- (Обновлено: ) Никита П.
2015 рік став переломним у боротьбі з покупними посиланнями. Сайти, які купують посилання, були знижені у видачі Яндексу Мінусинськом, сайти, які торгують посиланнями, масово потрапили під АГС. Ще й Google оголосив про черговий апдейт Пінвгіну в січні.
Вебмайстри стали шукати відповіді на запитання – що робити, де брати посилання, щоб не нашкодити своєму сайту і не втратити позиції? Тим більше, посилальні чинники, як і раніше, мають значну вагу.
З огляду на перераховані вище причини і прохання нашого читача під чек-листом із внутрішньої оптимізації, представляємо наш чек-лист із зовнішньої оптимізації. Він допоможе вам визначити, чи якісні посилання ведуть на ваш сайт, і знайти помилки, якщо вони є.
Якість зовнішніх посилань
+ Посилання на сторінці видно користувачеві
+ Колір посилання відрізняється від біляпосилального тексту
+ Посилання не містить комерційних анкорів або анкорів, що повторює ключові слова, за якими просувається сторінка
+ Рекламні посилання або посилання, в якості яких ви не впевнені, закриті в nofollow
+ На сторінку з посиланням посилаються інші ресурси
+ Сторінка з посиланням знаходиться в індексі
+ Навігація донора легко дозволяє знайти сторінку з вашим посиланням
+ Посилання не знаходиться в частинах сторінки, що рідко використовуються (бічні блоки, «підвал» сторінки)
+ Відсутні посилання із заборонених сайтів (порно, казино та ін.)
+ Відсутні биті посилання
+ Посилання носить рекомендаційний характер або стимулює до переходу
+ Неякісні посилання, які неможливо фізично видалити, додані в сервіс Google Disavow Tools
Якість донорів
+ Донор не перебуває під АГС або іншим фільтром
+ Донор не використовує спамні технології у внутрішній оптимізації (у метатегах, текстах, внутрішній перелінківці і т.д.)
+ Донор не містить вірусів
+ Донор «активний» (публікуються нові матеріали, користувачі залишають коментарі)
+ Кількість донорів з ТІЦ <10 або PR <1 не перевищує 20%
+ Кількість проіндексованих сторінок більше 90%
+ Донор є тематичним
+ Донор приносить вам трафік
+ Донори є максимально різноманітними (новинні сайти, блоги, форуми і т.д.)
+ Більшість донорів знаходиться у вашій країні (у вашому регіоні)
Зміни в посилальній масі
+ Немає різкого зростання або падіння посилальної маси
+ Посилання рівномірно розподіляються на основні або популярні сторінки
+ Збільшення посилань також відбувається пропорційно на всі сторінки
+ Посилання ведуть як на нові, так і на старі сторінки сайту
+ Як мінімум 50% посилань містять безанкорні елементи
+ Як мінімум 25% посилань містять згадування бренду
Крауд-маркетинг
+ Посилання розміщуються на ресурсах, близьких до вашої тематики або вашого регіону
+ Ресурс «живий» – активне обговорення йде в усіх розділах майданчику
+ Посилання розташовується в «свіжих» обговореннях
+ Кількість постів одного аккаунту перевищує кількість посилань, розміщених цим аккаунтом, більш ніж у 5-7 разів
+ Пост з посиланням не містить вкрай негативного або вкрай позитивного контенту відносно вашого сайту
Реєстрація в каталогах, довідниках, соціальних мережах
+ Сайт доданий у Яндекс.Каталог та інші якісні каталоги
+ Сайт доданий у Яндекс.Справочник і Google My Business (для комерційних сайтів)
+ Створено аккаунт на Facebook, Вконтакті, Twitter, Google+ і т.д. (Вибирайте й інші соціальні мережі, виходячи зі своєї тематики і ЦА)
Соціальні сигнали
+ Відстежуються згадки сайту за допомогою сервісу Google Alerts
+ Створюються цікаві статті, що сприяють появі зворотних посилань
+ Анонси статей розміщуються на майданчиках соціальних мереж
+ На сайті використовуються соціальні кнопки
+ Проводяться акції та конкурси, які сприяють появі посилань
+ Додається відео на Youtube з посиланням у описі
Корисні інструменти
Щоб знайти і знешкодити погані посилання, ви повинні бути озброєні. А в цьому вам допоможуть наступні інструменти:
Аналіз посилальної маси
Аналіз якості посилань за параметрами
- https://seolib.ru/tools/links/metrics/
- https://stratage.ms/en/anchortextchecker/
- https://www.scrapebox.com/free-do-follow-test-tool
І звичайно ж
Еще по теме:
- Як нарощувати посилання під Google, щоб не потрапити під фільтр Яндексу
- Біржові посилання: легке просування чи вбивство сайту?
- Ставка на якість. Основні критерії посилального аудиту сайту
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.