Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Фільтри для купівлі посилань на біржі Sape

Фільтри для купівлі посилань на біржі Sape

like 75
31
17
27

Добрий день, шановні читачі блогу Siteclinic.ru. Сьогодні представляємо вашій увазі обіцяний урок по фільтрам автокупівлі – розглянемо, на які параметри під час підбору донорів слід звернути особливу увагу.
Підбір ми будемо здійснювати на прикладі Sape.ru, оскільки дана біржа посилань залишається найпопулярнішою серед вебмайстрів. Але дану практику можна застосовувати і в роботі з іншими біржами.

Після того як ви створили проект і склали тексти посилань (рекомендації зі складання текстів посилань були дані в статті «Як добитися природності анкор-листа? 6 порад щодо складання текстів посилань», переходите в розділ «Пошук майданчиків». Дана біржа дозволяє налаштовувати безліч параметрів для відбору донорів, виходячи з якісної і цінової категорії майданчиків.

Фільтр для відбору посилань в Sape
Сайти, які продають посилання в Sape, діляться на дві бази:
– основна;
– сумнівного змісту.
Вибираємо основну базу сайтів, оскільки саме вона включає якісні ресурси з точки зору біржі Sape.ru. У базі «сумнівного змісту» можуть бути сайти зі згенерованим контентом, дорвеї і т.д.

Параметри ТІЦ і PR
Дані параметри не такі важливі, оскільки в природній посилальній масі показники ТІЦ і PR донорів різноманітні. Не буває так, щоб всі сайти-донори мали фіксовані величини або потрапляли у вузькі рамки значень, наприклад, ТІЦ 50-100, PR 2-3. Крім того, з пошуком авторитетних майданчиків можуть виникнути складності. Тому під час відбору посилань слід віддавати перевагу донорам з різноманітною статичною вагою. Можна відбирати майданчики з ТІЦ до 10, які тільки були додані. Серед них є дійсно якісні майданчики за доступною ціною.

Зовнішні посилання і прогнозоване число зовнішніх посилань
Рекомендуємо робити жорстке обмеження. Кількість зовнішніх посилань на сторінці – не більше 5-ти, «Прогнозоване число зовнішніх посилань» також до 5-ти. Це можуть бути два посилання на сторінці і три лічильники.

Ціна в місяць
Ви вказуєте місячну ціну розміщення посилання на сторінці. Даний показник оцінюється індивідуально, залежно від того, скільки ви можете і хочете витрачати. Крім того є тематики, де ви знайдете багато хороших пропозицій за прийнятною ціною, наприклад від 5 рублів. У вузьких тематиках пропозицій може бути небагато, тому Ви спробуйте почати з невеликої вартості, поступово збільшуючи її.

Домен старший
Вік домену також не важливий. З одного боку, чим старший домен, тим більша ймовірність, що він трастовий і, отже, передасть більшу вагу посиланням, з іншого – тим більше він може бути заспамленим. Тому орієнтуватися на вік сайту не варто.

Наявність сайту в Yaca або Dmoz
На даний момент немає підтверджуючих даних явної залежності ефективності посилань від їх наявності в Яндекс Каталозі і DMOZ, хоча теоретично це можливо. Наявність сайту-донору в одному з каталогів говорить про його якість, авторитетність. Логічно припустити, що посилання з ресурсів, які пройшли жорстку ручну модерацію, працюватимуть, що є додатковим аргументом на користь розміщення.

Тематика площадки
Для того щоб уникнути марної трати посилального бюджету, рекомендую відмовитися від розміщення посилань на сайтах наступних тематик:

  • «English sites». Хоч Яндекс індексує зарубіжні сайти і додає їх в результати пошуку, посилання на них купувати ризиковано. Не факт, що такі сайти будуть передавати вагу і виявляться корисними для просування вітчизняних ресурсів;
  • «MP3», «Безкоштовне», «Ігри», «Інтернет», «Hi-End», «Кіно», «Музика», «Розваги», «Софт», «Гумор», як правило, містять неунікальний контент, часто супроводжуються клікандерами, попандерами і іншою агресивною рекламою;
  • «Знайомство і спілкування», «Сайти для дорослих». На сайтах даної тематики особливо часто зустрічається шкідливий код, посилання «сумнівного» змісту, неунікальний контент;
  • «Блоги», «Медицина», як правило, містять дуже посередні сайти, дорвеї;
  • «Непізнане». Містять сонники, гороскопи, ворожіння та інше «диво», яке в світському житті не знадобиться;
  • «Фото». Пропонуються для розміщення сторінки без текстового контенту, що містять тільки картинку.

Тематика YACA
Купівля посилань з тематичної категорії, найбільш відповідна для сайту Яндекс Каталогу, що просувається, буде хорошим вкладенням коштів. За будь-яких алгоритмів пошукових систем, тематичні сайти дають найефективніші посилання.

Регіон і Доменна зона
Якщо сайт просувається за конкретним містом або країною, на нього, перш за все, посилаються сайти, які мають однакову з акцептором регіональну прив’язку. Для Росії рекомендуємо обмежитися доменами ru, com, net, org, su. Всі інші індексуються погано.

Ключові слова
Якщо ви будете купувати посилання в ручному режимі, дане поле варто заповнювати. Вкажіть слова, які повинні бути присутніми на сторінках в результатах пошуку. Якщо ж купівля посилань планується в автоматичному режимі, не рекомендуємо цього робити. Наприклад, ви займаєтеся продажем препаратів для лікування вен і вводите ключове слово «вена», а в результаті посилання на ваш сайт виявляться на сторінках донорів, які займаються продажем турів до Відня.

Час додавання в систему
Перш за все, вибираємо «за останній місяць», оскільки це гарантія того, що посилання більш-менш «чисті».

Блоку за вибором рівня домену, вкладеності сторінок можна не приділяти увагу.

Далі відзначаємо пункт «Не відображати сайти, на яких вже куплено N посилань, в рамках інших URL поточного проекту» і ставимо одиничку, тобто в рамках одного проекту ми купуємо одне посилання.
Обов’язкова наявність сайту в пошукових системах Яндекс і Google.

Вищевказані параметри являють собою стандартний фільтр, який ви можете оновлювати, наприклад, за ціною.

Після того як ми вибрали параметри фільтру, переходимо до етапу купівлі посилань. Якщо користуватися рекомендаціями, даними у статті «7 етапів купівлі посилань», починаємо ми з накопичення безанкорних посилань. Бюджет – річ також суто індивідуальна. Припустимо, нам потрібно купити 10 посилань по 0,3 у.о., відповідно, бюджет буде виглядати наступним чином (режим напівавтоматичний):

Ціну виставляємо трохи більшу, щоб отримати більше пропозицій.

Якість майданчиків можна перевірити за допомогою дуже корисного інструменту – плагина Винка для браузера Firefox.

Налаштування плагіна Вінка

Вкладка «Фільтри»


Фільтр LF дозволить відсіяти сторінки форумів, профілів, тегів, фотогалерей, небажаних комбінацій в адресі і т.д .:
=[0-9af{32}|member|viewtopic|showtopic|showthread|profile|.ua/|%|showuser|search|
tag|thumbnails.php?album |index.php?dn=photos|displayimage.php?album|
displayimage.php?pos|dn=photos|catalog|link.|post|
.lv/|.cc/|.by/|.uz/|sort=|tags|tagpairs|tags.php|tag=|tag&tg|tag.html|
tags&tag|tagcloud|_tag|list-tags|alltags|print&id|labels|2001|2002|
2003|2004|2005|2006|2007|2008|2009|2010|2011|virtbox|tgs|teg|.рф/|blog|
login|register|metka|sitemap|print

Вкладка «Яндекс»

Виставляємо Таймаут – 1500. Для кнопки [H] задаємо:
– Показувати кількість сторінок в індексі Яндексу, включаючи субдомени (як в Google).

Для кнопки [YC]:
– Показувати дату збереженої копії;
– Відзначати, якщо копія старша 45 днів і на ній немає посилання.

Вкладка «Посилання»

Задаємо в налаштуваннях для кнопки [Ex]:
– Відзначати, якщо посилань більше 5-ти;
– Враховувати посилання всередині тегу noindex;
– Враховувати посилання з атрибутом nofollow;
– Відзначати, якщо обсяг тексту на сторінці менше 1500 символів;
– Відзначати, якщо кількість посилань на сторінці більше 70;
– Не враховувати анкор посилань;
– Відзначати, якщо куплене посилання не знайдене на сторінці;
– Відзначати недоступні сторінки.

Вкладка «Сторінки»

Для кнопки TF:
порно|girl|viagra|pharmacy|casino|roulette|blackjack|vegas|crack|hack|spam|warez|варез
|кряк|crack| keygen|RapidShare|Megaupload|LetItBit|DepositFiles|FileFactory|эротика
|iframe|moved|:hidden|:none;ldisplay:none|popunder

Вкладка «Сайти»

Перевірка трафіку [T]:
– Відзначати, якщо місячний трафік сайту менше 100 чол. по базі.

Для [D] задаємо:
– Відзначати, якщо всього з домену більше 1000 вихідних посилань.

Фільтр [Cn] зазначає куплені посилання:
якщо менше 50 сторінок сайту в індексі Google;
якщо менше 50 сторінок сайту в індексі Яндекс;
кількість сторінок в пошукових системах відрізняється в 10 разів і більше.

Налаштування плагіна завершене. Після закінчення пошуку за заданими параметрами, починайте фільтрувати знайдені сторінки за допомогою плагіна Вінка. Для цього вам знадобляться наступні опції:

  • YP – перевірка проіндексованості сторінки в Яндексі;
  • LF – контроль Url сторінок;
  • TF – фільтр контенту;
  • Ex – перевірити кількість зовнішніх посилань;
  • Cn – відзначити сайти з кількістю сторінок менше заданих меж;
  • D – витікаючі посилання домену (всього і в середньому на сторінку).

Дані кроки дозволять відібрати найбільш якісні майданчики і ефективно побудувати роботу по використанню довідкового бюджету.

Сподіваюся, дані рекомендації виявляться корисними і допоможуть вам в роботі.
Бажаю удачі!

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Юлия Е.

Помощник SEO-специалиста

Работала помощником руководителя в молодой IT-компании, после чего прошла курсы SEO. Пришла в SiteClinic и поняла, что хочу работать именно здесь.

Окончила курсы английского языка с уровнем Upper-intermediate, первую работу получила в 15 лет, работаю помощником SEO-специалиста.

Занимаюсь продвижением проектов клиентов.

Девиз: Работа сама себя не сделает.

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 оценок, среднее: 4,60 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх