Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Чек-лист із зовнішньої оптимізації сайту

Чек-лист із зовнішньої оптимізації сайту

like 77
37
14
26

2015 рік став переломним у боротьбі з покупними посиланнями. Сайти, які купують посилання, були знижені у видачі Яндексу Мінусинськом, сайти, які торгують посиланнями, масово потрапили під АГС. Ще й Google оголосив про черговий апдейт Пінвгіну в січні.

Вебмайстри стали шукати відповіді на запитання – що робити, де брати посилання, щоб не нашкодити своєму сайту і не втратити позиції? Тим більше, посилальні чинники, як і раніше, мають значну вагу.

З огляду на перераховані вище причини і прохання нашого читача під  чек-листом із внутрішньої оптимізації, представляємо наш чек-лист із зовнішньої оптимізації. Він допоможе вам визначити, чи якісні посилання ведуть на ваш сайт, і знайти помилки, якщо вони є.

Якість зовнішніх посилань

+ Посилання на сторінці видно користувачеві

+ Колір посилання відрізняється від біляпосилального тексту

+ Посилання не містить комерційних анкорів або анкорів, що повторює ключові слова, за якими просувається сторінка

+ Рекламні посилання або посилання, в якості яких ви не впевнені, закриті в nofollow

+ На сторінку з посиланням посилаються інші ресурси

+ Сторінка з посиланням знаходиться в індексі

+ Навігація донора легко дозволяє знайти сторінку з вашим посиланням

+ Посилання не знаходиться в  частинах сторінки, що рідко використовуються (бічні блоки, «підвал» сторінки)

+ Відсутні посилання із заборонених сайтів (порно, казино та ін.)

+ Відсутні биті посилання

+ Посилання носить рекомендаційний характер або стимулює до переходу

+ Неякісні посилання, які неможливо фізично видалити, додані в сервіс Google Disavow Tools

Якість донорів

+ Донор не перебуває під АГС або іншим фільтром

+ Донор не використовує спамні технології у внутрішній оптимізації (у метатегах, текстах, внутрішній перелінківці і т.д.)

+ Донор не містить вірусів

+ Донор «активний» (публікуються нові матеріали, користувачі залишають коментарі)

+ Кількість донорів з ТІЦ <10 або PR <1 не перевищує 20%

+ Кількість проіндексованих сторінок більше 90%

+ Донор є тематичним

+ Донор приносить вам трафік

+ Донори є максимально різноманітними (новинні сайти, блоги, форуми і т.д.)

+ Більшість донорів знаходиться у вашій країні (у вашому регіоні)

Зміни в посилальній масі

+ Немає різкого зростання або падіння посилальної маси

+ Посилання рівномірно розподіляються на основні або популярні сторінки

+ Збільшення посилань також відбувається пропорційно на всі сторінки

+ Посилання ведуть як на нові, так і на старі сторінки сайту

+ Як мінімум 50% посилань містять безанкорні елементи

+ Як мінімум 25% посилань містять згадування бренду

Крауд-маркетинг

+ Посилання розміщуються на ресурсах, близьких до вашої тематики або вашого регіону

+ Ресурс «живий» – активне обговорення йде в усіх розділах майданчику

+ Посилання розташовується в «свіжих» обговореннях

+ Кількість постів одного аккаунту перевищує кількість посилань, розміщених цим аккаунтом, більш ніж у 5-7 разів

+ Пост з посиланням не містить вкрай негативного або вкрай позитивного контенту відносно вашого сайту

Реєстрація в каталогах, довідниках, соціальних мережах

+ Сайт доданий  у Яндекс.Каталог та інші якісні каталоги

+ Сайт доданий  у Яндекс.Справочник і Google My Business (для комерційних сайтів)

+ Створено аккаунт на Facebook, Вконтакті, Twitter, Google+ і т.д. (Вибирайте й інші соціальні мережі, виходячи зі своєї тематики і ЦА)

Соціальні сигнали

+ Відстежуються згадки сайту за допомогою сервісу Google Alerts

+ Створюються цікаві статті, що сприяють появі зворотних посилань

+ Анонси статей розміщуються на майданчиках соціальних мереж

+ На сайті використовуються соціальні кнопки

+ Проводяться акції та конкурси, які сприяють появі посилань

+ Додається відео на Youtube з посиланням у описі

Корисні інструменти

Щоб знайти і знешкодити погані посилання, ви повинні бути озброєні. А в цьому вам допоможуть наступні інструменти:

Аналіз посилальної маси

Аналіз якості посилань за параметрами

І звичайно ж

Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Никита П.

SEO-аналитик

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (12 оценок, среднее: 4,58 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх