Заказать SEO-услуги
Согласен с правилами обработки персональных данных
Скорость ответа - до 30 минут!

Блог(укр)    Зовнішня оптимізація сайту    Крауд-маркетинг для ювелірної тематики: постановка цілей і невеличкий експеримент

Крауд-маркетинг для ювелірної тематики: постановка цілей і невеличкий експеримент

like 56
16
20
20

Раніше ми вже писали, що таке крауд-маркетинг і як його застосовувати, акцентуючи увагу на кількості переходів. Сьогодні поговоримо про те, які цілі можна ставити, займаючись крауд-маркетингом, і на конкретному прикладі покажемо, як можна збільшити конверсію, трохи скорегувавши стратегію розміщення посилань.

Перш ніж почати просування

Перш ніж почати займатися крауд-маркетингом, ви повинні визначитися з цілями і тим, який конкретно трафік хочете отримати. Це можуть бути переходи в кошик, розділ контактів або на певну сторінку, заповнення заявки та інше.

Наприклад, на сайті проходить розпродаж певного товару, мета – привести користувача на сторінку товару. Інший приклад – на сайті незабаром буде унікальний товар і йому потрібно якомога швидше поширити інформацію про це і запропонувати користувачеві зробити попереднє замовлення. Мета – привести користувача на сторінку замовлення.

У кожного проекту будуть свої цілі.

Приклад постановки цілей в ювелірній тематиці:

У нас на просуванні є сайт ювелірної тематики, який пропонує індивідуальний підхід до замовників і ексклюзивний товар з «родзинкою». У цій компанії є особливість – велика частина замовлень оформлюється не через сайт, а вже в студії нашого клієнта. Тобто людина може зайти на сайт, подивитися каталог, дізнатися номер телефону чи адреса, а саме замовлення зробити під час зустрічі в студії.

З цієї причини основна мета крауд-маркетингу для цього проекту – привести користувача на сторінку контактів. Щоб посилання виглядали більш природно в очах користувачів, ми пропонуємо подивитися певний товар або групу товарів, не даючи прямих посилань на сторінку контактів. Потім відстежуємо, скільки відвідувачів пішло далі.

Така мета особливо актуальна для тематик, в яких користувач навряд чи захоче робити покупку через інтернет без примірки або перевірки якості товару. Наприклад, для «дорогих» тематик типу продажу ексклюзивних годинників, ювелірних виробів на замовлення, парфумів за спец. замовленням, весільних суконь, одягу від дизайнерів, пошиття білизни на замовлення і т.д.

Додаткова мета – переходи в «Кошик». Тут все зрозуміло – людина щось вибрала і купила або пішла зі сторінки. Згодом, порівнявши замовлення і кількість переходів, можна проаналізувати, чому людина передумала, що їй не сподобалося, і вжити необхідних заходів.

Результати невеликого експерименту

Ми вирішили провести невеличкий експеримент, мета якого – збільшити кількість переходів за двома обраними цілями. Тобто не просто збільшити кількість переходів за посиланнями, які ми розміщуємо, а збільшити відсоток досягнення наших цілей.

Що робили під час експерименту:

1) Переглянули теми, де хотіли б розмістити відгуки. До цього вибирали загальні теми у весільному розділі: обговорення обручок, вінчання, різні прикмети. Під час експерименту змінили їх на теми, де люди питали назви магазинів, сайти, де вже було придбано виріб, цікавилися, де можна купити конкретний товар і чому взяли саме його, тобто задавали більш конкретні питання.

2) Поміняли анкорні слова, збільшивши відсоток розміщення таких анкоров, як «тут», «ось» без згадки бренду. Безанкорні згадки (обручки, обручки для заручин і т.д.) залишилися, але ми зробили їх неклікабельними.

Надаємо дані до початку експерименту, за 2 місяці, і після, щоб ви могли порівняти динаміку.

З 7 квітня по 7 червня у нас було 974 переходи, а з 8 червня по 8 серпня – 1185. На першому графіку відзначені переходи за нашими посиланнями до експерименту (перші 30 сайтів з максимальною кількістю переходів), на другому – після:

1_kraud-marketing

2_kraud-marketing

У Яндекс. Метриці вибрали сайти для демонстрації переходів на загальному трафіку сайту, мета – Контакти. Перший графік з 7 квітня по 7 червня, другий – з 8 червня по 8 серпня:

3_kraud-marketing4_1kraud-marketing

Таким чином ми бачимо, скільки перейшло на сайт і зацікавилося пропозицією.

Нижче представлені дані щодо кількості переходів до Кошику (додаткова мета) і видно, що різниця до і після є, але на даний момент вона незначна.

5_1_kraud-marketing

6_kraud-marketingЯк бачите, переходи збільшилися, нагадуємо, що прямі посилання на розділ контактів і Корзину ми не ставили.

Наводимо 3 приклади відгуків, за якими був найбільший відсоток досягнення цілей:

7_kraud-marketing8_kraud-marketing

9_1

Кому підійде подібний підхід до крауд-маркетингу: сайтам з оффлайн-представництвом; з рідкісними, але великими покупками.

Швидше, не підійде: звичайним інтернет-магазинам зі стандартним асортиментом, що не відрізняються від конкурентів якимись «плюшками»; для рідкісних тематик (ви не зможете знайти підходящі майданчики, на звичайних форумах найчастіше є тільки стандартні розділи).

Поради:

  • Перш ніж почати займатися крауд-маркетингом, подумайте – чи дійсно вам підходить цей метод (про те, які можуть бути складності, читайте тут). Якщо так – сформулюйте конкретні цілі, які ви перед собою ставите.
  • Під час запуску проекту відразу налаштуйте цілі в Яндекс.Метриці та Google Analytics. Нехай це будуть 2-3 основні та одна «змінна». Наприклад, сторінка розпродажу, акції, якісь конкретні непостійні послуги.
  • Експериментуйте з подачею повідомлення, не варто постійно діяти за однією схемою. Наприклад, тестуйте анкор у ваших повідомленнях, просто назва товару, якесь абстрактне слово може не підійти. Добре, якщо анкори такі: “тут”, “ось”, “таке”, комбінації цих слів з іншими. Можна згадувати в повідомленнях ваші ключові слова, але в такому випадку вони не повинні бути клікабельними. Як бачите з нашого міні-експерименту, навіть невеликі зміни в стратегії можуть дати результат.
  • Не перехвалюйте ваш продукт або послугу в повідомленні, можна писати, що все було добре, але робити якісь уточнення або побажання, щоб можна було покращити.
Подписаться на рассылку

Еще по теме:


Анна Себова

Web-разработчик

Google+

Оцените мою статью: 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 оценок, среднее: 4,60 из 5)

Есть вопросы?

Задайте их прямо сейчас, и мы ответим в течение 8 рабочих часов.

Наверх