- (Обновлено: ) Юлия Е.
Добрий день, шановні читачі блогу Siteclinic.ru. Сьогодні представляємо вашій увазі обіцяний урок по фільтрам автокупівлі – розглянемо, на які параметри під час підбору донорів слід звернути особливу увагу.
Підбір ми будемо здійснювати на прикладі Sape.ru, оскільки дана біржа посилань залишається найпопулярнішою серед вебмайстрів. Але дану практику можна застосовувати і в роботі з іншими біржами.
Після того як ви створили проект і склали тексти посилань (рекомендації зі складання текстів посилань були дані в статті «Як добитися природності анкор-листа? 6 порад щодо складання текстів посилань», переходите в розділ «Пошук майданчиків». Дана біржа дозволяє налаштовувати безліч параметрів для відбору донорів, виходячи з якісної і цінової категорії майданчиків.
Фільтр для відбору посилань в Sape
Сайти, які продають посилання в Sape, діляться на дві бази:
– основна;
– сумнівного змісту.
Вибираємо основну базу сайтів, оскільки саме вона включає якісні ресурси з точки зору біржі Sape.ru. У базі «сумнівного змісту» можуть бути сайти зі згенерованим контентом, дорвеї і т.д.
Параметри ТІЦ і PR
Дані параметри не такі важливі, оскільки в природній посилальній масі показники ТІЦ і PR донорів різноманітні. Не буває так, щоб всі сайти-донори мали фіксовані величини або потрапляли у вузькі рамки значень, наприклад, ТІЦ 50-100, PR 2-3. Крім того, з пошуком авторитетних майданчиків можуть виникнути складності. Тому під час відбору посилань слід віддавати перевагу донорам з різноманітною статичною вагою. Можна відбирати майданчики з ТІЦ до 10, які тільки були додані. Серед них є дійсно якісні майданчики за доступною ціною.
Зовнішні посилання і прогнозоване число зовнішніх посилань
Рекомендуємо робити жорстке обмеження. Кількість зовнішніх посилань на сторінці – не більше 5-ти, «Прогнозоване число зовнішніх посилань» також до 5-ти. Це можуть бути два посилання на сторінці і три лічильники.
Ціна в місяць
Ви вказуєте місячну ціну розміщення посилання на сторінці. Даний показник оцінюється індивідуально, залежно від того, скільки ви можете і хочете витрачати. Крім того є тематики, де ви знайдете багато хороших пропозицій за прийнятною ціною, наприклад від 5 рублів. У вузьких тематиках пропозицій може бути небагато, тому Ви спробуйте почати з невеликої вартості, поступово збільшуючи її.
Домен старший
Вік домену також не важливий. З одного боку, чим старший домен, тим більша ймовірність, що він трастовий і, отже, передасть більшу вагу посиланням, з іншого – тим більше він може бути заспамленим. Тому орієнтуватися на вік сайту не варто.
Наявність сайту в Yaca або Dmoz
На даний момент немає підтверджуючих даних явної залежності ефективності посилань від їх наявності в Яндекс Каталозі і DMOZ, хоча теоретично це можливо. Наявність сайту-донору в одному з каталогів говорить про його якість, авторитетність. Логічно припустити, що посилання з ресурсів, які пройшли жорстку ручну модерацію, працюватимуть, що є додатковим аргументом на користь розміщення.
Тематика площадки
Для того щоб уникнути марної трати посилального бюджету, рекомендую відмовитися від розміщення посилань на сайтах наступних тематик:
- «English sites». Хоч Яндекс індексує зарубіжні сайти і додає їх в результати пошуку, посилання на них купувати ризиковано. Не факт, що такі сайти будуть передавати вагу і виявляться корисними для просування вітчизняних ресурсів;
- «MP3», «Безкоштовне», «Ігри», «Інтернет», «Hi-End», «Кіно», «Музика», «Розваги», «Софт», «Гумор», як правило, містять неунікальний контент, часто супроводжуються клікандерами, попандерами і іншою агресивною рекламою;
- «Знайомство і спілкування», «Сайти для дорослих». На сайтах даної тематики особливо часто зустрічається шкідливий код, посилання «сумнівного» змісту, неунікальний контент;
- «Блоги», «Медицина», як правило, містять дуже посередні сайти, дорвеї;
- «Непізнане». Містять сонники, гороскопи, ворожіння та інше «диво», яке в світському житті не знадобиться;
- «Фото». Пропонуються для розміщення сторінки без текстового контенту, що містять тільки картинку.
Тематика YACA
Купівля посилань з тематичної категорії, найбільш відповідна для сайту Яндекс Каталогу, що просувається, буде хорошим вкладенням коштів. За будь-яких алгоритмів пошукових систем, тематичні сайти дають найефективніші посилання.
Регіон і Доменна зона
Якщо сайт просувається за конкретним містом або країною, на нього, перш за все, посилаються сайти, які мають однакову з акцептором регіональну прив’язку. Для Росії рекомендуємо обмежитися доменами ru, com, net, org, su. Всі інші індексуються погано.
Ключові слова
Якщо ви будете купувати посилання в ручному режимі, дане поле варто заповнювати. Вкажіть слова, які повинні бути присутніми на сторінках в результатах пошуку. Якщо ж купівля посилань планується в автоматичному режимі, не рекомендуємо цього робити. Наприклад, ви займаєтеся продажем препаратів для лікування вен і вводите ключове слово «вена», а в результаті посилання на ваш сайт виявляться на сторінках донорів, які займаються продажем турів до Відня.
Час додавання в систему
Перш за все, вибираємо «за останній місяць», оскільки це гарантія того, що посилання більш-менш «чисті».
Блоку за вибором рівня домену, вкладеності сторінок можна не приділяти увагу.
Далі відзначаємо пункт «Не відображати сайти, на яких вже куплено N посилань, в рамках інших URL поточного проекту» і ставимо одиничку, тобто в рамках одного проекту ми купуємо одне посилання.
Обов’язкова наявність сайту в пошукових системах Яндекс і Google.
Вищевказані параметри являють собою стандартний фільтр, який ви можете оновлювати, наприклад, за ціною.
Після того як ми вибрали параметри фільтру, переходимо до етапу купівлі посилань. Якщо користуватися рекомендаціями, даними у статті «7 етапів купівлі посилань», починаємо ми з накопичення безанкорних посилань. Бюджет – річ також суто індивідуальна. Припустимо, нам потрібно купити 10 посилань по 0,3 у.о., відповідно, бюджет буде виглядати наступним чином (режим напівавтоматичний):
Ціну виставляємо трохи більшу, щоб отримати більше пропозицій.
Якість майданчиків можна перевірити за допомогою дуже корисного інструменту – плагина Винка для браузера Firefox.
Налаштування плагіна Вінка
Вкладка «Фільтри»
Фільтр LF дозволить відсіяти сторінки форумів, профілів, тегів, фотогалерей, небажаних комбінацій в адресі і т.д .:
=[0-9af{32}|member|viewtopic|showtopic|showthread|profile|.ua/|%|showuser|search|
tag|thumbnails.php?album |index.php?dn=photos|displayimage.php?album|
displayimage.php?pos|dn=photos|catalog|link.|post|
.lv/|.cc/|.by/|.uz/|sort=|tags|tagpairs|tags.php|tag=|tag&tg|tag.html|
tags&tag|tagcloud|_tag|list-tags|alltags|print&id|labels|2001|2002|
2003|2004|2005|2006|2007|2008|2009|2010|2011|virtbox|tgs|teg|.рф/|blog|
login|register|metka|sitemap|print
Вкладка «Яндекс»
Виставляємо Таймаут – 1500. Для кнопки [H] задаємо:
– Показувати кількість сторінок в індексі Яндексу, включаючи субдомени (як в Google).
Для кнопки [YC]:
– Показувати дату збереженої копії;
– Відзначати, якщо копія старша 45 днів і на ній немає посилання.
Вкладка «Посилання»
Задаємо в налаштуваннях для кнопки [Ex]:
– Відзначати, якщо посилань більше 5-ти;
– Враховувати посилання всередині тегу noindex;
– Враховувати посилання з атрибутом nofollow;
– Відзначати, якщо обсяг тексту на сторінці менше 1500 символів;
– Відзначати, якщо кількість посилань на сторінці більше 70;
– Не враховувати анкор посилань;
– Відзначати, якщо куплене посилання не знайдене на сторінці;
– Відзначати недоступні сторінки.
Вкладка «Сторінки»
Для кнопки TF:
порно|girl|viagra|pharmacy|casino|roulette|blackjack|vegas|crack|hack|spam|warez|варез
|кряк|crack| keygen|RapidShare|Megaupload|LetItBit|DepositFiles|FileFactory|эротика
|iframe|moved|:hidden|:none;ldisplay:none|popunder
Вкладка «Сайти»
Перевірка трафіку [T]:
– Відзначати, якщо місячний трафік сайту менше 100 чол. по базі.
Для [D] задаємо:
– Відзначати, якщо всього з домену більше 1000 вихідних посилань.
Фільтр [Cn] зазначає куплені посилання:
якщо менше 50 сторінок сайту в індексі Google;
якщо менше 50 сторінок сайту в індексі Яндекс;
кількість сторінок в пошукових системах відрізняється в 10 разів і більше.
Налаштування плагіна завершене. Після закінчення пошуку за заданими параметрами, починайте фільтрувати знайдені сторінки за допомогою плагіна Вінка. Для цього вам знадобляться наступні опції:
- YP – перевірка проіндексованості сторінки в Яндексі;
- LF – контроль Url сторінок;
- TF – фільтр контенту;
- Ex – перевірити кількість зовнішніх посилань;
- Cn – відзначити сайти з кількістю сторінок менше заданих меж;
- D – витікаючі посилання домену (всього і в середньому на сторінку).
Дані кроки дозволять відібрати найбільш якісні майданчики і ефективно побудувати роботу по використанню довідкового бюджету.
Сподіваюся, дані рекомендації виявляться корисними і допоможуть вам в роботі.
Бажаю удачі!
Еще по теме:
- 7 етапів купівлі посилань
- Фільтри для купівлі посилань на біржі Sape
- Повний посібник з лінкбілдингу для просування на Західний сегмент: Частини 2 і 3
Есть вопросы?
Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.