускають великий вибір донорів. Орендні посилання, в свою чергу, можуть похвалитися лише можливістю посилання відкликати, тим самим знизивши кількість неякісних донорів.

Важливо! Також варто бути дуже уважним, якщо ви власник сайту та замовляєте у фрілансерів або SEO-компаній купівлю орендних посилань. У момент припинення співпраці їх дуже просто зняти, і сайт може після такого запросто просісти. Для вирішення цієї проблеми я рекомендую, під час укладання договору з оптимізаторами, вписувати пункт, що орендні посилання після розриву договору переносяться в акаунт клієнта.

Біржі вічних посилань

Прийшов час поговорити безпосередньо про перелік самих бірж і виділити з них найпопулярніші.

Miralinks.ru

Главная страница биржи Miralinks.ru

Найпопулярніша, на мою думку, біржа вічних посилань серед оптимізаторів у СНД. Напевно, немає жодного SEO-фахівця, який хоча б не чув про неї.

Міралінкс або на seo-шном сленгу – «Міра» володіє величезною кількістю майданчиків. За даними біржі, на ній зараз знаходиться – 49394 майданчика.

Плюси Miralinks.ru:

  • Велика кількість майданчиків.
  • Можливість застрахувати посилання.
  • Продуманий фільтр майданчиків, який дозволить підібрати список донорів за необхідними умовами.

Скриншот фильтра миралинкс

  •  Можливість розміщуватися в 2 каталогах – Яндекс/Google.

Скриншот фильтра по типу каталога "Яндекс/Гугл" в Miralinks.ru

  • Велика кількість регіонів донорів і тематик.
  • Зручний список майданчиків, у якому можна побачити (Вартість, Регіон, Тематику, Швидкість розміщення, Трафік донора).

Скриншот перечня площадок на миралинксе

Мінуси Miralinks.ru:

  • Усі майданчики, швидше за все, відомі Яндексу. Я буду писати це в мінуси кожної з бірж, адже Яндекс не особливо любить посилання з бірж, так що зловживання загрожує неприємними наслідками.
  • Посилання ставляться тільки в статтях, які надасте ви або замовите у майданчика написання (буде дорожче). Тобто просто зайти на біржу, вибрати донора, сторінку та поставити там посилання – не вдасться.

Gogetlinks.net

Також дуже популярна біржа вічних посилань. На мою думку, ця біржа знаходиться на почесному 2 місці після «Міри». Поступається вона Міралінкс тільки кількістю донорів, яких у першій у 2,5 рази більше.

Скриншот статистики количества сайтов на бирже Gogetlinks.net

Плюси Gogetlinks.net:

  • Досить велика кількість майданчиків.
  • Можливість застрахувати посилання.
  • Велика кількість регіонів і тематик.

Більше плюсів, на жаль, назвати не можу, оскільки з цією біржею особисто я не працював.

Мінуси Gogetlinks.net:

  • Усі майданчики, швидше за все, відомі Яндексу.
  • Майданчиків, у порівнянні з Miralinks.ru, істотно менше.
  • Ціни, в порівнянні з Miralinks.ru, трохи вищі.

Маловідомі біржі

Тут я навів перелік менш відомих бірж вічних посилань, на які також варто звернути увагу:

  • Rotapost.ru — біржа, де можна купити посилання в тематичних блогах. Великий вибір блогів і швидке розміщення.
  • PR.sape.ru — це сервіс розміщення вічних посилань на ЗМІ та галузевих сайтах.

Біржі орендних посилань

І ось ми дісталися до дна. Не смійтеся, тому як вище ми вже розібрали, чому орендні посилання стануть крахом вашої посилальної стратегії, якщо просування йде через Яндекс.

Об’єктивно: орендні посилання здатні поховати у Яндексі сайт звичайної тематики (Спорт, Будівництво, Котики).

Тому мій громадянський обов’язок – уберегти вас від орендних посилань.

Але як би це все красиво не звучало, змушений визнати, що для сірих, «заборонених» тематик кращого виходу, ніж орендні посилання – немає.

Отже, перейдемо до бірж.

Sape.ru

Знайомтеся – Цар Дна. Кращою біржі з орендними посиланнями вам, мабуть, годі й шукати. Працювати з нею раджу дуже акуратно і тільки оптимізаторам, які розуміються на посиланнях , а то можна запросто отримати щасливий квиток від Яндексу 🙂

У біржі посилань sape.ru зручний інтерфейс і великий вибір сайтів на різні тематики.

Скриншот начального экрана биржи Sape.ru

Плюси Sape.ru:

  • Можливість знайти майданчики для розміщення посилань на сайти «заборонених» тематик за умови, що інші біржі не дають цього зробити.
  • Ви завжди можете зняти посилання, тим самим контролюєте донорів.

Мінуси Sape.ru:

  • Повторюся – орендні посилання для просування в Яндексі можуть нашкодити сайту, намагайтеся їх уникати.
  • Велика кількість низькоякісних майданчиків.
  • Великі фінансові витрати на оплату посилань.

Більше відомих мені бірж орендних посилань, з якими можна хоч якось працювати – немає.

Mainlink.ru

Маловідома біржа, на якій ви також зможете купити орендні посилання. Виходячи з того, що на Sape.ru також можна це зробити, заглиблюватися і рекомендувати аналоги, напевно, немає сенсу. Сама Mainlink.ru нічим особливо не виділяється, тому плюси і мінуси залишаться такими самими, як і у Sape.ru.

Скриншот главной страницы биржи Mainlink.ru

Загальні висновки

На мою думку, на даний момент Miralinks – найкраща біржа вічних посилань, яка здатна істотно допомогти під час посилального просування. На другому місці – Gogetlinks.net. Решта біржі вічних/орендних посилань менш значні, але і на них, за бажання, можна знайти цікаві майданчики.

Використовувати орендні біржі чи ні – я максимально відповів, а робити висновки та приймати рішення вже вам.

Загалом процес нарощування посилань вимагає досить серйозного підходу та якісної стратегії для отримання максимального ефекту. У нашій статті докладно описані принципи та деталі нарощування посилань.

Додаткові види посилального просування

На закінчення давайте перерахуємо додаткові способи отримання зовнішніх посилань, щоб дати вам розуміння про те, що посилання через біржі – лише одна з багатьох можливостей отримати посилання.

Найефективнішими в плані посилального приросту вважаю такі способи:

Аутрiч — один з найбезпечніших, але при цьому фінансово/затратний по часу спосіб посилального нарощування. Основна його суть – самостійний пошук майданчиків з необхідної тематики та зв’язок із власником або вебмайстром донора безпосередньо.

Крауд-маркетинг – один із кращих варіантів «розведення» посилальної маси природними посиланнями. Основне завдання крауду – проставлення посилань на тематичних форумах шляхом спілкування з користувачами.

PBN-сiтки (дроп) — складний, довгий, але досить ефективний спосіб проставити посилання на свій сайт. Суть дропів полягає в тому, що потрібно знайти домени, які прострочили виплату хостингу та вільні для реєстрації. Такі сайти викуповуються та відновлюються. Потім з них ставиться посилання на свій ресурс. Таким чином ми піднімаємо кілька сайтів, з яких потім посилаємося на потрібні сторінки або налаштовуємо редирект.

WEB 2.0 — це безкоштовні блоги. Тут процес схожий на ситуацію з дропом. Потрібно створити сітку безкоштовних блогів, на яких писати статті та ставити посилання на цільовий сайт. Плюси цього методу в тому, що ви повністю контролюєте кількість посилань сайту та практично не несете витрат на підтримку блогу, як у випадку з дропом.

Каталоги/довідники. Напевно, самий невитратний спосіб проставити посилання на зовнішніх ресурсах. Ви можете його робити навіть вдома. лежачи на дивані. Часу він також багато не займе. Суть ось у чому: ми відбираємо якісні каталоги та довідники, в яких немає автоматичної реєстрації. Далі складаємо список таких блогів і розміщуємо на них інформацію про сайт: опис, контакти, адресу, зображення і т.д.

Не виходить покращити позиції сайту? Замовте просування у професіоналів Siteclinic!

Відправити заявку

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Дмитрий Л.

SEO-аналитик

IT сфера всегда меня привлекала. Занимался программированием, но заинтересовался SEO и решил переквалифицироваться.

Сейчас продвигаю самостоятельно несколько сайтов по трафику.

Девиз: Действие приводит к результатам, бездействие — к последствиям.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 оценок, среднее: 4,00 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх